galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Michal
Pon 01 Paź, 2012
książe demonów + zdobyczny proch strzelniczy
Autor Wiadomość
borutg 

Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 55
Skąd: Szczecin
Wysłany: Sob 24 Mar, 2012   książe demonów + zdobyczny proch strzelniczy

witam.
mam pytanie o kartę Książe Demonów (http://www.cardgamedb.com/index.php/warhammer/warhammer-invasion-card-spoilers/_/the-capital-cycle/the-imperial-throne/daemon-prince-tit)

"Ta jednostka nie może zostać wybrana na atakującą lub broniącą się póki, nie znajdują się na niej dokładnie trzy żetony zasobów".

I pytanie: czy jeżeli w rezultacie zagrania akcji np. krasnoludzkiego POSZUKIWACZA WIEDZY (http://www.cardgamedb.com/index.php/warhammer/warhammer-invasion-card-spoilers/_/the-capital-cycle/karaz-a-karak/lore-seeker-kak) zostanie przesunięty żeton zasobów na Księcia Demonów i będzie to 4 żeton na tej karcie, to jednostka nie będzie mogła atakowac lub bronić się ? (w opisie jest napisane - " dokładnie 3 żetony zasobów")

i jeszcze jedno pytanie:
Karta - Zdobyczny proch strzelniczy (http://www.cardgamedb.com/index.php/warhammer/warhammer-invasion-card-spoilers/_/the-capital-cycle/the-imperial-throne/captured-gunpowder-tit). czy mogę tę kartę "podpiąć" pod kartę Wsparcia przeciwnika, a co za tym idzie mieć szansę w dalszych turach niszczyć mu jego karty Wsparcia w danej strefie.
i czy jeżeli koszt odkrytej karty będzie równy 1 to likwiduję kartę Zdobyczny proch strzelniczy ?
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 34
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 1248
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 24 Mar, 2012   

1. nie będzie mógł atakować z 4 żetonami, musi mieć dokładnie 3

2. Oczywiście, że możesz tak zrobić, chyba generalnie o to chodziło twórcą :)
_________________
<- Polub nas na Facebooku ! Miejsce spotkań z Warhammer'em Inwazją
 
 
     
borutg 

Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 55
Skąd: Szczecin
Wysłany: Sob 24 Mar, 2012   

I rozumiem że jeżeli odkryję kartę o koszcie 1, to niestety, niszczę również sam zdobyczny proch (koszt karty 1) ?
 
     
blazius

Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 98
Wysłany: Sob 24 Mar, 2012   

Niszczysz razem z wioskami i ZOO. IMO to jest niegrywalna karta.
 
     
borutg 

Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 55
Skąd: Szczecin
Wysłany: Nie 25 Mar, 2012   

Dzięki.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.12 sekundy. Zapytań do SQL: 14