galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zaklęcie likwidacji a czarodziej
Autor Wiadomość
Kall 

Dołączył: 12 Kwi 2018
Posty: 1
Wysłany: Czw 12 Kwi, 2018   Zaklęcie likwidacji a czarodziej

Witam,
Podczas ostatniej rozgrywki napotkaliśmy na pewien problem i mam nadzieje, że pomożecie go nam rozwiązać.

Gracz A walczy z graczem B (czarodziej), przed rozpoczęciem przez nich walki gracz C rzuca zaklęcie likwidacji na czarodzieja. Ten odrzuca swoje zaklęcia i zgodnie z opisem postaci, musi zawsze posiadać 2 zaklęcia, więc dociąga je z tali.

I teraz sprór, czy może użyć jednego z nowo wylosowanych zaklęć podczas walki?

Pozdrawiam
 
     
Bludgeon 


Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 358
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Nie 15 Kwi, 2018   

Tak, może.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 12