galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: admin
Sro 08 Wrz, 2010
Interpretacja kart
Autor Wiadomość
Carnage
[Usunięty]

Wysłany: Pon 30 Sie, 2010   

1. Pozostałe karty które nie są taktykami wracają do ręki ich właściciela.
2. Nie zużywają się - stanowią próg.
3. Nie zgadzając się nie masz racji... Jeden zasób rzeczywiście równa się jeden młotek ale zauważ że na początku jest napisane: Akcja: , a potem następuje tekst. Takiej akcji możesz używać dowolną ilość razy zaraz po sobie (oczywiście jeśli masz następne żetony zasobów na niej).
 
 
Kajak
[Usunięty]

Wysłany: Pon 30 Sie, 2010   

To akcje zostają a nie zużywają się?( tzn te pojedyncze , a nie te na jednostkach)
 
 
Carnage
[Usunięty]

Wysłany: Pon 30 Sie, 2010   

Jeżeli karta jest na stałe w grze jak np. ta misja to oczywiście że nie zużywa się - możesz jej używać ile razy zechcesz (oczywiście jeśli starczy Ci zasobów).
 
 
Kajak
[Usunięty]

Wysłany: Pon 30 Sie, 2010   

Dziękuje bardzo .Pomogłeś mi, coś tam zaczynam już kumać, zaraz gram po raz drugi, pewnie znowu najdą mnie jakieś pytania......
 
 
Pakman
[Usunięty]

Wysłany: Pon 30 Sie, 2010   

Kajak napisał/a:
To akcje zostają a nie zużywają się?( tzn te pojedyncze , a nie te na jednostkach)

Tylko żeby nie było nieporozumienia - oczywiście nie dotyczy to kart taktyk, które praktycznie zawsze są "jednorazowe" i po zagraniu odrzucane.
 
 
Kajak
[Usunięty]

Wysłany: Pon 30 Sie, 2010   

Dobrze no to wałkujemy dalej, ale już zupełnie inne tematy:

4)( załóżmy w celu ułatwienia że na wszystkie dalej wymienione czynności w tym punkcie mam" beki") Wykładam jednostkę do której posiadam 1 próg lojalności, i ona sama taką ikonę lojalnościową ma, czy odrazy mogę wyłożyć jednostkę z progiem lojalności 2,a dalej idąc tym tropem jednostkę z lojalnością 3 itd?

5)Wykonałem misję, usunąłem z niej zasoby i to co potrzeba, czy ona dalej zostaje i kiedyś ponownie mogę ją wykonywać?

6)Czy płonące dzielnice mają jakieś ograniczenia?

No to na razie tyle żeby nie przemęczać. :)
 
 
Syndelis
[Usunięty]

Wysłany: Pon 30 Sie, 2010   

1. Tak, dokladnie tak jak napisales (stolica daje 1 lojalnosc danej rasy) wykladasz taka co ma np. 1 krasnalka jako dodatkowy koszt, pozniej takiego co ma 2 krasnalki jako dodatkowy koszt etc. (poki starczy ci zasobow).

2. Wykonujesz ja caly czas, jesli na niej dalej jest jednostka, ktora dalej zbiera na ta misje zasoby i ktorej nie straciles w wyniku obrony nia strefy, badz nie musiales jej poswiecic (wynika z misji).

3. Nie, nie maja, dzialaja jak "zdrowe" (bylo to juz walkowane na forum X razy).

Taka rada na przyszlosc - pierw sprobuj poszukac na forum odpowiedzi na swoje pytania - jak nie ma, wtedy napisz posta.
 
 
Kajak
[Usunięty]

Wysłany: Pon 30 Sie, 2010   

Acha, dzieki.
A co do rady( słusznej zresztą) no nie ma jakiegoś przejrzystego FAQ, a przewertować można kilkadziesiąt stron i nie znaleźć konkretnej odpowiedzi.
Wiem ze ciągle zadawane takie same pytania denerwują , ale jak tylko komuś wystarcza cierpliwości , to w sumie miłe z jego strony.
 
 
Syndelis
[Usunięty]

Wysłany: Pon 30 Sie, 2010   

Spoko, jestesmy na tym forum jak kibicie reprezentacji w pilke nozna (nic sie nie stalo...) ; ]
 
 
Anatem
[Usunięty]

Wysłany: Wto 31 Sie, 2010   

Spalone dzielnice mają jedno ograniczenie - nie można przydzielać im już żadnych obrażeń. Na wypadek gdyby gracz chciał tam upychać niebezpośrednie obrażenia.
 
 
Ajgor
[Usunięty]

Wysłany: Wto 31 Sie, 2010   

Kajak - Wiemy że przeczytanie takiej ilości tekstu na forum może zając troszkę czasu, ale masz praktycznie dwa tematy z konkretnymi informacjami. Poświeć się i przeczytaj, zobaczysz że się opłaca. W trakcie czytania znajdziesz odpowiedzi na pytania których jeszcze nie zadałeś. :D Pamiętaj o instrukcji, czasem ktoś musi przeczytać ją 2-3 razy i korzystać z niej podczas gry. Warto zapoznać się z przetłumaczonym FAQ 1.0, który jest tu: http://www.boardgamegeek....nie-faq-a-v-1-0
 
 
Google
[Usunięty]

Wysłany: Wto 31 Sie, 2010   

Ajgor napisał/a:
Warto zapoznać się z przetłumaczonym FAQ 1.0, który jest tu: http://www.boardgamegeek....nie-faq-a-v-1-0


No czegoś takiego szukałem. Warto też podkleić na forum to faq. Dzięki ;)
 
 
Pakman
[Usunięty]

Wysłany: Czw 02 Wrz, 2010   

Karta MŚCICIEL: Wydaj 1 żeton zasobów i poświęć jakąś jednostkę, aby do końca tej tury każda atakująca lub broniąca się jednostka zyskała młotek.
Czy jeśli zapłacę 3 żetony i poświęcę 3 jednostki to wszystkie atakujące lub broniące się jednostki zyskają 3 młotki? Czy daje mi coś jeśli miałbym w grze (na stole) 3 takie karty?
 
 
ttrotyl
[Usunięty]

Wysłany: Pią 03 Wrz, 2010   

Mam pytanie o kartę z najnowszego dodatku. "Czarni rycerze Morra" - "...wybrana jednostka nie może się bronić" - wg mnie jest to toższame z pojęciem nie może zostać wyznaczona do obrony. A może się mylę?
 
 
SeeM
[Usunięty]

Wysłany: Pią 03 Wrz, 2010   

Pakman napisał/a:
Karta MŚCICIEL: Wydaj 1 żeton zasobów i poświęć jakąś jednostkę, aby do końca tej tury każda atakująca lub broniąca się jednostka zyskała młotek.
Czy jeśli zapłacę 3 żetony i poświęcę 3 jednostki to wszystkie atakujące lub broniące się jednostki zyskają 3 młotki? Czy daje mi coś jeśli miałbym w grze (na stole) 3 takie karty?


Zapomniałeś o jednym ważnym słowie na początki karty - to jest akcja. Akcję może wykonać tylko jeden mściciel na raz. Możesz wydać jedno złoto i poświęcić jednostkę, teraz czas na akcję przeciwnika, potem możesz drugą, czekasz na przeciwnika, trzecią, itd... Na karcie zawsze jest napisane, jeśli możesz używać jej zdolności raz, czy dwa na turę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 13