galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Proszę o pomoc
Autor Wiadomość
varghulf
[Usunięty]

Wysłany: Pon 29 Gru, 2014   Proszę o pomoc

Witam wszystkich od jakiegoś czasu pogrywam w Inwazję w gronie rodzinnym jakoś to idzie, ale ostatnio zebrało nas się czterech i tu już nie było miło i sympatycznie każdy interpretował karty na swoją stronę jak i instrukcję a to tylko podstawka obawiam się co będzie jak dokupię dodatki, ale do sedna
Prosił by o wyjaśnienie mi pewnych sytuacji jakie mieliśmy:

1.Czy można wsparcie położyć u przeciwnika na dowolną strefę
2.Chcę zagrać taktykę która kosztuje 4 zasoby plus 2 lojalki (80) z jakiej strefy mam zapłacić
3.być może odpowiedz na to pytanie da odpowiedz na wcześniejsze w jaki sposób płacimy za karty które chcemy wystawić wiem ze zliczamy koszt wydrukowany + lojalka i to daje koszt ale podam przykład posiadam w księstwie kapliczka Nurgla (2+1) na misji zapomniany cmentarz( koszt wydrukowany 2 ) na stolicy leżą 4 złotka czy to wszystko razem daje mi 8 złota i 2 lojalki ? i za to opłacam kolejne karty jakie chcę wystawić i czy lojalki też się odejmuje i jak już mi zabraknie to dopłacam złotkiem.
4.ile płaci się za akcję z karty która leży już wyłożona.
5.kiedy można rozwinięcia zagrywać i czym się za nie płaci
6.wyjaśnijcie mi proszę posiadam kartę (33) łowcy zwiadowca tylko misja jak to rozumieć
zwiadowca to słowo zwiad z instrukcji? i czy ta zasada bedzie działać tylko gdy tea jednostka znajdzie sie w strefie misji czy na karcie misji
7.karta (36) rajtarzy czy można użyć akcji z tej karty po przydzieleniu na niej obrażeń jako obrońca ?

Aby nie było poświęciłem troszkę czasu na czytanie tego forum niestety nie doczytałem się pytań ani odpowiedzi podobnych do moich tak jak by to było wszystko oczywiste da każdego ale nam nie sprawia problemu np Odporność u krasnoludów ale sama mechanika płacenia za chęć wykładania kolejnych kart być może nie zrozumieliśmy tego czytając 50 raz instrukcję.
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Pią 02 Sty, 2015   Re: Proszę o pomoc

1.Tak
2.Nie za bardzo rozumiem pytania. W fazie Królestwa zbierasz zasoby i nimi płacisz. Nie płacisz strefami...
3. Zasoby zbierasz w fazie Królestwa. Liczysz wszystkie młotki w strefie królestwa (startowe 3+siła wsparcia i jednostek w tej strefie. To co leży w Misji daje Ci w fazie misji dodatkowe karty, które ciągniesz z talii
4. tyle ile jest napisane. Jeśli jest Akcja: zapłać 1.... to płacisz 1. Jeśli jest Akcja: spacz tą jednostkę.... to kosztem jest spaczenie.
5.rozwinięcie zagrywasz w swojej turze stolicy. Jedno na turę. Nic za to się nie płaci
6. Jesli chodzi o jednostkę imperium za 1, to nie jest to jednostka z umiejętnością Zwiad. Umiejętności są zawsze napisane pod Tłustym drukiem. Zwiad ma np. wolna kompania.
7. Tak możesz, pod warunkiem, że dalej żyją ;)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.21 sekundy. Zapytań do SQL: 12