galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Parę pytań dotyczących zasad
Autor Wiadomość
skizer 


Wiek: 26
Dołączył: 02 Mar 2016
Posty: 2
Wysłany: Czw 03 Mar, 2016   Parę pytań dotyczących zasad

Siemanko.
Jako że na forum wiele się nie dzieje pozwoliłem sobie założyć nowy temat.

Do rzeczy. Mam parę pytań, możliwe, że nie doczytałem czegoś w zasadach albo coś błędnie zinterpretowałem.

1.Ręka Zagłady (alternatywne zakończenie z gór) jak można określić efekty, które wywołuje ta karta? Czy można wliczyć je do zaklęć rozkazu ? Jeśli tak to wtedy czar "Odbicie" powinno zadziałać.

2.Rozumiem, że mianem "wróg" określa się tylko karty przygód, które mają to napisane. Czyli taki Orli Król nie jest wrogiem a istotą ( tak jak boss z podziemi czy strażnik na moście)?
Tak więc zaklęcie "Ocalenie" nie zadziała na te istoty, ale "Strzaskanie Duszy" już tak? Right?

3.Czy przesunięcie wroga z danego obszaru na obszar, na którym znajduje się poszukiwacz zmusza go do walki z nim ?

4.Czy postacie dobierające czary na początku swojej tury mogą je od razu rzucić (o ile sama treść czaru na to pozwala)?

5.Postacie takie jak np. Elf, które mogą przesuwać się bezpośrednio z miejsca na miejsce (w tym przypadku puszcza->puszcza) mogą wykonać rzut kością za ruch a następnie wybrać czy przesuwają się o ilość oczek czy "teleportują się" w dane miejsce ?

6.Karta przygody "Koło fortuny". Jeżeli gracz wyrzuci 1 oznacza to, że traci wszystkie punkty losu, czy i w tym przypadku poszukiwacz może użyć punktu losu do przerzucenia wyniku ?

Będę używał tego tematu w przyszłości w razie pytań.
Z góry dziękuję za odpowiedź :)
 
     
Bludgeon 


Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 358
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw 03 Mar, 2016   Re: Parę pytań dotyczących zasad

1. Nie jest to zaklęcie rozkazu (ani żadne inne zaklęcie).
2. Tak, orli król jest istotą ale nie wrogiem.
3. Zależy w którym momencie się dzieje, ale automatycznie do tego nie dochodzi.
4. Nie można odrzucać zaklęć tak po prostu. Nie przypominam sobie też żadnych zaklęć które mają taki zapis.
5. Nie.
6. Tak.
 
     
skizer 


Wiek: 26
Dołączył: 02 Mar 2016
Posty: 2
Wysłany: Czw 03 Mar, 2016   

Co do nr4 - rzucić czyli użyć :)
 
     
Bludgeon 


Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 358
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw 03 Mar, 2016   

Przepraszam, źle przeczytałem :)
4. Tak, jeśli dostaniesz czar na początku tury to liczy się to jako czar z którym zaczynałeś turę a więc możesz go rzucić.
 
     
krzyss

Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 33
Wysłany: Czw 03 Mar, 2016   

Jest już temat odnośnie zasad :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 12