| 
            
				
			   |  | galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
 
 
 |  
 
	
			| Mroczna fala |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Maciug [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sob 15 Kwi, 2017   Mroczna fala |   
 |  
               | 
 |  
               | Według instrukcji mroczna fala działa gdy - "Kiedy podczas kroku przeciwności fazy wyprawy albo podczas przygotowania gry zostanie odkryta karta spotkania z tym słowem kluczowym, należy odkryć dodatkową kartę z talii spotkań(...)" 
 Czy w związku z tym kiedy już po fazie wyprawy i odkrywaniu przeciwności na skutek np. tekstu wroga który mówi - "gdy wejdziesz z tym wrogiem w zwarcie odrzucaj karty z talii spotkań aż odkryjesz wroga, umieść tego wroga w grze w zwarciu z pierwszym graczem", a ten nowy, odkryty wróg posiada słowo kluczowe - "Mroczna fala", to zakładam że "mroczna fala" wtedy nie działa?
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | kamlost [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Nie 16 Kwi, 2017 |   
 |  
               | 
 |  
               | Mroczna fala działa zawsze, kiedy karta zostaje odkryta, czyli  w opisanym przypadku również zadziała. Zostało to doprecyzowane/zmienione w FAQ. Ale jeśli karta została umieszczona w grze, to mroczna fala nie działa. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Maciug [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Nie 16 Kwi, 2017 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie bardzo rozumiem, możesz podać jakiś przykład kiedy mroczna fala nie działa? (oprócz oczywiście karty cienia) FAQ nie bardzo precyzuje temat, no chyba że coś źle zrozumiałem, co jest prawdopodobne   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | kamlost [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Nie 16 Kwi, 2017 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tak na szybko, z braku w głowie innego przykładu: karta etapu Nie schodźcie za nic że ścieżki mówi właśnie o takim  umieszczeniu odszukanego w talii pająka w strefie przeciwności  (nie pojawia się tu słowo odkryj). Gdyby ten pająk miał mroczną falę, to ona wówczas nie działa (pająk nie został odkryty). |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Maciug [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Nie 16 Kwi, 2017 |   
 |  
               | 
 |  
               | Teraz zrozumiałem. Dzięki za odpowiedź. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |