galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Odrzucanie kart
Autor Wiadomość
Sztyrlic
[Usunięty]

Wysłany: Sro 01 Lut, 2012   Odrzucanie kart

Przeszukałem FAQ i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie, a mianowicie:
Jak zdefiniowane jest odrzucanie kart z ręki? Czy o odrzuceniu mówimy wtedy, gdy karta opuszcza moją rękę (chyba nie, bo to może być równoznaczne z jej zagraniem), czy wtedy, gdy karta po opuszczeniu ręki gracza trafia na stos kart odrzuconych? Może wtedy, gdy karta opuszcza rękę gracza w skutek działania innej karty?

Jak generalnie wygląda proces odrzucania kart i jakie warunki należy spełnić, żeby dana karta zyskała miano odrzuconej?

Czy w związku z tym posiadanie Volkmara na stole zapobiega efektom, które odpalają się w momencie odrzucania jednostek z ręki (jak np. Zgromadzenie Czarodziejek, Wezwanie Krakena)? Nie mówię tu o sytuacji, gdy jednostka trafia na stos kart odrzuconych.
 
     
DaRKeR
[Usunięty]

Wysłany: Sro 01 Lut, 2012   

Zagranie karty nie jest odrzuceniem karty. Odrzucasz kartę gdy w jakimś efekcie jest "odrzuć kartę"

Volkmar działa tylko na jednostki które trafią na stos kart odrzuconych lub rękę właściciela z GRY.
 
     
Sztyrlic
[Usunięty]

Wysłany: Sro 01 Lut, 2012   

Okej, czyli dalszy los karty jest już nieistotny?
Wyrzucam ją z ręki i w tym momencie już jest odrzucona, a to co się z nią później stanie to już inna bajka?

To ujmę to inaczej, czy można w jakikolwiek sposób wpłynąć na to, żeby karta przestała klasyfikować się jako odrzucona, w chwili opuszczenia przez nią ręki gracza?
 
     
DaRKeR
[Usunięty]

Wysłany: Sro 01 Lut, 2012   

z tego co wiem to nie ;]
 
     
leonard
[Usunięty]

Wysłany: Pon 02 Lip, 2012   

Czy "Zgromadzenie Czarodziejek" kombuje się z takim "Zwęszył Trop" i podobnymi?

W Zgromadzeniu Czarodziejek jest mowa: "kiedy przeciwnik odrzuci kartę z ręki..." a w Zwęszył Trop "Przejrzyj rękę wybranego przeciwnika. Możesz wybrać i odrzucić jedną z kart na jego ręce".

Czy gdy ja odrzucam przeciwnikowi kartę traktujemy w mechanice tak samo jakby to on odrzucił kartę z ręki? Z góry dzięki za odpowiedź.
 
     
DaRKeR
[Usunięty]

Wysłany: Pon 02 Lip, 2012   

leonard napisał/a:
Czy "Zgromadzenie Czarodziejek" kombuje się z takim "Zwęszył Trop" i podobnymi?

W Zgromadzeniu Czarodziejek jest mowa: "kiedy przeciwnik odrzuci kartę z ręki..." a w Zwęszył Trop "Przejrzyj rękę wybranego przeciwnika. Możesz wybrać i odrzucić jedną z kart na jego ręce".

Czy gdy ja odrzucam przeciwnikowi kartę traktujemy w mechanice tak samo jakby to on odrzucił kartę z ręki? Z góry dzięki za odpowiedź.


tak ponieważ w praktyce, jest to że ty wskazujesz którą kartę przeciwnik odrzuca.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 13