| 
            
				
			   |  | galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
 
 
 |  
 
	
			| Autowin/Autolose |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Dziubek [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Wto 08 Kwi, 2014   Autowin/Autolose |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam. Otwieram temat aby podzielić się zauważonym autowinem w przygodzie, ale też zachęcić innych graczy/mrocznych władców do podzielenia się swoimi spostrzeżeniami co do przygód. 
 Przygoda "W Kuźni" z dodatku legowisko Jaszczura: Aby wygrać musimy zebrać o 3 więcej pakunków broni niż w grze jest bohaterów. Albo zabić Jorema Tolka, który do czasu uwolnienia przez bohaterów nie może się sam poruszać i nie może się stać celem ataków potworów.
 
 Nie ważne co działo się w części pierwszej. W części drugiej bierzemy na jedną z grup potworów Czerwie zarazy (jeśli posiadamy oczywiście) i dajemy je do czeluści, jak najbliżej kafelka kuźnia. W swojej pierwszej turze czerwiem zarazy, podchodzimy do krawędzi lawy a następnie zdolnością Drążenie przechodzimy "pod" lawą i wychodzimy z drugiej strony pod Jorema, spychając go na lawę według normalnych zasad. Jorem automatycznie zostaje pokonany a my składamy planszę i dziękujemy bohaterom za przygodę.
 
 Zapraszam do komentowania, chociaż zdaję sobie sprawę że jest to po prostu dziura w zasadach tej przygody.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Crowmaster [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Wto 08 Kwi, 2014 |   
 |  
               | 
 |  
               | nie mam przy sobie zasad, ale wydaje mi sie, ze kazda z umiejek potworow traktowana jest jako atak, jezeli jakos wplywa na bohatera. jezeli jorem jest w tej przygodzie "bohaterem" to chyba nie mozna go podkopac i stracic z kopczyka   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Dziubek [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Wto 08 Kwi, 2014 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie dość że ta zdolność Czerwia nie jest atakiem (jak i wiele innych nie jest atakami) to do czasu uwolnienia go przez bohaterów działa jako sługa Mrocznego władcy (nie jest jedną z jego grup potworów, bo tak to bym go zabił kartą Szał Krwi  ). |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | keldorn [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Pią 09 Lut, 2018 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wiem ze odgrzewam kotleta, ale czy ktos jednoznacznie moze sie wypowiedziec co do tego przykladu? |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |