galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dodatki do gry
Autor Wiadomość
Macin113

Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 16
Skąd: Polkowice
Wysłany: Pon 19 Mar, 2007   

Bardzo sie ciesze ze dajecie swoje prace ;]

Wszystkie bardzo mi sie podobaja. Niestety ja nie bawie sie juz(wlasciwie to nawet nie zaczalem :P ) w robienie kart.
Zycze dalszej owocnej pracy :)
 
 
 
blood dwarf

Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 27
Wysłany: Wto 15 Maj, 2007   

Troszkę tu ucichło :)
Mam pytanko. Czy jest jakiś sposób na wklejanie obrazków lub plików na forum bez umieszczania ich w sieci ( np. ftp) ? Bo mam parę zrobionych dodatkowych kart i chciałem się podzielić.
Pozdro All.[/url]
 
 
Ajgor


Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 371
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 21 Maj, 2007   

To się dziel !!! ajgor2@go2.pl :D
_________________
Black Ajgor - Vae Victis
 
 
Ajgor


Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 371
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw 07 Cze, 2007   

Coś dla leśnych ludzi! Oczywiście postać pochodzi z gry "Dungeoneer"

_________________
Black Ajgor - Vae Victis
 
 
xauxi99

Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 1
Wysłany: Pią 04 Wrz, 2009   

Marked! I will come back to check this soon!thanks a lot.:-)
simulation taux credit immobilier de France calcul pret courtier
outil de simulation crédit immobilier dont les plus utiles sont : le calcul simulation taux credit immobilier de France calcul pret courtier
 
 
slam

Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 5
Wysłany: Sro 23 Wrz, 2009   

Witam , może ktos mi podpowiedzieć jakie orginalne są rozmiary kart ? chciałbym zamówić sobie te z waszych prac i nie chcę walnąć byka :)
 
 
Pajhi


Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 195
Skąd: Kielce
Wysłany: Czw 24 Wrz, 2009   

tu masz stronę jakie ci będa potrzebne i ile na każdą grę FFG bedzie ci paczek potrzebnych:
http://www.fantasyflightg...plies-guide.pdf
_________________
........mierzy grubo ponad dwa metry wzrostu.Ochrania go pancerz wykuty z zestalonych ludzkich dusz.Na brzegach zbroi wycięte są runy,sławiące okrucieństwa,jakich się dopuścił,aby zdobyć tak potężną ochronę.
 
 
Kvachu

Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 27
Skąd: Tychy
Wysłany: Czw 24 Wrz, 2009   

Mam:
- Runebound (wersja podstawowa)
- 6 dodatków karcianych (te 2 zestawy)
- Wyspa Strachu
W tym roku kupię jeszcze nowy duży dodatek (te Piaski co wydajecie) oraz nowe 2 zestawy kart (po 3 dodatki w każdym).

Czyli gdybym chciał kupić te karty proponowane przez FFG musiałbym wydać ok 260 zł żeby mieć tyle koszulek ile kart? Bo potrzeba mi 26 zestawów koszulek (w każdym po 50 kart). A każdy kosztuje ok 10 zł.
Tak chyba wynika z tego FFG-Supplies-guide :)

Z tego co wiem, karty od FFG są idealne.
Tutaj są te pasujące do serii Runebound:
http://www.rebel.pl/produ...eeves-Pack.html
 
 
Tei-chan

Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 215
Wysłany: Pią 25 Wrz, 2009   

Zgadza się, musiałbyś wybulić 260 zł ale warto. Koszulki sa naprawdę dobre i wysokiej jakości.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 12