galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Intepretacja kart nowych graczy
Autor Wiadomość
Nilis 

Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 09 Sie, 2012   

czyli ogólnie lipa bo jeżeli przeciwnik ma 3 rozwinięcia w polu bitwy to mam małe szanse na trafienie gdzie ukrywa się Krwiopijec, pozatym gdyby przeciwnik miał tylko jedno rozwinięcie w polu bitwy i bym puścił na nie long Winter to przeciwnik może puścić w odpowiedzi na nie Ripa i Krwiopijec się pojawia, czy się nie pojawia wtedy?
_________________
Dobry Chaos to martwy Chaos
 
 
     
RasTafari 


Wiek: 38
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 241
Skąd: Z Turawy
Wysłany: Czw 09 Sie, 2012   

masz tak

jeśli przeciwnik rzuca ripa na rozwinięcie (swoje) to ty w odpowiedzi rzucasz na to rozwinięcie wintera, wtedy rozpatrywanie zaczynacie od wintera (devka wraca na łapę właściciela) a rip spada bo nie ma celu.

jeśli jednak ty rzucisz wintera a przeciwnik w odpowiedzi ripa to najpierw wejdzie rip (devka się odwróci) a twój winter spadnie bo nie będzie miał już legalnego celu.
_________________
una salus victis
 
     
Nilis 

Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 09 Sie, 2012   

RasTafari napisał/a:
masz tak

jeśli przeciwnik rzuca ripa na rozwinięcie (swoje) to ty w odpowiedzi rzucasz na to rozwinięcie wintera, wtedy rozpatrywanie zaczynacie od wintera (devka wraca na łapę właściciela) a rip spada bo nie ma celu.

jeśli jednak ty rzucisz wintera a przeciwnik w odpowiedzi ripa to najpierw wejdzie rip (devka się odwróci) a twój winter spadnie bo nie będzie miał już legalnego celu.

dzięki, wszystko jasne i proste, ktoś strone wcześniej mnie w bład wprowadził.
_________________
Dobry Chaos to martwy Chaos
 
 
     
LucjuszK

Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 47
Wysłany: Czw 09 Sie, 2012   

Nie wprowadził. Zagrywasz Long wintera w Odpowiedzi na oderznijta, w związku z czym winter jest rozpatrywany jako pierwszy ergo przed resolvem ripa. Czyli dobrze wyjaśnił tylko że skrótem myślowym i w kilku językach :P :P
 
     
Nilis 

Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 16 Sie, 2012   

Witam Towarzyszy broni. tak się zastanawiam czy można puścić Żelazną Dyscyplinę na chamare Nietoperzy jak atakują żeby anulować ich akcję? mój współlokator mnie ciuka tymi netoperkami jak gramy a są dość dosadnie mówiąc wku*wiające we wczesnych stadiach gry:p

edit:ooo i jeszcze jedno, czy zazdrosne oczy można puścić w odpowiedzi na jakąkolwiek pojedynczą akcje przeciwnika? chodzi o to żeby skraść te dwa żetony zasobów, samo zakończenie łańcucha akcji jest mało ważne.
_________________
Dobry Chaos to martwy Chaos
 
 
     
Obi 

Wiek: 30
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 19
Skąd: Poznański Coruscant
Wysłany: Czw 16 Sie, 2012   

Nilis napisał/a:
Witam Towarzyszy broni. tak się zastanawiam czy można puścić Żelazną Dyscyplinę na chamare Nietoperzy jak atakują żeby anulować ich akcję? mój współlokator mnie ciuka tymi netoperkami jak gramy a są dość dosadnie mówiąc wku*wiające we wczesnych stadiach gry:p

Nie bo ich akcja nie targetuje tylko odpala samych siebie. . A na drugie nie odpowiem bo nie chce wprowadzać w błąd.
 
     
LucjuszK

Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 47
Wysłany: Pią 17 Sie, 2012   

Wiec ja odpowiem. TAK.
 
     
ttrotyl

Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 92
Wysłany: Pią 17 Sie, 2012   

Znowu wątpliwości.
Karta "Strzały z Ilthilmaru" Na karcie 3 żetony. AKCJA: Usuń żeton zasobów z tej karty, aby zadać 1 obrażenie wybranej atakującej jednostce.
Czy mogę postąpić w następujący sposób: po zadeklarowaniu atakujących jednostek jako broniący odpalam Strzały, ale od razu wszystkie 3 w jedną jednostkę. A może mogę odpalić tylko i wyłącznie po jednej na każde okno akcji, tj. po zadeklarowaniu atakujących, następnie po zadeklarowaniu obrońców itd.
 
     
Nilis 

Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 17 Sie, 2012   

Pewnie że możesz, na karcie niema napisanego (raz na turę) ani innego zakazu. Z tego co pamiętam karta niema żadnej poprawki w najnowszym FAQ więc możesz 3 obrażenia zadać jednej jednostce w jednej turze
_________________
Dobry Chaos to martwy Chaos
 
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 34
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 1248
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią 17 Sie, 2012   

ttrotyl napisał/a:
Znowu wątpliwości.
Karta "Strzały z Ilthilmaru" Na karcie 3 żetony. AKCJA: Usuń żeton zasobów z tej karty, aby zadać 1 obrażenie wybranej atakującej jednostce.
Czy mogę postąpić w następujący sposób: po zadeklarowaniu atakujących jednostek jako broniący odpalam Strzały, ale od razu wszystkie 3 w jedną jednostkę. A może mogę odpalić tylko i wyłącznie po jednej na każde okno akcji, tj. po zadeklarowaniu atakujących, następnie po zadeklarowaniu obrońców itd.


tylko trzeba pamiętać że te 3 obrażenia to będą 3x1, więc jeśli jednostka ma Odporność to tego tak nie ominiesz.
_________________
<- Polub nas na Facebooku ! Miejsce spotkań z Warhammer'em Inwazją
 
 
     
Nilis 

Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 24 Sie, 2012   

to znowu Ja, musze się upewnić na 100% bo współokator z którym gram odrobinę mi nie wierzy:

"Jeżeli jednostka opuści grę..." oznacza to że jednostka trafi na stos kart odrzuconych zarówno z ręki, którejś strefy po zniszczeniu, poświęceni itp., była rozwinięciem, prawda?

czyli umiejętność strażniczki cienia czy Hekatri odpala się po każdej z powyższych sytuacji, zgadza się?:)
_________________
Dobry Chaos to martwy Chaos
 
 
     
Darth Misiekh 


Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 309
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: Pią 24 Sie, 2012   

Mam pytanie odnośnie tej karty ( http://deckbox.org/whi/Paranoia ) czy działa również na karty jednostek neutralnych?
_________________
#8 Bolton "Our blades are sharp" / "A flayed man holds no secrets"
 
 
     
Nilis 

Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 24 Sie, 2012   

Darth Misiekh napisał/a:
Mam pytanie odnośnie tej karty ( http://deckbox.org/whi/Paranoia ) czy działa również na karty jednostek neutralnych?

nie może działać na karty jednostek neutralnych ponieważ one nie mają punktów lojalności
_________________
Dobry Chaos to martwy Chaos
 
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 34
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 1248
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 25 Sie, 2012   

działa, z tego co pamiętam to działa nawet na developki :)
_________________
<- Polub nas na Facebooku ! Miejsce spotkań z Warhammer'em Inwazją
 
 
     
Germanus 
OT- Inwazja


Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 7879
Skąd: Zabrze
Wysłany: Sob 25 Sie, 2012   

Jeżeli jednostka opuści grę..." oznacza to że jednostka trafi na stos kart odrzuconych zarówno z ręki, którejś strefy po zniszczeniu, poświęceni itp., była rozwinięciem, prawda?
Opuszcza grę to znaczy, że wpierw w niej musi być. Czyli Jak odrzucach z ręki to odrzucasz z ręki a nie z gry. Jak coś spada ze strefy to spada z gry i wtedy odpalasz efekty: "gdy opuści grę"
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.18 sekundy. Zapytań do SQL: 13