galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Lekt
Sro 11 Cze, 2014
PvP - zasady
Autor Wiadomość
chelcho 
karciankowy maniak


Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 104
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 20 Wrz, 2012   PvP - zasady

Do gry PvP obydwaj gracze muszą grać w ten sam scenariusz.
Gracze grają fazy równocześnie, przy czym nie można rozpocząć nowej fazy dopóki przeciwnik nie skończy starej.
Przed rozpoczęciem gry każdy z graczy dobiera 3 karty Przeciwności z talii przeciwnika. Możliwy muligan.
W fazie zasobów gracze dociągają 1 kartę Przeciwności z talii przeciwnika.
Gdy istnieje potrzeba odkrycia nowej karty z talii Przeciwności w wyniku Wyprawy lub efektu innej karty (np. mroczna fala), albo dołożenie karty do ataku, przeciwnik może wybrać, aby tę kartę zagrać z ręki zamiast z talii Przeciwności.
Turę dogrywa się do końca, chyba że obydwaj gracze zostaną wyeliminowani przed jej końcem.
Jeśli jeden z graczy ukończy scenariusz, drugi gracz ma 5 tur na ukończenie scenariusza. Jeśli nie skończy w tym czasie - przegrywa.
Jeśli obydwaj ukończą scenariusz - wygrywa ten, który zdobędzie mniej punktów (wg standardowej punktacji).
Jeśli jeden z graczy zostanie wyeliminowany, a to drugi kończąc turę wygrywa.
Jeśli obydwaj gracze zostaną wyeliminowani w tej samej turze jest remis.

Jak się to Wam podoba?
_________________
Zapraszam do sklepu http://www.xjoy.pl
Poradnik kupującego WP LCG: http://www.blog.xjoy.pl/w...nik-kupujacego/
 
     
JollyRoger1916 


Wiek: 36
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 542
Skąd: Kamieniec Wrocławski
Wysłany: Czw 20 Wrz, 2012   

Dla mnie robienie z tej gry na siłę PvP to bezsens. Chcecie sobie utrudnić? Wydrukujcie sobie mapę Śródziemia, pozaznaczajcie miejsca, w których dzieją się poszczególne scenariusze i twórzcie talie 100% pod klimat. 100% znaczy, że jak wbijasz krasnoludami do Morii to zapomnij o Namiestniku Gondoru, sprzymierzeńcach uzdrawiaczach (chyba nie ma żadnego krasnoludzkiego), Ostrzach Gondolinu i innych niekrasnoludzkich musimieć, a nie 3 bohaterów pod klimat i talia z dupy.

Druga sprawa, że gra jest pomyślaną jako kooperacyjna i jako taka się sprawdza. Kminienie z kumplem, czy innym szwagrem nad stworzeniem klimatycznych, a do tego uzupełniających się talii to jest coś. czasami mam większy fan wymyślając talie, niż z samej gry.

Potrzebny komuś zastrzyk rywalizacji? Rynek naprawdę oferuję masę gier, które zaspokoją tą potrzebę.
_________________
"Born to lose, live to win"
 
     
balint 


Wiek: 42
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 311
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 20 Wrz, 2012   

[quote="JollyRoger1916"

Potrzebny komuś zastrzyk rywalizacji? Rynek naprawdę oferuję masę gier, które zaspokoją tą potrzebę.[/quote]

No jest oto argument nie do odparcia :cool:
 
     
JollyRoger1916 


Wiek: 36
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 542
Skąd: Kamieniec Wrocławski
Wysłany: Pią 21 Wrz, 2012   

Oj tam, oj tam. To taka pointa miała być bardziej, żeby nie było, że tylko kręcę nosem. Tego typu akcje dają tylko argumenty ludziom pojeżdżającym WP:LCG, no bo skoro gra jest niby taka świetna w swoich kooperacyjnych założeniach, to dlaczego kombinujemy, żeby ją optymalizować pod PvP? Czyżby nie wystarczył nam rzekomy miód kooperacji? Naprawdę potrzebujemy PvP? Może lepiej porobić grupy, np. przez forum i grać w stylu gawędziarskiej epopei, omawiać dokładnie scenariusze wspólnie robić spójne klimatyczne talie, nie superkoksy, po prostu takie, przy których trzeba się trochę napocić, ale za to zgodne z założeniami świata wykreowanego przez Tolkiena? Jeśli są jacyś chętni z Wrocławia i okolic na tego typu sfabularyzowane spotkania to się polecam ;)
_________________
"Born to lose, live to win"
 
     
chelcho 
karciankowy maniak


Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 104
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 21 Wrz, 2012   

JollyRoger1916 napisał/a:
Tego typu akcje dają tylko argumenty ludziom pojeżdżającym WP:LCG, no bo skoro gra jest niby taka świetna w swoich kooperacyjnych założeniach, to dlaczego kombinujemy, żeby ją optymalizować pod PvP?

Im więcej możliwości tym lepiej - prawda? Przecież nikt nikogo nie zmusza, aby ten wariant testować.
To jest dla ludzi, którzy chcą spróbować rywalizacji. W końcu w instrukcji coś o turniejach wspominano, a nikt nie będzie bardziej innego gracza pilnował niż jego przeciwnik.
_________________
Zapraszam do sklepu http://www.xjoy.pl
Poradnik kupującego WP LCG: http://www.blog.xjoy.pl/w...nik-kupujacego/
 
     
kufel 


Dołączył: 27 Maj 2011
Posty: 558
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Czw 25 Paź, 2012   

Testowaliście już te zasady? Na chwilę obecną nie mam kompana ale chętnie spróbowałbym takiej formy gry ;)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 13