Przesunięty przez: admin Sro 08 Wrz, 2010		 | 
	
			INSTRUKCJA | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 martyna [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Sob 13 Lis, 2010   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jaka szybka odpowiedź! Dziękuję bardzo!! W takim razie nawet by sie zgadzało, mam karty Infiltrate! i Prepare for War!  tylko, że one mają numery 120 i 121, a według instrukcji karty neutralne kończą się na 119 -.- więc to tylko błąd w instrukcji? 
 
p.s. a karta innovation nie powinna być jedna?    wtedy już wyjdzie łącznie 24 | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 DaRKeR [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Sob 13 Lis, 2010   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               tak tak innovation 1    nie trafiłem w jedynkę    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Dainus [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Sob 13 Lis, 2010   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               też to zauważyłem, jest błąd w instr. 
 
PS my z żoną gramy od tygodnia, niedosypiamy, śnią nam się bitwy - już po was     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 DaRKeR [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Sob 13 Lis, 2010   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Dainus napisał/a: | 	 		   	  | Cytat: | 	 		  | no dobra ot i cała zagadka, chociaż dla mnie to są karty neutralne | 	  
 
 
Dodaj do zniszczenie przymierze imperium/krasnale     
 
 
ale to szczegół pozdro dla fanów WHI     | 	  
 
 
No tak ale są karty neutralne "order only" albo "destruction only" zatem to ta sama zasada    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Dainus [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Sob 13 Lis, 2010   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | DaRKeR napisał/a: | 	 		   	  | Dainus napisał/a: | 	 		   	  | Cytat: | 	 		  | no dobra ot i cała zagadka, chociaż dla mnie to są karty neutralne | 	  
 
 
Dodaj do zniszczenie przymierze imperium/krasnale     
 
 
ale to szczegół pozdro dla fanów WHI     | 	  
 
 
No tak ale są karty neutralne "order only" albo "destruction only" zatem to ta sama zasada    | 	  
 
 
To jasne jak cała instrukcja do WHI     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 martyna [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Sob 13 Lis, 2010   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jeszcze raz wielkie dzięki, teraz już będziemy mogli przejść do gry    Wczorajszy wieczór spędziliśmy na liczeniu kart i szukaniu tej tajemniczej trójki    Pozdrawiam    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 vyel [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Nie 27 Lut, 2011   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam, ja mam pytanie odnośnie samej instrukcji.
 
Grę mamy od 3 dni i graliśmy z dziewczyna długo i namiętnie przez cały weekend. Zdarzyło się kilka rozgrywek kiedy już naprawdę brakowało mi rundy aby wygrać, lecz skończyły mi się karty w talii. Instrukcja stanowi dosyć prosto i zrozumiale:
 
 
"Wyczerpanie
 
się kart
 
Jeśli w jakimś momencie talia danego gracza
 
się wyczerpie, ten gracz zostaje natychmiast
 
wyeliminowany z gry."
 
 
Moje pytanie więc brzmi czy talia w tym przypadku to są to karty których jeszcze nie użylem (mój początkowy deck) czy tez te które trzymam w ręce? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 DaRKeR [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Nie 27 Lut, 2011   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Twój początkowy deck, jeśli się skończy (nie ważne ile masz kart na stole/ręce) to przegrywasz. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 GambitG [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Nie 27 Lut, 2011   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Chodzi o sytuację w której nie możesz dobrać z decku tyle kart ile masz siły w swojej strefie misji. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 vyel [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Nie 27 Lut, 2011   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Tak dokladnie o tę    Robilem wielke oczy  "no cóż znowu wygralaś ":) | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Czarny [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Nie 27 Lut, 2011   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | GambitG napisał/a: | 	 		  | Chodzi o sytuację w której nie możesz dobrać z decku tyle kart ile masz siły w swojej strefie misji. | 	  
 
 
Nie bardzo, bo jeśli dobierzesz ilość kart zgodną z ilością siły w queście, ale ostatnia dobrana karta, będzie również ostatnią kartą z decku to i tak kończysz grę | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 DaRKeR [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Nie 27 Lut, 2011   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Gra kończy się Twoją przegraną w momencie gdy dobierasz ostatnią kartę z decku | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 piotrest [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Pon 15 Sie, 2011   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Czy na akcję z efektem wymuszonym można zagrać akcję "w odpowiedzi"? Wydaje mi się, że nie - ale chciałem się upewnić. Efekt wymuszony musi być zrealizowany przed innymi akcjami bezwarunkowo? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 DaRKeR [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Pon 15 Sie, 2011   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | nie można odpowiadać na efekty wymuszone i tak działają jak tylko zostanie spełniony ich warunek. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 via [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Pon 27 Sty, 2014   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Fajnie, że ktoś zamieścił tutaj instrukcję, bo to bardzo się przydaje w grze. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |