galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Bohater
Autor Wiadomość
jaz
[Usunięty]

Wysłany: Sro 19 Paź, 2016   Bohater

Mam pytanie o bohatera w nawiązaniu do FAQ 2.2
„Tylko jeden Bohater na
strefę”
Jeśli gracz posiada już w grze kopię
danego Bohatera, nie może zagrać,
przejąć kontroli nad, przesunąć lub
umieścić w grze (za pośrednictwem
efektu karty) innego Bohatera
w danej strefie. Jego przeciwnik
również nie może zagrać, przejąć
kontroli nad, przesunąć lub umieścić
w grze (za pośrednictwem efektu
karty) innego Bohatera w tej strefie.

Czy to oznacza, że jak mój przeciwnik wystawi np.w misji bohatera, to ja już nie mogę wystawić w swojej misji swojego bohatera?
 
     
Kezcoks
[Usunięty]

Wysłany: Sro 19 Paź, 2016   

mozesz spokojnie wystawic swojego bohatera :) ten zapis tyczy sie tego ze gdy posiadasz przykaldowo w swojej misji bohatera nie mozesz juz miec tam drugiego bohatera wystawiajac go z reki tudziez przejumujac kontrole i przesuwajac bohatera przeciwnika do tej swojej strefy
 
     
jaz
[Usunięty]

Wysłany: Sro 19 Paź, 2016   

Dzięki za wyjaśnienie, bo z kumplami już nadinterpretowaliśmy tę zasadę.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 12