galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[Pytanie] Zdolność "Przygotowany" Dr Seward'a
Autor Wiadomość
Harmadon
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Sty, 2011   [Pytanie] Zdolność "Przygotowany" Dr Seward'a

Dr Seward może posiadać 4 karty wydarzeń lub 4 karty przedmiotów, zamiast normalnych 3. W instrukcji jest podane, że losując np. kartę wydarzeń i posiadając już ich limit należy którąś odrzucić, nową bądź pozostałe, ale co w przypadku jeśli Doktor posiada już np. 4 przedmioty i losuje 4 kartę wydarzeń. Czy może teraz wyrzucić zbędną kartę przedmiotów, jeśli chce zachować 4 karty wydarzeń, czy jednak zmuszony jest pozbyć się 1 karty wydarzeń?

Mnie się wydaję, że powinien móc usunąć kartę przedmiotów, aby nie utknąć "podniesionym" limitem, chociaż instrukcja tego jasno nie tłumaczy (albo przeoczyłem :razz: )
 
     
EstEst
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Sty, 2011   

Nie tłumaczy, ale myślę, że masz rację.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 12