galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Interpretacja Zasad
Autor Wiadomość
STOKCZAN 

Dołączył: 08 Gru 2016
Posty: 5
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw 08 Gru, 2016   Interpretacja Zasad

Witam,

Szukałem na forum nie znalazłem więc założylem konto i temat:)
Chodzi mi o karte przygód Magiczny strumien i jej pdodbne. Czy jeżeli ja wylosowałem tą kartę to odrazu należy mi się jeden z żetonów siły, mocy etc... ???
Wiem że jak wyciągne karte wroga to od razu następujewalka... Ale chodzi mi o karty sadzawek.
Jeśli jeszcze będe mial pytania pozwole pisa ponizej

Pozdrawiam,
_________________
Żołnierze żyją... i zastanawiają się dlaczego
 
     
Bludgeon 


Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 358
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw 08 Gru, 2016   Re: Interpretacja Zasad

STOKCZAN napisał/a:
Witam,

Szukałem na forum nie znalazłem więc założylem konto i temat:)
Chodzi mi o karte przygód Magiczny strumien i jej pdodbne. Czy jeżeli ja wylosowałem tą kartę to odrazu należy mi się jeden z żetonów siły, mocy etc... ???
Tak, od razu dostajesz.

STOKCZAN napisał/a:
karty sadzawek.
Nie wiem co to ale brzmi dobrze :D
 
     
STOKCZAN 

Dołączył: 08 Gru 2016
Posty: 5
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw 12 Sty, 2017   

Witam ponownie, wkręciłem się w talismana strasznie i w miesiąc jestem posiadaczem już aż 4 dodatków. Rośnie mi grupa znajomych i wychodzą różne dziwne niejasności póki pamiętam mam 2 zapytania.

1) Otóz gdy mój poszukiwacz posiada 2 pkt życia i posiada totemiczną laskę, czar uzdrowienie a przed jego turą zostaje rzucone zaklęcie które odbiera mu 2 pkt życia(nie pamiętam nazwy) to czy on ginie czy może się uleczyć przed śmiercią. Wydaje mi się że powinienem móc się uleczyć a inni że nie ;p (byłem już koksem i wchodzilem na koronę wladzy) Bo jeżeli faktycznie ginę to powinienem dbać chyba żeby moja wartość życia nie schodziła poniżej 3??????

2) A tu jest problem z kolejnością zadań. Czy jeżeli wylosowałem np. przedmiot o numerze karty 4 wroga z numerem karty 2 to czy po przegranej czy zremisowanej walce ów przedmiot mi się należy czy zostaje na polu wraz z niepokonanym wrogiem?

Z góry dziękuję za pomoc!!!
Pozdrawiam,
Stok
_________________
Żołnierze żyją... i zastanawiają się dlaczego
 
     
Xan 


Wiek: 26
Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 148
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw 12 Sty, 2017   

Nie no, Łodzianin i jeszcze nikt mu nie odpisał, co to ma być!? :P

Ad. 1
Po pierwsze nie ma w Talismanie Zaklęcia, które odbiera Poszukiwaczowi 2 punkty życia przed jego turą. Prawdopodobnie Zaklęcie, które masz na myśli to "Dotyk śmierci" i może ono być rzucone jedynie przed rozpoczęciem walki z Wrogiem lub innym Poszukiwaczem. Z Totemicznej Laski możesz skorzystać tylko i wyłącznie podczas trwania swojej tury. Jeżeli chodzi o Zaklęcie Uzdrowienie, to możesz rzucić je w dowolnym momencie, jednak nie w momencie, w którym tracisz właśnie punkt/y życia. Chodzi o to, że nie możesz przerwać procesu, kiedy tracisz życie i rzucić zaklęcie Uzdrowienie (no chyba, że masz inne zaklęcie, które stricte utracie życie zapobiega).

Ad. 2
Jeżeli przegrasz lub zremisujesz walkę z Wrogiem, pozostawiasz przedmiot na obszarze wraz z niepokonanym Wrogiem. Wyjątkiem tutaj może być "wymknięcie się" Wrogowi, wówczas badasz kolejne karty i tym samym możesz wziąć przedmiot.

Jak masz jeszcze jakieś pytania, służę pomocą,
Kamil
_________________
Talisman: Digital Edition!
 
 
     
Ndl 

Dołączył: 23 Maj 2014
Posty: 125
Wysłany: Sro 18 Sty, 2017   

Ad. 1
Jak kolega wyżej powiedział.
Dodam tylko dwie rzeczy, które mogą być w przyszłości pomocne w celu rozwiązania podobnych dyskusji:
1. Zaklęcia w talizmanie dzielą się na takie uzdrawiające które mogą przywracać punkty życia i takie, które mogą je przywracać nawet, jak zostajesz zabity. Jeśli mamy do czynienia z zaklęciem, które można rzucać w dowolnym momencie i należy ono do tej pierwszej grupy (a tak jest w twoim wypadku), to niestety giniesz. W drugim przypadku mógłbyś rzucić swoje zaklęcie.
2. W wypadku stricte konfliktu, gdzie trzeba rozstrzygnąć, co było wcześniej: (np jajko czy kura), decyduje gracz, którego tura się toczy. Także nawet, jakby była taka zbieżność, to pewnie byś został zabity.

Ad. 2
Też jak kolega wyżej.
Wymknięcie się to jedyna droga ratunku.
Definitywnie zostaje - już kiedyś pytałem o to w "Pytania odnośnie zasad" (czy jak to tam jest).
Oczywiście zawsze możesz skorzystać z trzeciej możliwości (niestety, przed zbadaniem obszaru - to jest przed dociągnięciem kart przygód [np jak leziesz na pole, gdzie wiesz, że nie masz szans na cokolwiek]) - mianowicie na zakopanie (porzucenie) jednego ze swoich przedmiotów - rzadko się zdarza, żebyś nie miał innego wyjścia, ale warto o tym pamiętać - wtedy tracisz turę na pozostawianie przedmiotu i jesteś bezpieczny od wszystkiego (ale przedmiot zostawiasz na polu).
Oczywiście chyba, że na obszarze jest np smocza łuska, która jest aktualnego króla smoków (lub podobna sytuacja) - wtedy nie masz wyjścia innego, niż ją spotkać.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 13