galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dziekie Gory - Interpretacja treści karty
Autor Wiadomość
FidoDiDo
[Usunięty]

Wysłany: Sob 24 Sty, 2015   Dziekie Gory - Interpretacja treści karty

Witam,

Sytuacja:
Jednostka Dzikie Gory (nr. 90) zagrana została na Pole Bitwy (na którym są już 2 rozwinięcia) i wykonuję proces Ataku.

Pytanie:
Czy za każdym razem kiedy atakuje ta jednostka to zadaje 2 dodatkowe obrażenia? W treści karty nie ma słowa Akcja, Za każdym razem, itp.

Dzięki za pomoc w wyjaśnieniu.
 
     
choczkins
[Usunięty]

Wysłany: Sob 24 Sty, 2015   

Tak, podczas każdego ataku Gory zadają +2 obrażenia dopóki masz 2 rozwinięcia na Polu Bitwy.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 14