| Nowe FAQ v1.5 | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | wojo [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Czw 01 Sie, 2013   Nowe FAQ v1.5 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wszyscy najwyraźniej na urlopie bo nikt nie wrzucił informacji o pojawieniu się nowego FAQ do władcy (na razie tylko wersja ENG ale myślę że Galakta wkrótce je przetłumaczy). 
 Tutaj linki: wersja ciężka oraz wersja lekka.
 
 Trzy karty otrzymały erratę. Moim zdaniem nic naprawdę ciekawego (choć może wynika to z faktu że jeszcze nie grałem w drugiego Hobbita). Jedna z kart graczy (kruki z góry?) została podobno wzmocniona do z góry planowanego poziomu.
 
 Jeżeli chodzi o sekcję wyjaśnień zasad to mamy:
 - Przygotowanie zostało oficjalnie przyporządkowane do pierwszej rundy.
 - Karta (poza celami) która zostanie dołączona do innej karty traci swój typ i staje się dodatkiem
 - Po rozpatrzeniu ataku a przed rozpoczęciem dodatkowego należy najpierw odrzucić wcześniej rozdane karty cienia
 - Dwie inne drobnostki - odrzucanie kart cienia po ataku poza walką, gra cały czas sprawdza swój stan (np. liczbę danych karty) na potrzeby efektów kart.
 
 W sekcji FAQu moim zdaniem niewiele ciekawego choć jest tego cała strona. Godne uwagi:
 - Wyjaśniono kiedy dokładnie jest okno akcji przy odpowiadnaniu na zagadki/kradnięciu skarbów w rozszerzeniach hobbitowych (do tej pory była to tylko nie oficjalna odpowiedź)
 - Potwierdzono że nie można zagrywać dodatków na wrogów/obszary odpornych na efekty kart graczy
 - Potwierdzono że szybkie uderzenie można stosować przeciwko wrogom odpornym na działanie kart graczy (ponieważ celem tej karty jest postać a nie wróg)
 
 Ogólnie FAQu moim zdaniem słabe i z małymi wyjątkami niezbyt pomocne.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mroni [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Czw 01 Sie, 2013 |   
 |  
               | 
 |  
               | Trochę niejasne jest wytłumaczone pierwszy scenariusz z Hobbita Na Progu. Gdy gram solo to 2B nakazuje mi odrzucić wszystko ze strefy przeciwności i kartę wyprawy. Tylko którą? 2B czy pomijam etap 3? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Radziol88 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Czw 01 Sie, 2013 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jeśli czytasz kartę 2, to ona jest aktualną kartą wyprawy. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mroni [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Czw 01 Sie, 2013 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wydaje się, że masz rację. Tylko dopisek o tym odrzuceniu wydaje się bezsensowny, bo i tak kartę wyprawy 2 się odrzuca |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Karharoth [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Pią 27 Wrz, 2013 |   
 |  
               | 
 |  
               | FAQ wyszło 2 miesiące temu a tłumaczenia brak. Co jest? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | balint [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Pon 30 Wrz, 2013 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Karharoth napisał/a: |  	  | FAQ wyszło 2 miesiące temu a tłumaczenia brak. Co jest? | 
 
 Dobra uwaga.
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Lekt [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Pon 28 Paź, 2013 |   
 |  
               | 
 |  
               | Niedługo licząc od daty wybitej na "nowym" FAQu 15 lipca 2013 upłyną 4 miesiące... Uprzejme zapytanie do Wydawnictwa - czy errata do zasad i kart zostanie wreszcie oficjalnie przetłumaczona?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Corran [Usunięty]
 
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |