galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
#Pole gry 39 i 1/2 czyli Tomasz Karolak stary pierdzioch TVN
Autor Wiadomość
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Pon 26 Maj, 2014   #Pole gry 39 i 1/2 czyli Tomasz Karolak stary pierdzioch TVN

czekamy na decyzje TRONU,a potem decyzje KRUKA


TURA 9

Mapa:


KRUK
    Stark zmienia obronę +1 na obronę +2 na moat coalin


NAJAZDY
    BRAK



MARSZE



Baratheon przegrał na lannisporcie
Martell (piechur z prince pass na starfall)
Stark
Tyrell
Greyjoy

Baratheon
Martell
Stark
Tyrell
Greyjoy

Baratheon
Martell
Stark
Greyjoy

Uw



    Karty Westeros

      Dzicy: siła 6 + 4= 10
      Talia I

        Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.

      Talia II


        Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

      Talia III
        Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.




Karty rodów



    Greyjoy Beez


      Euron Wronie Oko [4] [miecz]
      Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
      Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
      Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
      Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.
      Dagmer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]
      Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz).


    Lannister Adam Badura


      Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
      Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]
      Ser Jaime Lannister [2] [miecz]
      Ogar [2] [wieża][wieża]
      Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
      Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1.
      Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika.


    Tyrell rewolta


      Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika.
      Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
      Ser Garlan Tyrell [2] [miecz][miecz]
      Randyll Tarly [2] [miecz]
      Alester Florent [1] [wieża]
      Margaery Tyrell [1] [wieża]
      Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.

    Stark retman


      Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
      Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
      Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
      Greatjon Umber [2] [miecz]
      Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
      Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
      Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.


    Baratheon gamaliel


      Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
      Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
      Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
      Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
      Melisandre [1] [miecz]
      Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
      Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.


    Martell Germanus


      Czerwona Żmija [4] [miecz][miecz][wieża]
      Areo Hotah [3] [wieża]
      Ciemna Gwiazda [2] [miecz]
      Obara Sand [2] [miecz]
      Nymeria Sand [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza.
      Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
      Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.



Karty Westeros


    Bieżąca Tura

      W pierwszej turze nie losuje się Kart Westeros


    Wszystkie Karty

      Talia I

        Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
        Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
        Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
        Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
        Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
        Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
        Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
        Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
        Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
        Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

      Talia II

        Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
        Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
        Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
        Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
        Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
        Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
        Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
        Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
        Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
        Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.

      Talia III

        Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
        Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
        Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
        Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
        Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
        Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
        Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
        Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
        Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
        Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.




Dzicy


    Siła

      6

    Bieżąca Karta Oglądana Przez

    Karty

      Warg-zwiadowca
        Zwycięstwo Dzikich
        Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
        Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
        Zwycięstwo Nocnej Straży
        Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.


      Cisza na murze
        Zwycięstwo Dzikich
        Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
        Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
        Zwycięstwo Nocnej Straży
        Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.


      Jeźdźcy mamutów
        Zwycięstwo Dzikich
        Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
        Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
        Zwycięstwo Nocnej Straży
        Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.


      Najazd prewencyjny
        Zwycięstwo Dzikich
        Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
        Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
        Zwycięstwo Nocnej Straży
        Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).


      Gromadzą się nad mleczną wodą
        Zwycięstwo Dzikich
        Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
        Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
        Zwycięstwo Nocnej Straży
        Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.


      Łupieżcy grzechoczącej koszuli
        Zwycięstwo Dzikich
        Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
        Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
        Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
        Zwycięstwo Nocnej Straży
        Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ).


      Król za murem
        Zwycięstwo Dzikich
        Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
        Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
        Zwycięstwo Nocnej Straży
        Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.


      Zabójcy wron
        Zwycięstwo Dzikich
        Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
        Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
        Zwycięstwo Nocnej Straży
        Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.


      Nadciąga horda
        Zwycięstwo Dzikich
        Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
        Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
        Zwycięstwo Nocnej Straży
        Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.



Ostatnio zmieniony przez Gog Sob 21 Cze, 2014, w całości zmieniany 20 razy  
 
     
Rewolta
[Usunięty]

Wysłany: Pon 26 Maj, 2014   

Jutro rano będą rozkazy ... :)
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Wto 27 Maj, 2014   

ok, czyli po prostu wylosowaliśmy nowe zdarzenia
rozkazy za raz podeśle
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Wto 27 Maj, 2014   

rozkazy poszły
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Wto 27 Maj, 2014   

podsumowałem 7 turę i wylosowałem wydarzenia do 8 :) czekamy na guza i beez
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Wto 27 Maj, 2014   

Gog napisał/a:
podsumowałem 7 turę i wylosowałem wydarzenia do 8 :) czekamy na guza i beez


yyy czy aby na pewno ja tu gram?
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Wto 27 Maj, 2014   

guzu napisał/a:
Gog napisał/a:
podsumowałem 7 turę i wylosowałem wydarzenia do 8 :) czekamy na guza i beez


yyy czy aby na pewno ja tu gram?
sorki na retmana:D
 
     
retman
[Usunięty]

Wysłany: Wto 27 Maj, 2014   

Wyślę późnym wieczorem bo dopiero ogarnąłem, że gramy a muszę wychodzić
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Wto 27 Maj, 2014   

lzu gra lezała odłogiem miesiąc, więc nie zbawi nas 1 dzien:D
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Sro 28 Maj, 2014   

czekamy na kruka :D
 
     
Rewolta
[Usunięty]

Wysłany: Czw 29 Maj, 2014   

Liczę Baratheon'ie iż ściągniesz Martelowi jednak to wsparcie :D
 
     
retman
[Usunięty]

Wysłany: Czw 29 Maj, 2014   

poproszę dzikich
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Czw 29 Maj, 2014   

ja tradycyjnie proszę o pokój Baratheona. I tak w tej turze nie zaatakuję Reach bo mam za słabego jenerała :D
 
     
Beez
[Usunięty]

Wysłany: Czw 29 Maj, 2014   

1 palenei -> Sunset Sea na searoad marches
2 palenie -> Wsparcie na Mountains of the moon :)
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Czw 29 Maj, 2014   

kingswood palę wsparcie na boneway
shipbreaker bay pale wsparcie na east summer sea

martell nie ma co palic
więc jego marsz
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.19 sekundy. Zapytań do SQL: 13