galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowa profesja
Autor Wiadomość
Dziubek 


Dołączył: 15 Cze 2012
Posty: 61
Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 06 Mar, 2017   Nowa profesja

Zakładam ten temat aby umieścić tu swoją profesję (stworzoną 13.02.2015 :smile: ), którą odkryłem po dyskusji w innym wątku na temat tego co inni robią dla pozostałych graczy na forum.

Dodatkowo inni gracze mogą tu wrzucać swoje pomysły lub gotowe projekty profesji.

Co to profesji, to jest to luźno związany ze światem Warhammera (nazewnictwo z pierwszej i drugiej edycji) potężny mag o dość ryzykownych skillach, mogących zaszkodzić jemu samemu lub reszcie drużyny, jeśli jego moc wymknie się spod kontroli. Nazwałem go "Kataklizator" (też z WH). Przedmiotów brak, lecz myślałem o jakiejś równie przeklętej magicznej lasce (jak wymyślę to dodam):

Łaska Chaosu (początkowa)
Wyczerp tę kartę przed wykonaniem testu cechy aby rzucić 2 razy i wybrać wynik.
Koszt: 1 zmęczenia

Przeskok (1 PD)
Wyczerp tę kartę i rzuć szarą kością obrony. Otrzymujesz tyle punktów ruchu ile tarcz wypadło. Jeśli wyrzuciłeś pustą ściankę, zostajesz unieruchomiony.
Koszt: -

Mutacja (1 PD)
Wyczerp tę kartę i rzuć brązową kością obrony. Leczysz tyle zmęczeń ile tarcz wypadło. Jeśli wyrzuciłeś pustą ściankę, otrzymujesz 1 zmęczenia.
Koszt: -

Pancerz Eteru (1 PD)
Nie możesz nosić pancerza. Otrzymujesz dodatkową czarną kość obrony. Jeśli wyrzuciłeś choć jedną pustą ściankę, cała twoja pula obrony jest anulowana.
Koszt: -

Mroczna Dłoń Zniszczenia (2 PD)
Użyj przed wykonaniem ataku. Otrzymujesz dowolną dodatkową kość mocy do swojej puli ataku. Jeśli twój atak spudłuje lub nie zada żadnych obrażeń, otrzymujesz rany wyrzucone na dodatkowej kości. Wzmocnienia na niej są anulowane.
Koszt: 1 zmęczenia

Czarnoksięstwo (2 PD)
Otrzymujesz zdolność Czarnoksięstwo 2. Możesz zamienić do 2 zasięgu na rany i do 2 ran na zasięg. Jeśli w wyniku ataku pokonasz potwora, każda z przyjaznych figurek która z nim sąsiadowała otrzymuje 1 ranę.
Koszt: -

Aura Oporu (2 PD)
Otrzymujesz zdolność Aura 1. Za każdym razem gdy wroga figurka wchodzi na sąsiadujące z tobą pole otrzymuje 1 ranę. Kiedy zostajesz pokonany, każda z przyjaznych figurek w promieniu 3 pól od ciebie zostaje ogłuszona.
Koszt: -

Pradawna Przemiana (3 PD)
Otrzymujesz +2 do Życia i +1 do Zmęczenia. Za każdym razem gdy rzucasz dowolną kością, możesz wyczerpać tę kartę aby rzucić nią ponownie.
Koszt: 3 zmęczenia

Promień Wybuchu (3 PD)
Akcja: Wyczerp tę kartę i rzuć czarną kością obrony. Musisz wybrać tyle celów ataku ile tarcz wypadło. Jeśli twój atak spudłuje lub nie obejmie wszystkich celów, ten atak wpływa tylko na ciebie a MW wydaje twoje wzmocnienia.
Koszt: 2 zmęczenia
 
     
Dziubek 


Dołączył: 15 Cze 2012
Posty: 61
Skąd: Kraków
Wysłany: Sro 08 Mar, 2017   

Oto następna profesja, technicznie stworzona w ten sam dzień co Kataklizator, ale chwilę jeszcze nad nią popracowałem. Roboczo nazwałem ją "Czarny Rycerz" ale mam już kilka innych pomysłów.

Docelowo jest to wojownik z samymi biernymi umiejętnościami (dla leniwych :razz: ) do bazowej cechy, którą jest brak wytrzymałości (jest zamieniana na życie) dodano dużo dodatków tworzących z niego prawdziwego potwora (którym był w przeszłości lecz niektóre rzeczy mu pozostały). Na wyposażeniu jakiś dwuręczny topór/kilof czy coś takiego:

Piętno Potwora (początkowa)
Twoje punkty wytrzymałości zamieniane są na punkty życia. Twoja wytrzymałość od tej pory zawsze wynosi 0.

Rozrost (1 PD)
Otrzymujesz +4 do życia.

Kamienna Skóra (1 PD)
Jesteś odporny na ataki przebijające. Wyczerp tę kartę po rzucie kośćmi obrony aby przerzucić jedną kość na której wypadła pusta ścianka.

Demoniczny Oręż (1 PD)
Jeśli używasz broni wręcz, twoja broń dwuręczna traktowana jest jak jednoręczna z cechami: Atak dalekosiężny i Atak przebijający 2.

Twardziel (2 PD)
Jeśli otrzymujesz rany w wyniku efektów które nie są atakami, zmniejszasz otrzymane rany o 1 (do minimum 1).

Krew Trolla (2 PD)
Otrzymujesz zdolność Regeneracja 1 (Na początku swojej tury leczysz 1 ranę).

Siła Gigantów (2 PD)
Kiedy używasz broni wręcz, dodajesz do swojej puli ataku czerwoną kość mocy.

Żelazna Wola (3 PD)
Jesteś odporny na wszystkie stany.

Niezniszczalny (3 PD)
Ignorujesz otrzymywanie punktów zmęczenia z dowolnego źródła.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.17 sekundy. Zapytań do SQL: 14