galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
#69 Draft kart rodu
Autor Wiadomość
Jazmatos
[Usunięty]

Wysłany: Sob 26 Lip, 2014   

56. [0-4] [wieża]
 
     
Leśnik
[Usunięty]

Wysłany: Sob 26 Lip, 2014   

Moje do końca;

55. [0-4] [miecz] nielimitowana ilość

56. [0-4] [wieża] nielimitowana ilość
 
     
Mieciu
[Usunięty]

Wysłany: Sob 26 Lip, 2014   

Ja w sumie też wiem, że biorę:

56. [0-4] [wieża] nielimitowana ilość
 
     
Jazmatos
[Usunięty]

Wysłany: Sob 26 Lip, 2014   

No to Shutt dwie karty, potem ja, GoG, Sardo, Czarny i mam komplet w końcu :)
 
     
Shutt
[Usunięty]

Wysłany: Sob 26 Lip, 2014   

43. [1-2] Twoja ostateczna siła armii wynosi 4 lub może być obliczona w sposób zgodny z zasadami.
56. [0-4] [wieża] nielimitowana ilość
 
     
Jazmatos
[Usunięty]

Wysłany: Sob 26 Lip, 2014   

25. [0-2] Jeśli wygrasz tę bitwę, zamiast zdejmować z obszaru ogarniętego bitwą żeton Rozkazu, możesz go przejąć i wykorzystać jak swój własny.

3 karty z warunkiem ''jeśli wygrasz'' nie wiem czy to rozsądne no ale cóż, nie ma już nic ciekawego :)
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Sob 26 Lip, 2014   

41. [1-3] Po bitwie przeciwnik wybiera i wraca na rękę kartę o najmniejszej wydrukowanej sile ze stosu kart odrzuconych. Po czym płaci Tobie ilość żetonów władzy równą wydrukowanej sile.
 
     
Jazmatos
[Usunięty]

Wysłany: Sob 26 Lip, 2014   

Gog napisał/a:
41. [1-3] Po bitwie przeciwnik wybiera i wraca na rękę kartę o najmniejszej wydrukowanej sile ze stosu kart odrzuconych. Po czym płaci Tobie ilość żetonów władzy równą wydrukowanej sile.


W sumie fajne jeśli ktoś np użył tylko 3 lub 4 i coś takiego mu rzucić :P
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Sob 26 Lip, 2014   

jestem starkiem :d mam duzo kart dyplomacyjnych mając wpływ na innych :)
 
     
Jazmatos
[Usunięty]

Wysłany: Sob 26 Lip, 2014   

Tylko znów pytanie z tym płaceniem tak jak w moim przypadku było. W sensie, że przeciwnik odrzuca, a Ty pobierasz, czy tylko Ty pobierasz? Według mnie powinna być ta druga opcja bo inaczej ta karta byłaby trochę za mocna, ale mogę się mylić. Bo przy takiej 4 to co? Przeciwnik odrzuca 4, Ty pobierasz 8 i już jest taka przepaść, że masakra.
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Sob 26 Lip, 2014   

płaci to znaczy odrzuca 4 ja biore 4 :D no ale to 4rka ;x bez przesady jak bedzie 0 to nic nie dostane ;x + te karte jako ostatnia ;p więc każdy mógł ją wziąc:D
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Nie 27 Lip, 2014   

a to ja poproszę takową
33. [0-2] Ta karta otrzymuje +1 siły za każdy punkt zwycięstwa mniej od przeciwnika.
 
     
Shutt
[Usunięty]

Wysłany: Nie 27 Lip, 2014   

Nic
Ostatnio zmieniony przez Shutt Nie 27 Lip, 2014, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Nie 27 Lip, 2014   

płaci Tobie ilość ? co to moze niby znaczyc ?:D
 
     
czarnylord23
[Usunięty]

Wysłany: Nie 27 Lip, 2014   

10. [0-4] Weź 3 żetony władzy, za każdą jednostkę która zginęła w tej bitwie.

Bo mogę mieć problemy z Żetonami. :D
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 12