galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Postać żaby - problem
Autor Wiadomość
beijaflor

Dołączył: 19 Sie 2014
Posty: 3
Wysłany: Wto 19 Sie, 2014   Postać żaby - problem

Witam,

mam mały techniczny problem. Gdy postać zamienia się w żabę, porzuca swoje przedmioty, przyjaciół i tak dalej. Pozostają one na polu. Inni poszukiwacze mogą te przedmioty potem zebrać, gdy wejdą na to pole.
Ale jak jest z żabą? Czy żaba może zbierać przedmioty oraz przyjaciół? A w związku z tym, czy może wrócić się na pole (co nie jest trudne, bo porusza się o jeden) i zabrać z powrotem swoje przedmioty?

Odpowiedzi nie znalazłam w instrukcji, możliwe, iż coś przeoczyłam. Z góry dziękuję za odpowiedź. :)
 
     
Zeniffar

Dołączył: 16 Lip 2014
Posty: 34
Wysłany: Wto 19 Sie, 2014   

Myślę, że ropucha nie może posiadać żadnych przedmiotów itp, więc przedmioty możesz strać się odzyskać dopiero po skończeniu się klątwy, czyli powrotu stanu zwykłego poszukiwacza.
 
     
beijaflor

Dołączył: 19 Sie 2014
Posty: 3
Wysłany: Wto 19 Sie, 2014   

A czy to się tyczy również przedmiotów, złota i przyjaciół zdobywanych poprzez np. karty przygód?
 
     
sloniopp 

Wiek: 40
Dołączył: 13 Cze 2014
Posty: 10
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: Wto 19 Sie, 2014   

Witam.
Na karcie ropuchy jest to opisane. Piszę z pamięci "Nie może posiadać przedmiotów i przyjaciół" penie coś jeszcze ale nie pamiętam.
Będąc ropuchą można jedynie podnosić statystyki MOC, SIŁĘ, ŻYCIE, LOS. Wszystko inne co napotkacie to zostawiacie na planszy.
Pozdrawiam.
 
     
megoviator 


Wiek: 29
Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 13
Skąd: Gliwice
Wysłany: Sro 20 Sie, 2014   

Nie jest to opisane ani na karcie ani w instrukcji, aczkolwiek karta ropuchy nie posiada wskaznikow zlota, przyjaciol i przedmiotow (wokol ramki), co wskazuje na niemoznosc posiadania przez ropuche tychze kart i zlota
 
     
beijaflor

Dołączył: 19 Sie 2014
Posty: 3
Wysłany: Sro 20 Sie, 2014   

Wątpliwości rozwiane. Dziękuję za odpowiedzi :)
 
     
Chepratum 
Arch Lich


Dołączył: 03 Lip 2017
Posty: 12
Skąd: Nekropolis
Wysłany: Wto 04 Lip, 2017   "Tak, z tragarzami..."

Po temacie spodziewałem się odezwy w rodzaju:

POMOCY! ZAMIENIONO MNIE W ŻABĘ.

A tak poważnie, to kwestia posiadania przez Ropuchę dobytku zawsze powodowała wielkie spory. Moim zdaniem: jest oczywiste, że jak jest się Ropuchą to mus odrzucić cały swój majdan na 3 tury i koniec. No i nie ma również takiej możliwości, żeby w ciągu tych 3 tur podnosić cokolwiek albo przyjmować na pokład Przyjaciół. To w istocie bardzo proste: jest się ropuchą :mrgreen:
_________________
www:

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 13