| 
            
				
			   |  | galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
 
 
 |  
 
	
			| #61 Where there is no wolf the mice will play |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Gog [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sro 04 Cze, 2014   #61 Where there is no wolf the mice will play |   
 |  
               | 
 |  
               | Dalszy ciąg testów  otwieram dyskusję od razu mówię, potrzebne są nam drobne zmiany,  nawet bym powiedział kosmetyczne względem balansu  w grze wygrał juz kazdy, wiec kolosalne zmiany odpadają. Każdego kto widział grę, grał lub po prostu ma uwagi na sucho, proszę o komentarz. Miałabyć konferencja na skype, ale raz padł mi mic 2 i tak musiałbym to zapisywać i nie każdy by mógł wejść, a tu może każdy  Będę wdzięczny za każdą uwagę i propozycję, każda zostanie rozpatrzona z lepszym lub gorszym skutkiem  Temat przekształci się w nabór po ustaleniu paru rzeczy  Mapka ponizej i karty rodów:) 
 
   
 GLOVER
 [4] Galbart Glover [miecz][wieża]
 [3] Robert Glover Jeśli atakujesz i wygrasz możesz na podbitym obszarze położyć pozostały rozkaz obrony lub wsparcia (lub przełożyć go z innego pola).
 [2] Alysane Mormont [wieża][wieża]
 [2] Maege Mormont [miecz]
 [1] Sybelle Locke Za każdą gwiazdkę przy twojej pozycji na torze królewskiego dworu ta karta ma +1 siły.
 [1] Howland Reed Jeśli wygrasz te bitwę będziesz mógł przeprowadzić mobilizację na tym obszarze o ie zawiera twierdzę lub zamek.
 [0] Meera Reed Usuń żeton władzy przeciwnika z pola sąsiadującego z obszarem bitwy, jeśli nie znajdują się tam żadne jednostki możesz zamiast usuwać żetonu zamienić go na swój dostępny żeton władzy.
 
 FREY
 [4] Stevron Frey Jeśli wygrasz bitwę to przeciwnik traci 2 żetony władzy, a ty zyskujesz 2.
 [3] Czarny Walder [miecz][miecz][miecz]
 [2] Aegon Bloodborn [miecz][wieża]
 [2] Emmon Frey [wieża]
 [1] Raymund Frey Ta karta otrzymuje +1 siły za każdego Freya w stosie kart odrzuconych.
 [1] Walder Frey Usuń z planszy dowolny rozkaz wsparcia przeciwnika z którym toczysz bitwę.
 [0] Maester Melwys Wybierz tor wpływów wspinasz się na nim o 2 przeciwnik spada o 1 (o kolejności decyduje mniej korzystna opcja). W wyniku zmiany pozycji nie możesz uzyskać żetonu dominacji.
 
 GREYJOY
 [4] Euron Wronie Oko [miecz]
 [3] Rodrik Czytacz [wieża][wieża]
 [2] Qarl Panienka [miecz][miecz]
 [2] Asha Greyjoy Jeśli wygrasz możesz natychmiast wykonać jeden ze swoich marszów poza kolejnością.
 [1] Aeron Mokra Czupryna Jeśli ilość statków twojego przeciwnika w tej bitwie jest większa, karta Twojego przeciwnika jest zredukowana o 2 (do minimum 0).
 [1] Dagmer Rozcięta Gęba Jeśli Twój Najazd odniósł skutek w tej rundzie ta karta +1 siły, jesli atakujesz ta karta +1 siły.
 [0] Victarion Greyjoy Wybierz obszar zawierający Twoje statki, który sąsiaduje z obszarem ogarniętym bitwą. Na czas tej bitwy traktuj ten obszar tak jakby znajdował się tam Twój rozkaz wsparcia.
 
 DZICY
 [4] Mance Ryder [miecz][miecz]
 [3] Jon Snow Jeśli wygrasz te bitwę możesz zmobilizować piechura w Czarnym Zamku(o ile kontrolujesz ten obszar).
 [2] Grzechocząca Koszula Jeśli karta Mance Ryder znajduje się na Twoim stosie kart odrzuconych  +1 siły i [miecz].
 [2]Tormund Zabójca Olbrzyma  [miecz][wieża]
 [1]Styr Jeśli atakujesz i przegrasz możesz wycofać się na inny obszar niż ten z którego przybyłeś.
 [1]Ygritte [wieża]
 [0]Varamyr Pięć Skór Spójrz na wierzchnią kartę talii białych wędrowców, następnie możesz odrzucić 3 żetony władzy żeby ustawić wierzchnią kartę na górze dowolnej talii westeros
 
 BOLTON
 [4] Roose Bolton Natychmiast zredukuj konia przeciwnika do piechura biorącego udział w tej bitwie lub wspierającego.
 [3] Ramsay Botlon [miecz][miecz]
 [2] Maester Tybald Jeśli wygrasz wskocz o 1 na zaopatrzeniu maks na 6 pozycję.
 [2] Arnolf Karstark [wieża]
 [1] Walton Nagolennik [miecz]
 [1] Damon Zatańcz dla mnie Jeśli armia Twojego przeciwnika zawiera wiecej jednostek ta karta otrzymuje +1 siły za jednostkę której posiadasz mniej
 [0] Fetor Odrzuć Fetora żeby zagrać Ramsaya z kosza lub ręki.
 
 ARRYN
 [4] Brozne Yohn Royce Jeśli przeciwnik posiada mniej żetonów władzy niż ty, ta karta otrzymuje +1 siły
 [3] Littlefinger Jeśli wygrasz przeciwnik będzie musiał zapłacić 2 żetony władzy za każda wycofująca się jednostkę. Każda za która nie zapłaci zostaje zniszczona.
 [2] Nestor Royce Jeśli twoja armia zawiera więcej rycerzy(również wspierających ta karta otrzymuje +1 siły.
 [2] Lyn Corbray [miecz][wieża]
 [1] Luthar Brune Jeśli się bronisz i przegrasz możesz wycofać jednostki na rożne pola.
 [1] Alayne Stone [wieża]
 [0] Lysa Arryn Otrzymujesz tyle żetonów władzy jaką pozycją na torze zaopatrzenia zajmujesz.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Martin [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Czw 05 Cze, 2014 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak dla mnie to najbardziej do zmiany jest wymagana liczba zamków do zwycięstwa. Po prostu uważam że ta wersja (8 zamków) nie skłania do walki o zwycięstwo, tylko bardziej do unikania porażki. Pewnie trzebaby troszkę ograniczyć Freyowi możliwość zdobywania zamków, bo te 7 to dla niego w przeciwieństwie do innych dość mało. Jak będzie na 7 zamków to chętnie zagram   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Gog [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Czw 05 Cze, 2014 |   
 |  
               | 
 |  
               | a to juz dawno mowilem, ze jednak 7, 2 arrynowi bym dał statek w porcie tzn dodatkowy   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Beez [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Czw 05 Cze, 2014 |   
 |  
               | 
 |  
               | właśnie chciałem pisać o jakiś boost Arryna morski   Bo bez tego naprawdę ciężko i za wiele od ciebie nie zależy
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Gog [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Czw 05 Cze, 2014 |   
 |  
               | 
 |  
               | tos pomógł 	  | Beez napisał/a: |  	  | właśnie chciałem pisać o jakiś boost Arryna morski   Bo bez tego naprawdę ciężko i za wiele od ciebie nie zależy
 | 
  grałes to co więcej napisz;d co sądzisz o innym połączeniu mórz? |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | czyzyk29 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Czw 05 Cze, 2014 |   
 |  
               | 
 |  
               | Z checia zagram |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | guzu [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Czw 05 Cze, 2014 |   
 |  
               | 
 |  
               | myślę że zatoka obejmująca Gulltown i Krwawą Bramę by pomogła |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Germanus [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Czw 05 Cze, 2014 |   
 |  
               | 
 |  
               | ja tym razem odpadam, bo jestem w kilku pbf-ach i nie ogarłniał bym kilku różnych gier |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | guzu [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Czw 05 Cze, 2014 |   
 |  
               | 
 |  
               | co do gry to chciałbym spróbować, obecnie gram w #59 która się zaczyna   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Leśnik [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Czw 05 Cze, 2014 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja może jakoś wielce nie pomogę bo widzę grę pierwszy raz. 
 Karty wydają się zbalansowane i nie widzę decku OP.
 
 Trochę dużo przestrzeni między 3 rodami z północy i 3 rodami z południa, wydaje mi się, że może to sprawić bitwy na wyniszczenie w początkowej fazie (najgorzej jak 2 zacznie lać tego jednego a pozostała 3 rody ma daleko).
 
 Frey ma faktycznie przyjemny start kruk i gwiazdki, 2 cytadele dostęp do wewnętrznej zatoki na wschodzie i statek na zachodzie. Za przyjemny...
 
 Jeśli gra by ruszała na dniach to chętnie wezmę udział.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | lion_victor [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Czw 05 Cze, 2014 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Leśnik napisał/a: |  	  | Frey ma faktycznie przyjemny start kruk i gwiazdki, 2 cytadele dostęp do wewnętrznej zatoki na wschodzie i statek na zachodzie. Za przyjemny...
 
 | 
 
 To może Wąskim Morzem dać też dostęp do Białego Portu?
 
 Również z dziką radością dołączę
   |  
				| Ostatnio zmieniony przez lion_victor Czw 05 Cze, 2014, w całości zmieniany 1 raz |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | czarnylord23 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Czw 05 Cze, 2014 |   
 |  
               | 
 |  
               | Też się zgłaszam! A o zmianach coś napiszę zaraz. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | lion_victor [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Czw 05 Cze, 2014 |   
 |  
               | 
 |  
               | Gog, jeśli miałbyś wybierać wg kolejności zgłoszeń, to o ile dobrze liczę czarnylord23 by się nie załapał. W związku z tym, że przyjął mnie do swojej gry 60, to odstępuję mu swoje miejsce   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | czarnylord23 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Czw 05 Cze, 2014 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dobra, to jeśli chcesz tylko kosmetyczne zmiany,, to oprócz statku w porcie dla Arryna widzę jedną: połączmy lodową zatokę z zatoką błyszczącej wody. Reszta moich pomysłów chyba zbyt inwazyjna, chociaż Freyowi może i trochę za dobrze. 
 Dzięki Lion.
  Chociaż nie musiałeś, przy prowadzeniu 2 gier na pewno bym się nie nudził.   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | lion_victor [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Czw 05 Cze, 2014 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak się będziesz opierniczał przy prowadzeniu, to Cię zastąpię tutaj ;p 
 Zresztą jak teraz patrzę Beez nie napisał w sumie, że się zgłasza, więc być może jest szansa, że obaj zagramy
   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |