| 
		Gra o Tron PBF #7 - Powrót Smoków - Nabór | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Mortyr [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Sro 28 Lis, 2012   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Georgie napisał/a: | 	 		  ja mogę przejąć rod starków, bo cos czuje ze nikt mojego smoka juz nie uratuje    jesli oczywiscie nikt nie ma nic przeciwko | 	  
 
O ile Lajza nie zmieni zdania, najprawdopodobniej dostaniesz Starków od początku Fazy Planowania. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Georgie [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Czw 29 Lis, 2012   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               mam takie pytanko, otoz dawno nie zagladalem na pbf 7 i tak wlasnie patrze ze zostala ostatnia karta w kazdej z talii westeros, a w I sa 2 ?
 
rozumiem ze za 2 kolejki talie beda przetasowane ? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Mortyr [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Sro 05 Gru, 2012   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Mortyr napisał/a: | 	 		  Chciałbym poinformować, że w piątek po południu wyjeżdżam i niestety nie będzie mnie prawdopodobnie cały weekend.    | 	  
 
 
Według zasad #7 talie są przetasowywane po rozpatrzeniu ostatniej karty. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Vickon [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Sob 08 Gru, 2012   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dlaczego w III tali został wrzucony najazd? Bez tasowania. Wnioskuje tak z powyższego postu.
 
 
Strona 7 tego tematu (dyskusja z końca Września):
 
 	  | Medyk napisał/a: | 	 		  Tak sobie przeglądam karty Westeros patrząc co może się wydarzyć i zaciekawiło mnie co się stanie w talią III po 10 turze? Mortyr planujesz je dać razem od nowa, czy może dorzucisz tam też kartę "Nadchodzi Zima - Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę."? 
 
Wolałbym opcję nr 2 co by nie było nic do przewidzenia w tej 9 turze    | 	  
 
 
Odpowiedź:
 
 	  | Mortyr napisał/a: | 	 		  1. Talia zostanie przetasowana na nowo.
 
2. Rzeczywiście, powinno być 9. Już poprawiłem. | 	  
 
 
 
Obecne podliczanie władzy:
 
Jak Tyrell zdobył 1 żeton władzy? A Baratheon powinien mieć +3, bo na Dragonstone są 2 koronki.
 
 
 
W tali dzikich niepowinno być:
 
 
ŁUPIEŻCY GRZECHOCZĄCEJ KOSZULI 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0). 
 
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0). 
 
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia. 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ).
 
 
Zostali użyci w Tura 9 strona 41 | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Mortyr [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Sob 08 Gru, 2012   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Trochę wyrwałeś moją odpowiedź z kontekstu. W odpowiedniej kolejności było tak:
 
 	  | Medyk napisał/a: | 	 		  Tak sobie przeglądam karty Westeros patrząc co może się wydarzyć i zaciekawiło mnie co się stanie w talią III po 10 turze? Mortyr planujesz je dać razem od nowa, czy może dorzucisz tam też kartę "Nadchodzi Zima - Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę."? 
 
Wolałbym opcję nr 2 co by nie było nic do przewidzenia w tej 9 turze    | 	  
 
 	  | Medyk napisał/a: | 	 		  I jeszcze zastanawia mnie karta dzikich z opcją:
 
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar). 
 
Wydaję mi się, że powinno być (adekwatnie do ilości graczy) z siłą 9. | 	  
 
 	  | Mortyr napisał/a: | 	 		  1. Talia zostanie przetasowana na nowo.
 
2. Rzeczywiście, powinno być 9. Już poprawiłem. | 	  
 
Odpowiedź numer 1. odnosi się do pierwszego postu Medyka (z kartami III talii). Odpowiedź numer 2. odnosi się do drugiego postu (z kartą Dzikich).
 
 
Baratheon zebrał 3 żetony. Następnie połowę (zaokrąglając w dół) oddał Tyrellowi, jako jego wasal.
 
 
Kartę Dzikich już poprawiłem, rzeczywiście wkradł mi się błąd. Dzięki! | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Medyk [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Nie 09 Gru, 2012   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Pytanko (chyba nie było o tym jeszcze) do karty:
 
 
IV) Powrót Smoków [Dzicy] - Gracze natychmiast przeprowadzają licytację. Gracz, który zaoferuje najwięcej żetonów Władzy, natychmiast odnawia zdolność specjalną swojego Rodu lub odzyskuje jedną kartę ze stosu kart odrzuconych.
 
 
Co się dzieje z żetonami przegranych? Czy wracają do ręki czy przepadają (czyli tak jak Wolna Kompania, czy jak zwykła licytacja), bo to może być istotny element?
 
To tak dla pewności. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Mortyr [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Nie 09 Gru, 2012   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               @Medyk
 
Oczywiście są tracone, jak podczas normalnej licytacji. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Dredzilla [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Pon 18 Lut, 2013   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | To co robimy z tą grą panowie ? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Beez [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Pon 18 Lut, 2013   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | jak coś to mogę przejac role ktoregos gracza | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Sardo [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Pon 18 Lut, 2013   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               No ja ewentualnie mogę dokończyć mój marny żywot Baratheonem    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Medyk [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Pon 18 Lut, 2013   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jak będą chętni to i ja mogę grać dalej. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Georgie [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Wto 19 Lut, 2013   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | no ja tez moge dokonczyc zywot starka | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Vickon [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Sro 20 Lut, 2013   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               To jeszcze 
 
TYRELL karol399 
 
TULLY matyas
 
i byłby komplet.
 
 
Ewentualnie, trzeba będzie poszukać zastępców. Postaram się odtworzyć mape. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Balerion [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Sro 20 Lut, 2013   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | wstępnie piszę się na zastępstwo. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Vickon [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Wto 26 Lut, 2013   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Mapa w ponad 50% odtworzona (trochę to mozolne zadanie, ale że w pbf 14 zastój, to na jutro pewnie będzie gotowa)
 
 
Potrzebny jest więc zastępczy prowadzący. Ja mogę mape aktualizować i nanosić wszystko. Jednak prowadzić grę musi ktoś spoza graczy. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |