galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
"Na Granicy Ryzyka"
Autor Wiadomość
Trumek 


Dołączył: 30 Wrz 2013
Posty: 23
Skąd: prawie Poznań
Wysłany: Sro 30 Paź, 2013   "Na Granicy Ryzyka"

Czy posiadając żeton stresu mogę nadal stosować tekst z karty "Na granicy ryzyka" skoro jest tam napisane: "...po wykonaniu akcji, możesz wykonać 1 darmową akcję z paska...", no a mając już stres akcji wykonać przecież nie można?
Czy ktoś wie? (poza Tycho, bo on wie) Proszę o odpowiedź.
_________________
Lord Make Me An Instrument Of Your Wrath...
 
     
Oldster 


Wiek: 38
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 168
Skąd: Pabianice
Wysłany: Sro 30 Paź, 2013   

Jeśli masz żeton stresu to nie możesz robić żadnych akcji, nawet darmowych (no chyba że jesteś Tycho ;) )
_________________
"I've... seen things you people wouldn't believe..."
- Blade Runner
 
     
Kierowca 
Kierowca Bombowca

Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 11
Wysłany: Czw 30 Sty, 2014   

A jeżeli Turr Phennir dostanie po użyciu ptl stres i zaatakuje, to czy moze po tym zrobić beczkę albo boost, które ma zapisane w umiejętności?
 
     
Shantruin 
Raven One


Wiek: 29
Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 251
Skąd: Poznań
Wysłany: Czw 30 Sty, 2014   

Nie, ma już stress, nie może zrobić darmowej akcji po strzale. ALE: jeżeli nie użyje PtL w fazie aktywacji, to po zrobieniu darmowej beczki/boosta może skorzystać z tego rozszerzenia i wykonać dodatkową akcję :)
_________________
https://www.facebook.com/ravensquadronpoznan
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 13