PBF#71 - nabór |
Autor |
Wiadomość |
guzu [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 26 Lip, 2014
|
|
|
figol napisał/a: | Littlefinger: czemu nie UW* jak limit pozwala
co gdy jest wydarzenie brak umocnień władzy? wydarzenie mówi tylko o fazie planowania
jeśli można specjalne UW*, to co jeśli taki Lanni który ma 3 gwiazdki użyje w fazie planowania 3 specjalnych rozkazów, a potem chce z pomoca tej karty zmienić specjalny rozkaz na UW*?
z takimi kartami są niezłe kwiatki
Ogólnie karty pasują do postaci, zawsze coś nowego, najbardziej mi się podoba zdolność Stannisa, jakbym zdążył i miał mniej gier to bym zagrał Udanej rozgrywki życzę |
nie ma mowy o specjalnym umocnieniu władzy - Petyr trzepał hajs zawsze
myślę że wszystkie dopiski (rules permitting) odnoszą się do ograniczeń w fazie planowania która ma wpływ na fazę akcji - jeśli nie możesz użyć rozkazu w fazie planowania=nie możesz użyć rozkazu w fazie akcji |
|
|
|
 |
Sardo [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 26 Lip, 2014
|
|
|
guzu napisał/a: | Czarny Jaszczur napisał/a: | [1] Queen of Thorns: Możesz przesunąć się o jedną pozycję w dół na wybranym przez Ciebie torze wpływów otrzymując
Żelazny Tron - [wieża][wieża]
Lennicy - [miecz][miecz]
Królewski Dwór +2 do siły
W którym momencie mogę użyć tej zdolności? Po wybraniu i ujawnieniu kart postaci? |
Tu nie jestem pewien, w oryginale nie ma mowy kiedy, musimy ustalić. Uważam, że przed ujawnieniem kart rodów. |
Ja bym traktował, że po ujawnieniu. Wszystkie karty działają po ujawnieniu, jakby ktoś chciał by było przed ujawnieniem to by napisał |
|
|
|
 |
guzu [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 26 Lip, 2014
|
|
|
skoro masz zawsze rację niech będzie po ujawnieniu
brakuje Martella Torna |
|
|
|
 |
Czarny Jaszczur [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 26 Lip, 2014
|
|
|
Lady Olenna jak zwykle OP |
|
|
|
 |
guzu [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 27 Sie, 2014
|
|
|
poszukuję co najmniej 2 osób gry, ktoś chętny? |
|
|
|
 |
lukiluk [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 27 Sie, 2014
|
|
|
Jeśli jest restart gry to ja się zgłaszam. |
|
|
|
 |
guzu [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 27 Sie, 2014
|
|
|
jeśli lion_victor potwierdzi to będzie drugim graczem |
|
|
|
 |
guzu [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 27 Sie, 2014
|
|
|
chociaż wolałbym kogoś bardziej aktywnego |
|
|
|
 |
Czarny Jaszczur [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 27 Sie, 2014
|
|
|
Margaery Tyrell czeka na śmiałka
[A nuż ten ród trafi do Ciebie] |
|
|
|
 |
Jazmatos [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 27 Sie, 2014
|
|
|
Któż podoła? |
|
|
|
 |
Beez [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 27 Sie, 2014
|
|
|
jak będzie miejsce to mogę zagrać |
|
|
|
 |
guzu [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 28 Sie, 2014
|
|
|
Rody wylosowane
1. Mieciu - Baratheon
2. Czarny Jaszczur - Greyjoy
3. sardo - Tyrell
4. lukiluk - Martell
5. Torn - Lannister
6. Beez - Stark |
|
|
|
 |
guzu [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 30 Sie, 2014
|
|
|
Cytat: | [1] Queen of Thorns: Możesz przesunąć się o jedną pozycję w dół na wybranym przez Ciebie torze wpływów otrzymując
Żelazny Tron - [wieża][wieża]
Lennicy - [miecz][miecz]
Królewski Dwór +2 do siły |
jesli jestem na ostatniej pozycji to czy moge skorzystac ze zdolnosci? |
|
|
|
 |
Czarny Jaszczur [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 30 Sie, 2014
|
|
|
Wydaje mi się oczywiste że tak zrobić nie można. Wymogiem dodania siły z tej karty jest przesunięcie żetonu na niższą pozycję. Nie można przesunąć, nie można dostać bonusów [będąc ostatni np na Tronie mogę skorzystać tylko z możliwości premii Lenników i Dworu ponieważ tam możliwe jest przesunięcie się niżej] |
|
|
|
 |
|