galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kieł i Szpon
Autor Wiadomość
admin
Site Admin

Dołączył: 24 Paź 2004
Posty: 24
Wysłany: Sro 08 Wrz, 2010   Kieł i Szpon

W tym temacie można zadawać wszystkie pytania dotyczące interpretacji kart z dodatku KIEŁ I SZPON.

Wszelkie wypowiedzi nie będące dyskusją na te tematy będą kasowane.

 
     
Pollus 

Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 149
Wysłany: Czw 19 Maj, 2011   

Mam 2 pytania:
1) Niebieskie Horrory Tzeentcha - Kiedy ta jednostka opuszcza grę, możesz umieścić w grze inną jednostkę NHT z ręki.
Czy muszę zapłacić jej koszt? Iczy tylko jedną czy mogę 2 jeśli mam na ręce?
2)Barbarzyńska Ofiara - Poświęć jakąś jednostkę....
Czy mogę poświęcić jednostkę przeciwnika?
 
     
Ravandil 
OT- Inwazja


Wiek: 38
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 343
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Czw 19 Maj, 2011   

1) jedną jednostkę - umieszczasz w grze nie płacąc jej kosztu
2) poświęcać możesz tylko jednostki które ty kontrolujesz
 
     
Marian
Ten zły

Dołączył: 07 Cze 2011
Posty: 3
Wysłany: Sro 29 Cze, 2011   

Mam pytanie co do żelaznej dyscypliny. Anuluje każdą akcje której jednostka staje się celem, jak to się ma do masówek jak Osąd Vereny czy Trole Rzygi ? Jednostka nie staje się wtedy targetem tylko strefa i żelazna dyscyplina w ogóle nie działa czy jak to wygląda ?
 
 
     
Ravandil 
OT- Inwazja


Wiek: 38
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 343
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Sro 29 Cze, 2011   

Dobrze myślisz, nie zadziała, działa tylko na targetowane/wybierane jednostki.
 
     
Marian
Ten zły

Dołączył: 07 Cze 2011
Posty: 3
Wysłany: Sro 29 Cze, 2011   

Mieliśmy ostatnio spór z tego powodu(druga strona uważała, że celem Vereny są jednostki w strefach pozbawionych rozwinięć, więc i ta jednostka staje się celem w jakiś sposób). Dzięki za rozwianie wątpliwości ;p
 
 
     
upadlyBankowiec 

Wiek: 32
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 21
Skąd: Żnin
Wysłany: Pią 21 Paź, 2011   

Witam,

właśnie dostałem ten dodatek, i mam dwa pytania:

1. Rynsztokowcy - "Tylko zniszczenie. Tylko pole bitwy. Zwiad. (...)" - czy zdolność "zwiad" tej jednostki mam traktować jak zdolność Wolnej Kompani z Imperium (jeśli ta jednostka nie zostanie zniszczona w walce, odrzuć jedną losową kartę z ręki przeciwnika)? Nie jest to napisane na karcie, tak jak przy Wolnej Kompanii.

2. Gurni Thorgrimson - "Ta jednostka zyskuje (młotek) za każdą dołączoną do niej kartę". Jak rozumiem uwzględniamy tutaj tylko Dodatki? Zmyliło mnie to trochę, ponieważ nie jest napisane: ta jednostka zyskuje młotek za każdy dołączony dodatek:)

Z góry dzięki za odpowiedzi!
 
     
GambitG
OT- Inwazja

Dołączył: 25 Lut 2011
Posty: 191
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 21 Paź, 2011   

1. Tak, to działa jak zdolność zwiad, chyba 16, albo 17 strona w instrukcji, ale głowy nie dam.

2. Za każdą dołączoną kartę. Jeśli kiedyś w przyszłości wyjdzie karta, która nie jest dodatkiem, a będziesz mógł ją podpiąć pod jednostkę, to również dostanie za nią młotek.
 
     
upadlyBankowiec 

Wiek: 32
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 21
Skąd: Żnin
Wysłany: Pią 21 Paź, 2011   

A jeżeli rzucam na Gurniego jakąś taktykę, to czy jest ona do niego dołączona (np. do końca tej tury)?
 
     
Ravandil 
OT- Inwazja


Wiek: 38
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 343
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Pią 21 Paź, 2011   

Taktyk nie dołącza się do jednostek, za pomocą taktyki możesz wybierać/targetować jednostki których dotyczą.
 
     
upadlyBankowiec 

Wiek: 32
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 21
Skąd: Żnin
Wysłany: Pią 21 Paź, 2011   

I wątpliwości stuprocentowo rozwiane, dzięki Panowie:)

Jeszcze tylko jedno zagadnienie męczy mnie od jakiegoś czasu. Czy, jeżeli grając np. orkami, rzucam na początku mojej tury taktykę orków(która, przykładowo trwa do końca tury), to czy do czasu, kiedy na stole leży karta z tą taktyką daje mi ona jeden znaczek orków (koszt lojalności innych kart orków umniejszany jest również o ta kartę)?
 
     
GambitG
OT- Inwazja

Dołączył: 25 Lut 2011
Posty: 191
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 21 Paź, 2011   

Taktyki nie dodają symboli lojalności.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.15 sekundy. Zapytań do SQL: 12