galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Karty MW
Autor Wiadomość
Kucy

Dołączył: 18 Lut 2019
Posty: 2
Wysłany: Pon 18 Lut, 2019   Karty MW

Mam pytanie co do działania karty "zryw"
"Zagraj tę kartę kiedy podczas swej tury aktywujesz potwora. Podczas tej tury potwór może wykonać dodatkowa akcje ruchu."
Pytanie:
CZY MW może jako swoje podstawowe akcje wykonać
1- akcja ruchu
2- akcja ruchu
3- jako dodatkowa akcja ataku

W ten sposób zamienia kolejność wykorzystania podstawowych akcji i dodatkowej akcji wynikającej z karty zryw
 
     
kozakkube 

Wiek: 29
Dołączył: 12 Wrz 2018
Posty: 30
Wysłany: Pon 18 Lut, 2019   

Tak. Potwor moze ruszyc sie pierw 2 razy by potem zaatakowac. MW jest ograniczony przez uzywanie na danym potworze jednej karty o tej samej nazwie. Czyli nie mozesz uzyc zrywu 2x na tym samym potworze w jednej turze.
 
     
Kucy

Dołączył: 18 Lut 2019
Posty: 2
Wysłany: Pon 18 Lut, 2019   

kozakkube napisał/a:
Tak. Potwor moze ruszyc sie pierw 2 razy by potem zaatakowac. MW jest ograniczony przez uzywanie na danym potworze jednej karty o tej samej nazwie. Czyli nie mozesz uzyc zrywu 2x na tym samym potworze w jednej turze.


To jeszcze jedno akcje MW jednym potworem to jeden atak i jeden ruch? Czy baz zagrania żadnej karty na potwora MW może jednym potworem dwa razy się ruszyć albo dwa razy zaatakować w jednej turze?
 
     
Krzysiek


Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 157
Wysłany: Pon 18 Lut, 2019   

Kucy napisał/a:
To jeszcze jedno akcje MW jednym potworem to jeden atak i jeden ruch? Czy baz zagrania żadnej karty na potwora MW może jednym potworem dwa razy się ruszyć albo dwa razy zaatakować w jednej turze?
Może się dwa razy ruszyć, nie może dwa razy zaatakować.
Standardowe zastrzeżenie dla czepialskich: Chyba że jakiś efekt mówi inaczej.
 
     
Berni77 


Wiek: 42
Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 188
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 18 Lut, 2019   

Kucy napisał/a:
kozakkube napisał/a:
Tak. Potwor moze ruszyc sie pierw 2 razy by potem zaatakowac. MW jest ograniczony przez uzywanie na danym potworze jednej karty o tej samej nazwie. Czyli nie mozesz uzyc zrywu 2x na tym samym potworze w jednej turze.


To jeszcze jedno akcje MW jednym potworem to jeden atak i jeden ruch? Czy baz zagrania żadnej karty na potwora MW może jednym potworem dwa razy się ruszyć albo dwa razy zaatakować w jednej turze?


Odpowiedź na to pytanie masz w instrukcji obsługi w dziale "Szczegółowy opis tury Mrocznego Władcy" (stara instrukcja str. 10 - w nowej może być gdzie indziej):

"Większość tury mrocznego władcy upływa na aktywowaniu potworów. Podczas swojej tury mroczny władca może aktywować każdego ze swoich potworów na planszy jeden raz. Każdy aktywowany potwór może wykonać maksymalnie po dwie akcje. W trakcie jednej aktywacji każdy potwór może wykonać tylko jedną akcję ataku."

Czyli "Zryw" pozwala ci się ruszyć "za darmo" ale nie pozwala na darmowy atak.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 12