galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Intepretacja kart nowych graczy
Autor Wiadomość
Germanus 
OT- Inwazja


Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 7458
Skąd: Zabrze
Wysłany: Nie 02 Kwi, 2017   

Mściwy zabójca i inne karty z adnotacja "Kiedy twoja stolica otrzyma obrażenia w walce, możesz umieścić tę jednostkę w grze z ręki na swoim Polu bitwy"

Pytanie: umieszcza za darmo czy musi ponieść jakiś koszt ( to samo się tyczy uraz )?

Za darmo

Sala narad eataine- ta karta wchodzi do gry z umieszczonymi na niej 4 żetonami zasobów
Akcja: na początku swojej tury usuń z tej karty 1 żeton zasobów. Następnie, jeśli na tej karcie nie ma żadnych żetonów zasobów zadaj 10 niebezpośrednich obrażeń wybranemu przeciwnikowi.

do tego mam na stole Legende
Eltharion Ponury
Akcja: umieść 1 żeton zasobów na wybranej kontrolowanej przez ciebie karcie ( tylko raz na turę)
Akcja: usuń 3 żetony zasobów z kontrolowanych przez ciebie kart aby.................

Pytanie czy mogę drugą akcją legendy usunąć zasoby z z centrum stolicy?
pytanie drugie czy pod koniec tury w której ściągnę ostatni żeton z stolicy i zadam 10 niebezpośrednich obrażeń mogę pierwszą akcją legendy umieścić jeden żeton zasobów a w następnej turze usunąć go akcją z centrum stolicy i zadać kolejne 10 niebezpośrednich? i tak w kółko?

Odp. Możesz usunąć żetony z centrum stolicy
Jeśli chodzi o kolejność to wpierw jest to codzieje się na początku tury. Zatem umieszczenie żetonu musi nastąpić przed początkiem tury. Można tak robić w kółko.
_________________
korony: pbf 26, pbf 55, pbf 66, 113, pbf 79, pbf 82, 108, 127, pbf 98, pbf 135
pbf 134 - Greyjoy
pbf 136 - Tyrell
 
     
brynol85 

Dołączył: 02 Mar 2017
Posty: 2
Wysłany: Pon 30 Kwi, 2018   

Trochę się naczekałem, ale odpowiedź dostałem, za co serdecznie dziękuję.
Jednak w czasie roku rozgrywek pojawiła się jedna zasadnicza wątpliwość czy jeśli pod wpływem taktyki /akcji cofnie się jednostkę na rękę to czy cofa się również wszystkie dodatki do nie dołączone? Co za tym idzie czy po ponownym zagraniu tejże jednostki płaci się za jednostkę i wszystkie dodatki czy tylko za jednostkę bo dodatki są "dołączone" do danej jednostki.
 
     
Germanus 
OT- Inwazja


Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 7458
Skąd: Zabrze
Wysłany: Pią 11 Maj, 2018   

jeśli jednostka opuszcza grę (np. wraca na rękę), wszelkie dołączone do niej dodatki należy odłożyć na stos kart odrzuconych ich właścicieli
_________________
korony: pbf 26, pbf 55, pbf 66, 113, pbf 79, pbf 82, 108, 127, pbf 98, pbf 135
pbf 134 - Greyjoy
pbf 136 - Tyrell
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.12 sekundy. Zapytań do SQL: 13