galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytanie o zasady - Renoma ?
Autor Wiadomość
00matej00

Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 58
Wysłany: Wto 13 Paź, 2015   Pytanie o zasady - Renoma ?

Pytanko do bardziej obytych graczy, czy zdolność renoma (np. u Tywina Lannistera) działa również w momencie kiedy wygra on pojedynek jako Obrońca ? Czy tylko w momencie kiedy jest postacią Atakującą ?
 
     
uday 

Wiek: 29
Dołączył: 18 Paź 2013
Posty: 126
Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 13 Paź, 2015   

Zawsze. W opisie słowa kluczowego Renoma nie ma obostrzenia, że musi być atakującym.
 
     
Narawurt 
Narawurt

Wiek: 29
Dołączył: 04 Lip 2018
Posty: 1
Skąd: Narawurt
Wysłany: Sro 04 Lip, 2018   

Odpowiadam na pytania dotyczące zasad. To tylko ja.
_________________
Narawurt
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 13