galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytania i odpowiedzi
Autor Wiadomość
Nokturn


Dołączył: 04 Cze 2014
Posty: 142
Wysłany: Czw 23 Mar, 2017   

sla napisał/a:
Dzięki, pomogło. Tyle że zawaliłem z odrzuconymi kartami ;)

Z wrogiem w zwarciu na logikę grałem jak piszesz, ale wolałem się upewnić - skupiałem się na Kompletnej Księdze Zasad.

===

Z innej parafii - grając solo, gracie 1 badaczem czy 2?

Wendy w pojedynkę to jakaś masakra.

Patrząc na zasób core seta to pasowałoby sprawić sobie drugiego...


Ja na razie gram solo. Wendy jest słaba z kartami z CSa. Z ocalałych lubię Pet'a. Jesli chodzi o drugi zestaw to jak najbardziej. Gre mozna łatwiej kontrolować. jesli jeszcze cię tam nie ma to zapraszam na grupę FB Arkham Horror - gra karciana:)
 
     
sla 

Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 21
Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 23 Mar, 2017   

No pewnie, że jestem :)

Jest słaba jak diabli.
 
     
Nokturn


Dołączył: 04 Cze 2014
Posty: 142
Wysłany: Czw 23 Mar, 2017   

sla napisał/a:
No pewnie, że jestem :)

Jest słaba jak diabli.


Dlaczego?:)
 
     
sla 

Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 21
Skąd: Kraków
Wysłany: Pią 24 Mar, 2017   

Każdy scenariusz kończyłem porażką. Wrogom tylko mogłem się wymykać bo w starciu nie miałem szans (może z kartami w teście na 1 rundę walki by stykło), a uczucie beznadziejności i osaczenia w trzecim scenariuszu było tak wielkie, że po mimo usilnych starań poległem po ok. 15 min. Ale przynajmniej 1 kartę Tajemnic udało się odsłonić. Może wraz z ograniem pojawi się lepszy pomysł na taktykę.
 
     
oskaros88

Dołączył: 22 Cze 2014
Posty: 10
Wysłany: Pon 03 Kwi, 2017   

Grając kampanię założmy w 3 osoby, w którym momencie mogę wycofać się z gry?
 
     
Krzysiek


Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 138
Wysłany: Wto 04 Kwi, 2017   

oskaros88 napisał/a:
Grając kampanię założmy w 3 osoby, w którym momencie mogę wycofać się z gry?
W każdym.
Chyba że chodzi Ci o opcję "Zrezygnuj" którą można znaleźć na niektórych kartach. W takim przypadku możesz zrezygnować kiedy karta mówi że możesz.
 
     
oskaros88

Dołączył: 22 Cze 2014
Posty: 10
Wysłany: Sro 05 Kwi, 2017   

Jeżeli zagram kartę "Elusive", podczas zwarcia z danym wrogiem, która mowi:
Fast. Play during your turn.
Disengage with each enemy engaged with you and move to a revealed location with no enemies.

rozumiem, że zanim treść karty zostanie rozpatrzona, wróg przeprowadza atak towarzyszący?
 
     
Chmielu

Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 25
Wysłany: Sro 05 Kwi, 2017   

Nie. Karty szybkie (fast) omijają ten problem.
 
     
dwilu

Dołączył: 27 Lut 2016
Posty: 6
Wysłany: Sro 05 Kwi, 2017   

A jak traktować kartę np "kontrabanda" gdzie teks głosi "wybierz badacza w twojej lokalizacji..." w grze solo. Czy używając tej karty lub inną w której wystepuje to polecienie można wybrać siebie czy tylko innego badacza?
 
     
oskaros88

Dołączył: 22 Cze 2014
Posty: 10
Wysłany: Sro 05 Kwi, 2017   

Karty typu assets moge discardowac, jezeli tresc tej karty o tym mowi lub zostanie zastapiona inna karta posiadajaca ten sam rodzaj slota.

Czyli np. karta "Liquid Courage" nie moze zostac zdiscardowana w zaden sposob i zostaje na stole do konca gry nawet jesli skoncza sie na niej supplies?
 
     
Dwarfer 

Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 2
Wysłany: Sro 05 Kwi, 2017   

Kiedy zostanie poprawiona i zaktualizowana errata do dodatku Dziedzictwo Dunwich przez Galaktę?
 
     
Krzysiek


Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 138
Wysłany: Sro 05 Kwi, 2017   

dwilu napisał/a:
A jak traktować kartę np "kontrabanda" gdzie teks głosi "wybierz badacza w twojej lokalizacji..." w grze solo. Czy używając tej karty lub inną w której wystepuje to polecienie można wybrać siebie czy tylko innego badacza?
Gdyby można było tylko innego badacza to byłoby napisane "wybierz innego badacza w twojej lokalizacji".

oskaros88 napisał/a:
Karty typu assets moge discardowac, jezeli tresc tej karty o tym mowi lub zostanie zastapiona inna karta posiadajaca ten sam rodzaj slota.
W wymienionych sytuacjach nie możesz tylko musisz.
oskaros88 napisał/a:
Czyli np. karta "Liquid Courage" nie moze zostac zdiscardowana w zaden sposob i zostaje na stole do konca gry nawet jesli skoncza sie na niej supplies?
Może zostać zdiscardowana jeśli tylko coś każe Ci to zrobić lub to umożliwi.
 
     
oskaros88

Dołączył: 22 Cze 2014
Posty: 10
Wysłany: Sro 12 Kwi, 2017   

Jeżeli karta mówi "take damage" znaczy, że obrażenia musi przyjąć badacz i nie można to przerzucić na swojego ally lub kamizelke?
 
     
Krzysiek


Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 138
Wysłany: Sro 12 Kwi, 2017   

oskaros88 napisał/a:
Jeżeli karta mówi "take damage" znaczy, że obrażenia musi przyjąć badacz i nie można to przerzucić na swojego ally lub kamizelke?
Możesz przerzucić chyba że byłby to "direct damage".
 
     
oskaros88

Dołączył: 22 Cze 2014
Posty: 10
Wysłany: Pią 14 Kwi, 2017   

Czy karta tajemnic od razu postępuje gdy w grze znajduje się limit zetonow zaglady, czy dopiero w fazie mitow?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.21 sekundy. Zapytań do SQL: 13