galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
pytania początkującego
Autor Wiadomość
Brat_Kruger
[Usunięty]

Wysłany: Pon 01 Gru, 2014   pytania początkującego

1. czy efekty stolic po zdjęciu wszystkich żetonów aktywują się co turę, czy tylko w turze w której zdejmuje się ostatni żeton (np. czy stolica wysokich elfów będzie zadawać po zdjęciu ostatniego w każdej turze 10 niebezpośrednich obrażeń ?)

2. czy taktyką WE "arcane instinct" (cancel an action just triggered thats target an opponent card) mogę anulować akcję Veteran Slayera ? (poświęć jednostkę aby wszystkie twoje jednostki dostały 2 odporności) ...

3 czy "arcane instinct" mogę anulować akcję stolicy chaosu (wstaw 3 jednostki z ręki lub stosu kart odrzuconych) ?

4. czy co do zasady - akcję można aktywować kilkakrotnie w ciągu tury ( o ile nie jest napisane -że tylko raz) spełniając warunki akcji (koszt i inne)




proszę administratora o usunięcie tematu - utworzyłem tożsamy w odpowiednim dziale dot zasad.
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Pon 01 Gru, 2014   Re: pytania początkującego

Brat_Kruger napisał/a:
1. czy efekty stolic po zdjęciu wszystkich żetonów aktywują się co turę, czy tylko w turze w której zdejmuje się ostatni żeton (np. czy stolica wysokich elfów będzie zadawać po zdjęciu ostatniego w każdej turze 10 niebezpośrednich obrażeń ?)

2. czy taktyką WE "arcane instinct" (cancel an action just triggered thats target an opponent card) mogę anulować akcję Veteran Slayera ? (poświęć jednostkę aby wszystkie twoje jednostki dostały 2 odporności) ...

3 czy "arcane instinct" mogę anulować akcję stolicy chaosu (wstaw 3 jednostki z ręki lub stosu kart odrzuconych) ?

4. czy co do zasady - akcję można aktywować kilkakrotnie w ciągu tury ( o ile nie jest napisane -że tylko raz) spełniając warunki akcji (koszt i inne)




proszę administratora o usunięcie tematu - utworzyłem tożsamy w odpowiednim dziale dot zasad.

1. Chodzi CI o centrum stolicy - wsparcie; a nie o stolicę. Akcja odpala się po zdjęciu ostatniego żetonu. natomiast jak masz Legendę Elfów to możesz co turę wrzucać żetonik na centrum stolicy
2. Nie, bo ów Slayer nie targetuje innej karty.
3. Nie, bo nie targetuje karty
4. Tak. Wyjątek to akcje At the begining of your turn, gdyż jest tylko raz początek tury
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 12