galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Duplikaty
Autor Wiadomość
Trejo
[Usunięty]

Wysłany: Wto 03 Lis, 2015   Duplikaty

Jeżeli przeciwnik ma na stole postać z dwoma duplikatami a ja zagram na niego Lyseńskimi łzami/Dracarysem/Pod miecz/Ice lub jakimś innym eventem/dodatkiem który by go zabijał to on ginie,czy odrzuca tylko jeden z duplikatów?
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Wto 03 Lis, 2015   Re: Duplikaty

Lyseńskimi łzami/Pod miecz/Ice wystarczy odrzucić duplikat i po sprawie
Dracarysem - tu co innego bo odrzucenie duplikatu nie powoduje, że postać nagle ma więcej niż 0 siły, a więc wciąż ginie
 
     
Trejo
[Usunięty]

Wysłany: Sro 04 Lis, 2015   

Dzięki za pomoc, to w takim razie jaka jest różnica między działaniem duplikatu i bodyguarda? I jak zagram plotem marsz na mur albo varysem,dzikim ogniem to mogę poświęcić duplikat lub bodyguarda w tych przypadkach?

edit: ok marsz an mur oraz ogień mają ''cannot be saved'' ale co z tym varysem? Niby bodyguard chroni przed odrzuceniem też ale pisze ''kazda postac'' więc mam wątpliwości
 
     
mjt
[Usunięty]

Wysłany: Sro 04 Lis, 2015   

Zasadniczo w działaniu nie ma różnicy. Jest taka że Bodyguarda dołączysz do dowolnego Lorda lub Lady a duplikat wiadomo tylko do odpowiedniej postaci.
Przed działaniem Varysa chronią duplikaty czy Bodyguard.
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Sro 04 Lis, 2015   

Bodygard to atachment a duplikat nie ;)
 
     
Trejo
[Usunięty]

Wysłany: Sro 04 Lis, 2015   

Dzisiaj gramy ja starkiem atakuje targa z claim 2 militarnie,targ ma Illyrio z duplikatem i Viserysa. przegrał niebronione czy może poświęcić duplikat + viserysa czy musi zabić illyria z duplikatem? W instrukcji jest chyba że jak mam roszczenia zwiększone i gość zdecyduje się poświęcić duplikakat to musi też postać do której należy.
 
     
mjt
[Usunięty]

Wysłany: Czw 05 Lis, 2015   

Może odrzucić duplikat oraz Viserysa.
 
     
Trejo
[Usunięty]

Wysłany: Pią 06 Lis, 2015   

Jak nabije przeciwnikowi na pal gościa który już leży na stole to co się dzieje? Może być jednocześnie żywy i martwy? :roll:
 
     
mjt
[Usunięty]

Wysłany: Pią 06 Lis, 2015   

Może być, tylko jakbyś tego ze stołu odrzucił to nowego już nie wystawisz :)
 
     
Trejo
[Usunięty]

Wysłany: Sob 07 Lis, 2015   

A jeżeli to lord/lady to czy Joffrey dostaje groszka w takim przypadku?
 
     
Jager
[Usunięty]

Wysłany: Sob 07 Lis, 2015   

Trejo napisał/a:
A jeżeli to lord/lady to czy Joffrey dostaje groszka w takim przypadku?

Nie. Joffrey dostaje żetony za zabicie lorda/lady, a nie włożenie ich karty na kupkę zabitych.
 
     
lukasz omasta
[Usunięty]

Wysłany: Nie 15 Lis, 2015   

Trejo napisał/a:
Dzisiaj gramy ja starkiem atakuje targa z claim 2 militarnie,targ ma Illyrio z duplikatem i Viserysa. przegrał niebronione czy może poświęcić duplikat + viserysa czy musi zabić illyria z duplikatem? W instrukcji jest chyba że jak mam roszczenia zwiększone i gość zdecyduje się poświęcić duplikakat to musi też postać do której należy.


Jeśli duplikat zostanie odrzucony, żeby poświęcić postać, dana postać nie może już być celem roszczenia. Możesz mieć claim 10, przeciwnik jedną postać z duplikatem. Jeśli ocali tę postać reszta claima po prostu się marnuje.
 
     
sandramaj
[Usunięty]

Wysłany: Pią 02 Lut, 2018   

Zasadniczo w działaniu nie ma różnicy. Jest taka że Bodyguarda dołączysz do dowolnego Lorda lub Lady a duplikat wiadomo tylko do odpowiedniej postaci.
Przed działaniem Varysa chronią duplikaty czy Bodyguard.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 15