galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Iron Throneroom
Autor Wiadomość
picek

Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 32
Wysłany: Pon 13 Sie, 2012   Iron Throneroom

Czy dobrze rozumiem, że akcję z karty Iron Throneroom umieszczającą jednostki w grze można wykonać tylko raz, po zdjęciu ostatniego żetonu?
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 34
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 1248
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 13 Sie, 2012   

tak
_________________
<- Polub nas na Facebooku ! Miejsce spotkań z Warhammer'em Inwazją
 
 
     
picek

Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 32
Wysłany: Pon 13 Sie, 2012   

Jeszcze jedno, czy te jednostki, które umieszczam w grze muszą być tylko z ręki lub tylko ze stosu odrzuconych czy mogę umieścić np. jedną z ręki i dwie z odrzuconych?
 
     
LucjuszK

Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 47
Wysłany: Pon 13 Sie, 2012   

Moim zdaniem interpretujesz tekst karty jako całość. Słowo "or" oznacza tylko tyle ze wybierasz albo rękę albo stos kart odrzuconych. Znowu przy http://deckbox.org/whi/We%27z%20Bigga! możesz odpalić za 1 mniej http://deckbox.org/whi/Wight%20Lord z nekromancji.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 12