| 
		Nowe FAQ (wersja 1.3) | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Michal [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 wojo [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Czw 30 Sie, 2012   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Plik w wersji czarno-białej zdaje się być uszkodzony i się nie otwiera. Wersja kolorowa jest w porządku. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Michal [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Czw 30 Sie, 2012   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Podmieniłem plik na serwerze - teraz powinno być okej. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Drow [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Czw 30 Sie, 2012   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               FAQ ma dziwna date, albo mi sie wydaje... 27.18.2012? rozumiem, ze chodzilo o 27.08.2012    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Michal [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Pią 31 Sie, 2012   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Już nie ma    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 crabtree [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Czw 20 Gru, 2012   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jak się ma to pytanie:
 
 
P: Czy postacie ze słowem kluczowym
 
dystans mogą brać udział w ataku
 
zadeklarowanym przy pomocy karty
 
Szybkie Uderzenie (ZP35)?
 
O: Nie. Inne postacie nie mają
 
możliwości dołączenia się do
 
Szybkiego Uderzenia. Jedna postać
 
zostaje wyczerpana w celu zapłacenia
 
kosztu Szybkiego Uderzenia, a
 
efektem tego wyczerpania jest to, że
 
wyczerpana postać zostaje natychmiast
 
zadeklarowana jako atakujący przeciwko
 
danemu wrogowi. Rozpatrzenie karty
 
nie pozwala na standardowy krok
 
zadeklarowania celu, w którym inne
 
postacie mogą deklarować cele swojego
 
ataku.
 
 
do punktu 1.11?
 
 
"Tak więc Tomek wyczerpuje Aragorna, aby zagrać
 
Szybkie Uderzenie (ZP 35), którego treść
 
brzmi: „Akcja: Wyczerp kontrolowaną
 
przez siebie postać, aby natychmiast
 
zadeklarować ją jako atakującego
 
...” Dzięki temu zarówno Aragorn
 
jak i Legolas mogliby w wyniku tego
 
zaatakować ponownie Górskiego Trolla." | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 wojo [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Czw 20 Gru, 2012   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Ten przykład zniknął z angielskiej wersji FAQ ponieważ był dość mylący. Myślę że chodziło o następujący scenariusz:
 
Tomek deklaruje atak na trola, atakuje go Aragornem, Krzysiek wspomaga ten atak Legolasem (dystans).
 
Wszystkie postacie zostają przygotowane 
 
Tomek atakuje trola Aragornem przy użyciu szybkiego ataku
 
Krzysiek (w swojej turze) deklaruje atak na trola będącego w zwarciu z Tomkiem, Legolasem (dzięki cesze dystans) | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 crabtree [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Czw 20 Gru, 2012   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | wojo napisał/a: | 	 		  
 
Krzysiek (w swojej turze) deklaruje atak na trola będącego w zwarciu z Tomkiem, Legolasem (dzięki cesze dystans) | 	  Pod warunkiem że nie jest pierwszym graczem    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |