| My jezdeźmy wienksi a załoga głazocisku | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Qadi [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Wto 30 Sie, 2011   My jezdeźmy wienksi a załoga głazocisku |   
 |  
               | 
 |  
               | Trzecie moje pytanie na tym forum  ... jestem graczem magikowym więc rozumuje trochę w tych systemach ale 
 Czy mogę użyć My jezdeźmy wienksi(MJW) na załoge głazocisku i odpalić ją?
 
 Moje rozumowanie polega na tym że gdy jednostka nie jest jeszcze w grze, w domyśle nie jest jednostką a kartą czyli nie może mieć obrażeń. Gdy używam MJW a nastepnie zagrywam załogę dostaje ona obrażenie w momencie gdy wejdzie do gry, i wtedy w odpowiedzi poświecam ją dla efektu. Znowu nie wiem czy logicznie to napisałem
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DaRKeR [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Wto 30 Sie, 2011 |   
 |  
               | 
 |  
               | odpowiadać możesz tylko na akcję. Tutaj ta jednostka wchodzi do gry zabita, więc od razu jest z niej usuwana. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | GambitG [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Wto 30 Sie, 2011 |   
 |  
               | 
 |  
               | Przeczytaj dokładnie FAQ zanim zadasz kolejne pytanie. 
 Generalnie, żeby odpalić zdolność w czasie kiedy wchodzi do gry (jest poza ręką, a stołem) to musi być specjalny wording na karcie, że wtedy się odpala. Innymi słowy możesz zagrać my jestesmy wieksi, ale jednostka od razu spadnie na discard i nie będziesz miał czasu na użycie zdolności.
 
 Edit. Damn, Darker ninja skill >.>
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ttrotyl [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Pią 02 Wrz, 2011 |   
 |  
               | 
 |  
               | Chciałbym abyście utwierdzili mnie w przekonaniu, że za "Umieszczanie w grze" karty ponosi się jej pełen koszt. A może się mylę? Zapis w FAQ nie do końca mnie przekonuje. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Harpia [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Pią 02 Wrz, 2011 |   
 |  
               | 
 |  
               | a jakis kontekst? bo karte mozna umiescic w grze z efektu innej karty, jak np rise dead. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DaRKeR [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Pią 02 Wrz, 2011 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | ttrotyl napisał/a: |  	  | Chciałbym abyście utwierdzili mnie w przekonaniu, że za "Umieszczanie w grze" karty ponosi się jej pełen koszt. A może się mylę? Zapis w FAQ nie do końca mnie przekonuje. | 
 
 To zależy, ale zazwyczaj nie.
 
 Przykład.
 
 Załoga Krasnoludzkiego Działa wstawia do gry za darmo support o koszcie 2 lub mniejszym.
 
 Natomiast użycie Nekromancji i wstawienie do gry z discardu jednostki z tą zdolnością jest pełnopłatne.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Ravandil [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Pią 02 Wrz, 2011 |   
 |  
               | 
 |  
               | W przypadku nekromancji nie ma miejsce "umieszczanie" a "zagrywanie". Tak zresztą jest zdefiniowana nekromancja: "możesz zagrać" w przypadku załogi: "możesz umieścić", także ttrotyl zwracaj uwagę na zapisy na kartach a nie będzie wątpliwości. Za zagrywanie płacimy, a umieszczanie jest spowodowane jakimś efektem i za kartę którą "umieszczasz" nie płacisz. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |