galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Smoki - pytania o zasady
Autor Wiadomość
Mati98 

Dołączył: 15 Gru 2015
Posty: 239
Wysłany: Sob 18 Cze, 2016   Re: Łowca smoków

JohnRaven napisał/a:
Witam, od dłuższego czasu korzystam z forum i jest naprawdę bardzo pomocne, jednakże nigdzie nie mogę znaleźć interpretacji zdolności łowcy smoków. Jeśli wykonuję śmiertelny cios i rzucam dwoma kośćmi, to wybieram wyższy wynik, czy sumuję oba. Jeśli sumuję, to nie wydaje wam się ta zdolność trochę przegięta?

Rzucasz dwoma kośćmi za swój rzut ataku, więc sumujesz oba.
Ogólnie uważam, że Poszukiwacze z tego dodatku są zrobieni pod ten właśnie dodatek. (Smocza Kapłanka)
Jeżeli grasz ze Smokami, to te postacie mają przewagę nad pozostałymi. (Smocza Amazonka - zwłaszcza po zdobyciu Smoka)
Z kolei jeżeli grasz Poszukiwaczami ze Smoków bez tego dodatku, to już nie koniecznie musi tak być.
Ja na początku ze Smokami grałem tak, że wszyscy losowali Poszukiwaczy z puli z tego dodatku, jednak gra była wtedy zbyt łatwa. Teraz losujemy Poszukiwaczy z pozostałych dodatków.
Generalnie to, wg. mnie, tylko Minotaur pasuje zarówno do gry ze Smokami, jak i do zwykłej rozgrywki.
 
     
Musopp

Dołączył: 13 Cze 2015
Posty: 3
Wysłany: Pią 22 Lip, 2016   

Hello :P
Mam takie zapytania :) co jeśli zdecydujemy się zabrać smoczą łuski ale zamiast wroga znajduje się tam przedmiot? Przedmiot zabieramy a luka zostaje czekając aż pojawi się wróg?
I jeśli przegramy z wrogiem z karty smoków i następnym razem jak będziemy się decydować ze badamy luskę to dobierny kolejna kartę z talii smoków czy walczymy tylko z wrogiem który został ?
 
     
Berni77 


Wiek: 42
Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 188
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 23 Lip, 2016   

1. Jeżeli nie pokonasz WROGA na polu, na którym leży łuska to nie możesz jej zabrać.

2. Jeżeli chcesz spotkać smoczą łuskę to zawsze musisz dociągnąć jedną kartę z talii danego koloru łuski i jeżeli będzie to wróg to niestety walczysz z wszystkimi wrogami na obszarze na standardowych zasadach.

Cytat z instrukcji (str. 10):
"Jeżeli Poszukiwacz spotyka smoczą łuskę, musi wylosować jedną kartę z talii odpowiadającej tej łusce, nawet, jeśli na danym obszarze znajduje się już jedna lub więcej kart.
Poszukiwacz musi rozpatrzyć wszystkie karty znajdujące się na obszarze według normalnych zasad (karty muszą zostać rozpatrzone w kolejności zgodnej z ich numerem spotkań, Wrogowie o tym samym numerze spotkań sumują swoją Siłę lub Moc, itp.)."

Jednym słowem jeżeli nie uda ci się zabrać łuski za pierwszym razem to może się tam zrobić naprawdę nieprzyjemnie ;)
 
     
JohnRaven 

Wiek: 26
Dołączył: 18 Cze 2016
Posty: 13
Wysłany: Sob 13 Sie, 2016   

Czy smocze łuski dodają bonusy podczas walki ze smoczymi władcami?
 
     
Bludgeon 


Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 358
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob 13 Sie, 2016   

JohnRaven napisał/a:
Czy smocze łuski dodają bonusy podczas walki ze smoczymi władcami?
Tak.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 12