galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Reguły zasady
Autor Wiadomość
Col. Frost


Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 18
Wysłany: Nie 12 Sty, 2014   

Yavi - dotyczy do jakiejkolwiek armii (chyba już o tym pisałem, albo mam deja vu ;) ), gdyby było inaczej byłoby napisane np. "jeśli broniąca się armia Wolnych Ludów"
 
     
Yavi

Dołączył: 13 Gru 2013
Posty: 13
Wysłany: Nie 12 Sty, 2014   

Możliwe nawet, że już o to pytałem kiedyś ;)
Ok, czyli gramy dobrze, dzięki.
 
     
demiurg 

Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 30
Wysłany: Nie 12 Sty, 2014   

Col. Frost napisał/a:
Yavi - dotyczy do jakiejkolwiek armii (chyba już o tym pisałem, albo mam deja vu ;) ), gdyby było inaczej byłoby napisane np. "jeśli broniąca się armia Wolnych Ludów"


To nie deja vu ;) To było jedno z moich pytań na które nie tak dawno odpowiadałeś :)
 
     
Col. Frost


Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 18
Wysłany: Pon 13 Sty, 2014   

Czyli z moją pamięcią nie jest jeszcze tak najgorzej ;)
 
     
bakshish

Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 1
Wysłany: Sro 01 Lip, 2015   problem z kartą Grima Gadzi Język

Witajcie! Mamy ze znajomymi zagwozdkę dotyczącą karty Grima Gadzi Język. Chodzi o Wojnę o Pierścień wersję podstawową.
W opisie karty jest napisane (parafrazując oczywiście), że Rohan zostaje zablokowany na torze polityki dopóki zło nie zaatakuje Helmowego Jaru lub Edoras, drużyna nie ujawni się w Helmowym Jarze/Edoras (co jest wręcz niemożliwe) LUB Rohan nie zostanie aktywowany specjalną zdolnością bohatera. Pytanie dotyczy tego ostatniego: przeglądnęliśmy wszystkie karty bohaterów i nie mamy pojęcia co mogłoby znieść tę kartę, a nie ukrywając jest ona strasznie chamska, bo całkowicie wyklucza Rohan z walki.
Z góry dziękuję za pomoc!
 
     
Radziol88

Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 538
Skąd: Tychy
Wysłany: Sro 01 Lip, 2015   

Każdy bohater ma ikonę, która mówi jaki naród może on aktywować.
Nikt nie ma konkretnie Rohanu, ale kilku ma dowolny.
 
 
     
Col. Frost


Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 18
Wysłany: Wto 07 Lip, 2015   

Rozwijając trochę wypowiedź kolegi: Towarzysz czy też bohater, jak to zostało wyżej określone, może aktywować daną nację jeśli: a) skończy swój ruch w mieście lub twierdzy tejże nacji oraz b) posiada na swojej karcie symbol danego narodu (do tego właśnie odnosi się termin "zdolności specjalne" na karcie Grimy). Gandalf (w obu wersjach), Aragorn (również w obu wersjach), Merry i Pippin mogą aktywować dowolną nację. Legolas aktywuje tylko elfy, Gimli krasnoludy, a Boromir Gondor.

Można też dodać, że sposobem na anulowanie karty Grimy jest wyeliminowanie Sarumana, chociaż bez aktywnego Rohanu to nie takie łatwe (ale możliwe, chociażby dzięki kartom entów) ;)
 
     
tengu76 

Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 25
Skąd: Chojnice
Wysłany: Pią 27 Gru, 2019   

Cześć.
Pytanko: Czy używając kości "Wola Zachodu" mogę zamienić ją na akcję "Postać" i przemieścić o jedno pole drużynę pierścienia? Czy w takim wypadku kość "Wola zachodu" dodawana jest do puli poszukiwań?
 
     
Radziol88

Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 538
Skąd: Tychy
Wysłany: Pon 30 Gru, 2019   

Cytat:
Zanim gracz Wolnych Ludów wykona swoją akcję,
może zmienić wynik „Woli Zachodu” na dowolny
inny wynik i wykorzystać akcję wynikającą z tego
zmienionego wyniku.

Dowolny wynik, to dowolny wynik.
Zmień = jest na nim normalnie mieczyk, więc jak każdy trafia do puli poszukiwań.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 12