galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytania o rzucanie zaklęć
Autor Wiadomość
werusia
werusia

Dołączył: 01 Lis 2017
Posty: 1
Wysłany: Sro 01 Lis, 2017   Pytania o rzucanie zaklęć

Dzień dobry, mam 2 pytania odnośnie rzucania zaklęć.

1. Gracz pierwszy rzuca zaklęcie Mesmeryzm żeby zabrać graczowi drugiemu przyjaciela. Gracz drugi rzuca Rozproszenie magii na Mesmeryzm. Na to gracz pierwszy rzuca drugie Rozproszenie Magii na Rozproszenie magii rzucone przez gracza drugiego. Czy w takim przypadku Rozproszenia Magii się znoszą i gracz pierwszy zabiera przyjaciela graczowi drugiemu, czy wszystkie zaklęcia się rozpraszają i nic się nie dzieje?

2. Czy zaklęcie Ocalenie mogę rzucić prewencyjnie na początku swojej tury na siebie nawet jeśli nie będę z nikim walczyć? Zależy mi na przetasowaniu zaklęć bo mam różdżkę.
 
     
Xan 


Wiek: 26
Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 148
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw 02 Lis, 2017   Re: Pytania o rzucanie zaklęć

Hej,
werusia napisał/a:

1. Gracz pierwszy rzuca zaklęcie Mesmeryzm żeby zabrać graczowi drugiemu przyjaciela. Gracz drugi rzuca Rozproszenie magii na Mesmeryzm. Na to gracz pierwszy rzuca drugie Rozproszenie Magii na Rozproszenie magii rzucone przez gracza drugiego. Czy w takim przypadku Rozproszenia Magii się znoszą i gracz pierwszy zabiera przyjaciela graczowi drugiemu, czy wszystkie zaklęcia się rozpraszają i nic się nie dzieje?

Dozwolone jest rzucenie Rozproszenia magii na Rozproszenie magii. Jedynym warunkiem jest tutaj, aby Poszukiwacz negujący Rozproszenie magii posiadał co najmniej 2 zaklęcia na początku swojej tury, tj. posiadał już zaklęcie Rozproszenia magii w momencie rzucania Mesmeryzmu (co wynika z limitów rzucania zaklęć).

werusia napisał/a:

2. Czy zaklęcie Ocalenie mogę rzucić prewencyjnie na początku swojej tury na siebie nawet jeśli nie będę z nikim walczyć? Zależy mi na przetasowaniu zaklęć bo mam różdżkę.

Nie. Zaklęcie może zostać rzucone jedynie w odpowiednim dla siebie momencie, zgodnym z instrukcją karty. Tutaj musi nastąpić moment, w którym Poszukiwacz właśnie traci życie. Jeżeli zaklęcie zostaje rzucone na Wroga, to tuż po tym, jak tylko zostanie pokonany.

Pozdrawiam,
Kamil
_________________
Talisman: Digital Edition!
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 12