galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kilka pytań o zasady
Autor Wiadomość
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Pią 19 Sie, 2016   

Oto co pisze FAQ:
P: Jak działa Krwiopuszcz?
O: Krwipuszcz automatycznie
podwaja przydzielane obrażenia
w momencie kiedy są one
przydzielane. Tak więc kiedy
przypiszesz jednostce jedno
obrażenie, natychmiast zostaje
ono podwojone. Działa to także
w przypadku obrażeń przyznawanych
poza walką, ponieważ nadal są one
przydzielane.
Kiedy na stole znajduje się więcej niż
jeden Krwiopuszcz, równocześnie
podliczasz całkowitą wartość
obrażeń, ponieważ efekt tych kart
jest stały i nie posiada warunku
aktywacji. Tak więc, jeśli przypisujesz
1 obrażenie, a na stole masz
2 Krwiopuszczy, każdy z nich
podwaja obrażenia, co w sumie
sprawia, że zostają przypisane
3 obrażenia (1 obrażenie
+ 1 obrażenie z pierwszego
Krwiopuszcza + 1 obrażenie
z drugiego Krwiopuszcza).
W związku z powyższym, jeśli w grze
znajduje się dwóch Krwiopuszczy,
potraja się wszystkie zadawane
obrażenia, a kiedy w grze jest
trzech Krwiopuszczy obrażenia są
zwielokrotnione razy 4.

Zatem będzie jak piszesz. W momencie przydzielaia obrażeń już podwajasz więc ten 1 przejdzie na stolicę
 
     
Kezcoks
[Usunięty]

Wysłany: Pią 19 Sie, 2016   

Dzięki już wszystko jasne ;) widać ze masz obcykana ta grę ;) szkoda ze już nie ma turniejów
 
     
Kezcoks
[Usunięty]

Wysłany: Pią 02 Wrz, 2016   

I kolejne pytanko chyba raczej glupie ale w sumie im dluzej mysle nad tym tym bardziej nie jestem pewny ;) czy uzywajac akcji ktora zadaje obrazenie stolicy np. takiej jak Wódz Maruderów - "Na początku swojej tury zadaj 1 obrażenie wybranej Stolicy". Używam tej akcji na strefe stolicy która posiada rozwienicie i czy niszcze rozwiniecie czy klade obrazenie na dana strefe na planszy stolicy ?
dziekuje za odpowiedz ;)
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Sob 03 Wrz, 2016   

zadanie obrażenia nigdy nie niszczy rozwinięci. Strefa może płonąć i mieć 5 rozwinięć. Rozwinięcie powoduje że trzeba zadać więcej obrażeń strefie aby spłonęła. Po prostu po zadaniu obrażenia strefie liczysz obrażenia na niej. Jeśli jest ich więcej niż 8+x, gdzie x to liczba rozwinięć w tej strefie, to ona płonie.
Natomiast jeśli jakąś kartą usuniesz rozwinięcie (np. Oderżnijta im Łby) i wówczas ilość obrażeń na strefie będzie wystarczająca do spalenia strefy, to zmieniasz znaczniki obrażeń na znacznik spalenia. Mam nadzieje że już wszystko jasne
 
     
Kezcoks
[Usunięty]

Wysłany: Nie 04 Wrz, 2016   

dzieki za odpowiedz ;)
 
     
Kezcoks
[Usunięty]

Wysłany: Czw 08 Wrz, 2016   

jeszcze jedno pytanko czy umieszczając w grze dwie karty "Oszalały Wielgus" - (Pole Bitwy) każda kontrolowana przez ciebie jednostka która otrzymała obrażenia zyskuje młotek"

jednoski ktore otrzymaly obrazenia dostaja dwa mlotki ? i kladac trzy takie karty analogicznie dostalyby 3 mlotki ? czy moze jednak tresc tych kart nie skaluje sie ?

taką samą kartą sa tez "wielgusy"- (pole bitwy) Twoje jednostki ktore otrzymaly juz obrazenia zyskuja odpornosc 1.
i tez nie wiem jak w sumie sie zachowac majac kilka tych kart na stole
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Pią 09 Wrz, 2016   

chodzi o sam fakt bycia rannym. Gdyby było 1 obrażenie-1 młotek to by napisali "za każde obrażenie jednostka otrzymuje 1 młotek".
 
     
Kezcoks
[Usunięty]

Wysłany: Sob 10 Wrz, 2016   

Tak rak to rozumiem ze nie ważne ile obrażeń ma to i tak dostaje jeden młotek czy odpornośc ale chodzi mi o to czy przykładowo dwie tudzież trzy karty bedą działać na ta ranna jednostkę i dostanie młotek z każdego z oszalałych wielgusow. Przykładowo gdy będzie ich trzech na polu bitwy to ranna jednostka dostanie 3 młotki(po mlotku za każda jednostkę wielgusow) ? ;)
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Sob 10 Wrz, 2016   

dokładnie
 
     
Zawojak
[Usunięty]

Wysłany: Pon 26 Wrz, 2016   

Jeżeli zagrywam kartę której treść jest w tym stylu: "każdy gracz musi ..." - zrobić jakiś nieprzyjemny efekt, to dotyczy to również mnie?
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Wto 27 Wrz, 2016   

tak
 
     
Zawojak
[Usunięty]

Wysłany: Sob 01 Paź, 2016   

Karta: Klątwa lat

Treść: Jednostka do której dołączono tę kartę, otrzymuje -1 punkt wytrzymałości za każdy żeton zasobów na tej karcie.

Akcja: Na początku tury gracza kontrolującego tą kartę, umieść na niej jeden żeton zasobów.

Moje pytanie: Czy jeżeli jednostka do której dołączę tą kartę będzie miała wytrzymałość np. 2, a na karcie wsparcia Klątwa lat będą dwa żetony zasobów to, czy ta jednostka zostaje wówczas zniszczona?
 
     
Kezcoks
[Usunięty]

Wysłany: Nie 02 Paź, 2016   

Tak jednostka nie może posiadać wytrzymałości równej 0 więc spada ;)
 
     
Kezcoks
[Usunięty]

Wysłany: Czw 11 Maj, 2017   

Witam, serdeczenie kolejne pytanko o bohatera HE Lilea- Akcja: kiedy ta jednostka atakuje, umiesc na niej 1 zeton zasobow. nastepnie zadaj X niebezposrednich obrazen wybranemu przeciwnikowi. X to liczba zetonow zasobow na tej jednostce.

czy ja musze po przyznaniu sobie zetonu zasobow na jednostce od razu zadac to niebezposrednie obrazenie ? czy jednak moge sobie magazynowac zetony i przykladowo po kilki atakach zadac kilka tych obrazen ?

zastanawiam sie bo brakuje mi w opisie karty magicznego slowa MOŻESZ pomiedzy umiesc 1 zeton zasobow a nastepnie zadaj X niebezposrednich obrazen. brzmi to jak jedna formulka mowiaca co nastepuje po czym
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Nie 14 Maj, 2017   

jak zbierasz żeton to zadajesz niebezpośrednie. Ten żeton nie znika. Zatem:
Atak, zbierasz żeton i 1 niebezpośrednie
następna tura, atak, żeton, masz razem 2 i 2 niebezpośrednie
itd. Masz karty które pozwalają dodawać żetony ;)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 13