galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Atharti Night Maidens
Autor Wiadomość
jaz
[Usunięty]

Wysłany: Sob 15 Paź, 2016   Atharti Night Maidens

Co się dzieje, kiedy Athari uaktywni swoją akcję?
Czy dodaje swoją siłę i wytrzymałość do przejętej jednostki?
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Wto 18 Paź, 2016   

wrzuć tekst karty to Ci wyłumaczę
 
     
jaz
[Usunięty]

Wysłany: Wto 18 Paź, 2016   

Action: When a unit of cost 2 or less enters play, attach this unit to it. This unit then counts as an Attachment support card with the text 'Take control of attached unit and move it to your corresponding zone.'

https://deckbox.org/whi/Atharti%20Night%20Maidens
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Sro 19 Paź, 2016   

Jak przeciwnik zagra jednostkę o tym koszcie, to ANM jest dołączana do niej jako Attachment (Dodatek). Dopóki jest dołączona to masz kontrolę nad tą tanią jednostką. Sama ANM nie dodaje siły ani młotków. Można ją usunąć kartą usuwającą dodatki
 
     
jaz
[Usunięty]

Wysłany: Sro 19 Paź, 2016   

Wielkie dzięki.
To wiele zmienia :mrgreen:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 12