galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytanie o zasoby
Autor Wiadomość
Nyarl
[Usunięty]

Wysłany: Sob 12 Kwi, 2014   Pytanie o zasoby

Jak wydać zasoby jeżeli mam na karcie taktyki Wartość 2 lub 0 bez punktów lojalności?
Czy do tych 2 lub 0 dodaje lojalność ze stolicy i innych jednostek? Czy nie biorę ich w ogóle pod uwagę i płacę 2 beczułki lub nic nie płacę w przypadku 0.

-myślę że płacę 2 lub 0 nie biorąc pod uwagę punktów lojalności.

Drugie pytanie czy zliczając punkty lojalnośći ze stolicy i z kart, zliczam ze wszystkich kart ze wszystkich 3 stref? Czy tylko ze stolicy i ze strefy do której chcę wyłożyć kartę?

-myślę że zliczam punkty lojalności ze stolicy i wszystkich stref.

Trzecie pytanie... czy jeżeli np strefa Królestwo płonie to czy gracz może jej nadal używać, czy już nie ciągnie zasobów co swoją turę?

-myślę że nie ciągnie (nie może jej używać).

Dziękuję za odpowiedz

Pytania może głupie ale nie mam pewności co do nich. Pierwszy raz gram w karcianki, prócz Władcy LCG.

Z instrukcji jak dla mnie nie wynika że powinienem obrócić - na + i dopłacić za minusowe punkty lojalności, chociaż pisze że nie może być wynik ujemny, według mnie jak pisze że nie może to po prostu nie mogę użyć tej karty, ale grając stwierdziłem że tak ma być... nie wiem też czy ok...
 
     
Profes79
[Usunięty]

Wysłany: Nie 13 Kwi, 2014   

1. Jeżeli na karcie taktyki masz wartość bez punktów lojalności, to wydajesz tylko wartość karty. Taka sytuacja występuje chyba tylko na kartach neutralnych; kart taktyki przypisanych do rasy z zerowym kosztem lojalności nie widziałem (w zasadzie każda karta "rasowa" ma minimum 1 lojalności).

2. Liczy się lojalność wszystkich posiadanych w grze kart +1 ze stolicy.

3. Płonąca strefa funkcjonuje normalnie - tyle tylko, że nie można jej zadać obrażeń. Normalnie można tam wystawiać karty, zbierać zasoby i otrzymywać karty z decku.

Gdyby było jak piszesz spalenie strefy królestwa (a jeszcze lepiej misji) w zasadzie kończyłoby grę.

edit: wszystkie karty "szare" - neutralne - nie mają kosztów lojalności. Wystawiasz je płacąc tylko ich wydrukowaną wartość i kwestia lojalności cię nie obchodzi. Oczywiście musisz pamiętać, że taka karta nie zwiększa twoich punktów lojalności (bo przecież ich nie posiada).
 
     
Nyarl
[Usunięty]

Wysłany: Nie 13 Kwi, 2014   

Dziękuję :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 12