 |
galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
|
pbf 65 - nabór |
Autor |
Wiadomość |
Germanus [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 16 Cze, 2014 pbf 65 - nabór
|
|
|
Gdy Kevan umiera na bełtownicę brzuszną - typową chorobę namiestników z rodu Lannister - do brzegów Smoczej Skały przybywa wygnana królowa ze swoimi dziećmi. Wojna o Żelazny tron wkracza w decydująca fazę
http://i.imgur.com/s5mtfu4.jpg
Baratheon
Stannis Baratheon [4] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, usuń z planszy wszystkie rozkazy Wsparcia (w tym własne rozkazy) sąsiadujące z obszarem ogarniętym bitwą. Anulujesz w ten sposób całą siłę zapewnianą przez wspierające jednostki.
Mance Rayder [3] Natychmiast podejrzyj kartę dzikich. Jeśli wygrasz bitwę możesz zdecydować, że dzicy natychmiast atakują Westeros
Melisandre [2] Po bitwie możesz cofnąć na rękę dowolną kartę Rodu ze swojego stosu kart odrzuconych (w tym tę kartę), odrzucając tyle ze swoich dostępnych żetonów Władzy, ile wynosi wydrukowana siła cofanej karty.
Ser Davos Seaworth [2] [wieża][wieża]
Ser Axell Florent [1] [miecz]
Olbrzymobójca [1] [miecz]
Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.
Bolton
Roose Bolton [4] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
Ramsay Bolton [3] Jeśli twoja karta Rodu "Roose Bolton" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +2 do siły i 3 symbole miecza
Walton Nagolennik [2] [wieża]
Ben od Kości [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Damon Zatańcz ze Mną [1] [miecz]
Arnolf Karstark [1] Jeśli bronisz bądź atakujesz obszar, na którym znajduje się symbol umocnienia władzy, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol wieży.
Barbrey Dustin [0] Jeśli przegrasz bitwę, możesz cofnąć wszystkie swoje kart na rękę, poza tą
Greyjoy
Euron Wronie Oko [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Lenników, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Victarion Greyjoy [3][miecz][wieża] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1
Rodrik Czytacz [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, przejrzyj dowolną talię Westeros i wybierz z niej jedną kartę. Pozostałe karty potasuj, a wybraną zakrytą kartę umieść na wierzchu odpowiedniej talii.Moqorro [2] Jeśli wygrasz bitwę, możesz dodać statek na obszarze ogarniętym bitwą, jeśli pozwala na to zaopatrzenie
Dagmer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]
Sir Harras Harlaw [1] Możesz wybrać, które Twoje jednostki statków znajdujące się na obszarze sąsiadującym z bitwą udzielą Ci wsparcia, nawet jeśli nie masz tam rozkazu wsparcia
Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz odrzucić dowolną liczbę ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zwiększyć siłę tej karty o liczbę odrzuconych żetonów Władzy.
Lannister
Ser Jaimie Lannister [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Królewskiego Dworu, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Ser Robert Strong [3] Podczas tej bitwy Twój przeciwnik nie może użyć Ostrza z Valyriańskiej Stali, a w przypadku remisu to Ty wygrywasz bitwę.
Daven Lannister [2] [miecz]
Ser Ilyn Payne [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz zniszczyć jedną jednostkę Piechurów przeciwnika z dowolnego obszaru na planszy (oprócz zadania normalnych strat). Jeśli ta jednostka jest ostatnią jednostką na swoim obszarze, usuń również spoczywający na tym obszarze żeton Rozkazu.
Ser Addam Marbrand [1] Jeśli to ty atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Rycerzy (w tym wspierające jednostki Rycerzy Lannisterów) zapewniają premię do siły +3, zamiast +2.
Cersei Lannister [1] [wieża]
Qyburn [0] Możesz dodać +1 do siły za każdą gwiazdkę, którą posiadasz na torze Królewskiego Dworu. Za każdą gwiazdkę musisz odrzucić 1 Żeton Władzy
Arryn
Petyr Baelish [4] Otrzymujesz tyle Żetonów Władzy ile jednostek przeciwnika się broniło, bądź atakowało
Bronze Yohn Royce [3] Jeśli posiadasz więcej dostępnych żetonów Władzy od twojego przeciwnika, ta karta otrzymuje +1 do siły za każdą beczkę, którą kontrolujesz.
Lyn Corbray [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, otrzymujesz tyle Żetonów Władzy ile wynosi Twoje zaopatrzenie.
Nestor Royce [2][wieża][wieża]
Lothor Brune [1] [miecz][wieża]
Sansa Stark [1] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza siła karty rodu Twojego przeciwnika spada do 0.
Robert Arryn [0] Jeśli przegrasz bitwę, Twój przeciwnik spada o 1 pozycję na Torze Zaopatrzenia.
Targaryen
Aegon Targaryen [4] Jeśli przeciwnik posiada wyższą od Ciebie pozycję na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły
The Tattered Prince [3] [miecz][miecz]
Ser Barristan Selmy [2][wieża][wieża]
Rhakarro [2] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Twoje jednostki rycerzy mogą natychmiast wykonać marsz z tego obszaru.
Jon Connington [1][wieża]
Szary Robak [1] Wszystkie Twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Targaryenów) zapewniają premię +2, a nie +1.
Daenerys Targaryen [0] Siła tej kart jest równa aktualnej turze.
Tyrell
Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika. Randyll Tarly [3] [miecz][miecz]
Willas Tyrell [2] [wieża]
Ser Jon Fossoway [2] [miecz]
Paxter Redwyne [1] Jeśli obszar ogarnięty bitwą to obszar morski, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Tyrellów) zapewniają premię do siły +2, zamiast +1.
Królowa Cierni [1] Zignoruj tekst zdolności wydrukowanej na karcie Rodu twojego przeciwnika.
Margaery Tyrell [0] Jeśli bronisz swojego obszaru rodzinnego lub obszaru, na którym znajduje się jeden z twoich żetonów Władzy, ostateczna siła twojego przeciwnika wynosi 2.
Frey
Walder Frey [4] Wybierz obszar sąsiadujący z obszarem na którym toczy się bitwa. Jednostki, które tam przebywają udzielają Ci wsparcia, pod warunkiem, że nie są to jednostki należące do Twojego przeciwnika.
Czarny Walder [3] [miecz][miecz]
Edwyn Frey [2] [wieża][wieża]
Emmon Frey [2] Jeśli bronisz Twierdzy to możesz odrzucić dowolną liczbę ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zwiększyć siłę tej karty o liczbę odrzuconych żetonów Władzy.
Bękard Waldera [1] [wieża]
Walton Frey [1] Jeśli Twój przeciwnik otrzymuje wsparcie to siła jego atakujących bądź broniących się jednostek spada do 0 (nie licząc sił wspierających).
Lothar Frey [0] Jeśli bronisz obszaru z mostem to ta karta trzymuje +3 do siły.
Martell
Doran Martell [4] Możesz natychmiast przesunąć jedną swoją jednostkę na sąsiedni obszar (nie możesz wywołać w ten sposób bitwy.
Areo Hotah [3] [wieża][wieża]
Obara Sand [2] [miecz]
Kolos [2] [miecz]
Ser Gerris Drinkwater [1] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć się o jedną pozycję wyżej na wybranym przez siebie torze Wpływów.
Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
Nymeria Sand [0] [miecz][wieża]
Czemu Baratheon ma 7 ŻW? Dostał wypłatę z banku
Zmiany co do zasad z podstawki:
gramy 7 rund!
karty wydarzeń i dzikich nie idą na dół, tylko są odrzucane. Jak wypada wydarzenie dotyczące potasowania talii to tasuje wszystkie karty z wyjątkiem tej.
Dzicy bez zmian (tylko nazwy kart dostosowane do sytuacji w Westeros).
ilość wojska taka jak w podstawce (nie sugerować się tymi statkami w obwodzie. Do użycia będzie 6 |
Ostatnio zmieniony przez Germanus Wto 17 Cze, 2014, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
guzu [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 16 Cze, 2014
|
|
|
zgłaszam się
dobry motyw z Barą |
|
|
|
 |
figol [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 16 Cze, 2014
|
|
|
Targ był w #50 OP a ty mu jeszcze SE dajesz??
tym razem zostawię miejsce, na pewno będą chętni |
|
|
|
 |
Germanus [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 16 Cze, 2014
|
|
|
kryteria nabór tym razem inne. Nie liczy się ilość aktualnych gier, lecz doświadczenie razy predkość zgłoszenia razy zaangażowanie plus brak - appel'u Brienne z Tarhu (przy tylu zmiennych muszę mieć jedną stałą).
Krótko mówiąc sam wybiorę graczy pośród zgłaszających się osób |
|
|
|
 |
Germanus [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 16 Cze, 2014
|
|
|
figol napisał/a: | Targ był w #50 OP a ty mu jeszcze SE dajesz??
tym razem zostawię miejsce, na pewno będą chętni |
jakbym słyszał opinie przed pierwszą gra w podstawce - "Greyjoy jest op". To że jakiś ród jest podpakowany często w tej grze działa na jego niekorzyść - inni się na niego rzucają jak reksio na szynkę. Zobaczymy zresztą jak to wyjdzie |
|
|
|
 |
guzu [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 16 Cze, 2014
|
|
|
figol napisał/a: | Targ był w #50 OP a ty mu jeszcze SE dajesz?? |
nie jestem przekonany czy był OP, ale miał spokój przez całą grę, spokojnie się rozwijał, aż wreszcie zaatakował
tam ten drugi Targ by się przydał dlatego, ale przecież można i takie ustawienie sprawdzić |
|
|
|
 |
figol [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 16 Cze, 2014
|
|
|
Spoko rycerz w Harrenhal |
|
|
|
 |
Jazmatos [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 16 Cze, 2014
|
|
|
Od biedy mogę spróbować, chociaż miałem w 9 już nie grać, boś nie ma do nich szczęścia, ale to najwyżej szybko odpadnę |
|
|
|
 |
Germanus [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 16 Cze, 2014
|
|
|
Harrenhal zostało przekazane paluszkowi, stąd tam jego wojsko. Rycerz dlatego, że Arryn potęgą morską nie będzie wiec trzeba było mu dać coś więcej na lądzie |
|
|
|
 |
drago3482 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 16 Cze, 2014
|
|
|
też chętnie zagram |
|
|
|
 |
Beez [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 16 Cze, 2014
|
|
|
zagram jeśli będzie miejsce |
|
|
|
 |
guzu [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 16 Cze, 2014
|
|
|
Germanus napisał/a: | Harrenhal zostało przekazane paluszkowi, stąd tam jego wojsko. Rycerz dlatego, że Arryn potęgą morską nie będzie wiec trzeba było mu dać coś więcej na lądzie |
mobilizacja statków jak #50? |
|
|
|
 |
Germanus [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 16 Cze, 2014
|
|
|
I tu jestem w kropce:P Zrobię głosowanie po naborze. 9 graczy zdecyduje jak chce aby wyglądała mobilizacja statków (przed przydzieleniem wam rodów aby nie było to subiektywne). Ja raczej optuję za zasadami z podstawki, ale tu będzie wola ludu. |
|
|
|
 |
lord mormont [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 16 Cze, 2014
|
|
|
wreszcie logiczne Winds of Winter
dwóch Targów w na 1 mapie to przesada²
jeśli pozwolisz to też się zgłaszam |
|
|
|
 |
Richtus [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 16 Cze, 2014
|
|
|
Zgłaszam się. |
|
|
|
 |
|
|