galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Master Rune of Dismay, a jednostki z discardu.
Autor Wiadomość
Majesty 


Dołączył: 27 Maj 2011
Posty: 28
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 03 Paź, 2011   Master Rune of Dismay, a jednostki z discardu.

Czy wspomniana w temacie karta (http://deckbox.org/whi/Master%20Rune%20of%20Dismay), kiedy znajduje się na stole zmusza nas do dopłacania zasobu również za jednostki, które wchodzą do gry dzięki nekromancji?
Treść karty mówi o 'zagrywaniu', które przecież tyczy się umieszczania w grze kart z ręki. Karty z discardu z tego co wiem 'wchodzą do gry', ale nie są zagrywane (play).
Na mój rozum nie powinno się dopłacać, chyba... że działanie nekromancji jest podciągnięte pod 'zagrywanie' kart.
 
     
Anatem

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 75
Wysłany: Pon 03 Paź, 2011   

Przecież wyraźnie jest napisane, że możesz zagrywać kartę z discardu...

Necromancy (You may play this card from your discard pile. If you do, put it on the bottom of your deck at the end of the turn.)

Za to Wskrzeszenie zmarłych, to inna historia - to tam jest "Umieść w grze", więc nie trzeba będzie dopłacać.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.14 sekundy. Zapytań do SQL: 13