galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Sokół Millennium - prośba o pomoc w interpretacji kart
Autor Wiadomość
zvish
[Usunięty]

Wysłany: Pon 05 Maj, 2014   Sokół Millennium - prośba o pomoc w interpretacji kart

Hej. Postanowiłem zakupić se dodatek z Sokołem, ale się okazało że nakład się wyczerpał i mogę dostać najwyżej w wersji angielskiej.
Jako ze z językiem angielskim to generlanie u mnie krucho chciałbym prosić o pomoc w zrozumieniu kart z tego dodatku.

Napiszę swoje kulawe tlumaczenia i ewentualnie to jak rozumie karty i byl bym niezmiernie wdziędzy za podpowiedz czy dobrze to rozumiem oraz sprostowania teggo czego nie rozumiem.


PILOCI:

Han Solo:
Kiedy atakujesz możesz przerzucić wszystkie kości. Jeżeli zdecydujesz się to zrobić musisz przerzucić wszelkie kości jakie są możliwe.
(Czyli musi przerzucić albo wszystko, albo nic.)

Lando Carlissian:
Kiedy wykonasz zielony manewr wybierz jeden inny przyjazny statek w zasięgu 1. Ten statek może wykonać jedną darmową akcję wybraną z jego paska akcji.
(Czyli rozumiem że natychmiast może wykonać tę akcję w ruchu Lando?)

Chewbacca:
Kiedy otrzymujesz odkryte uszkodzenie, natychmiast je zakryj (bez rozpatrywania jego treści).



Upgrady:

Chewbacca:
Tylko Rebelia
Kiedy otrzymasz kartę uszkodzenia natychmiast ją odrzuć i odzyskaj 1 osłonę.
Następnie odrzuć tego upgrade.

Luke Skywalker:
Tylko Rebelia
Po tym jak wykonasz atak nie przynoszący trafień, natychmiast wykonaj atak główną bronią. Możesz zamienić jedno [Skupienie] na [zwykłe trafienie].
Nie możesz wykonać innego ataku w tej rundzie.
(Tutaj szczerze powiedziawszy nie rozumiem tego znacznie. Zwłaszcza końcówki.)

Nien Nunb:
Tylko Rebelia
Możesz traktować wszystkie manewry [na wprost], jako zielone manewry.

Weapons Enginer:
(Że se mogę mieć namierzone dwa różne statki jednocześnie. Drugiego zdania nie rozumieim :( )

Draw Their Fire:
Kiedy przyjazny statek w zasięgu 1 otrzyma trafienie w jakimś ataku, możesz zebrać jedno krytyczne uszkodzenie za niego.
(tutaj to już totalnie nie wiem czy dobrze to rozumiem)

Elusiveness :
Kiedy się bronisz możesz wziąć jednego stresa aby wybrać kość ataku. Atakujący musi przerzucić tę kość.
Jeżeli masz już przynajmniej jednego stresa nie możesz użyć tej zdolności.

Veteran Instincts:
Podnieś swoje umiejętności pilota o 2.

Engine Upgrade:
Twój pasek akcji zyskuje ikonę [Boost]
(Cokolwiek robi ten Boost, bo w podsatwce tego nie ma ;P Pewnie będzi wyjaśnione w instrukcji do Sokoła)

Shield Upgrade:
Podnieś wartość swojej osłony o 1.

Assault Missiles:
Atak (Namierzony cel):
Odrzuć żeton namierzania i tę kartę żeby wykonać ten atak.
Jeżeli ten atak zada uszkodzenie, każdy wrogi statek w zasięgu 1 od broniącego się statku otrzymuje jedno uszkodzenie.

Concussion Missiles:
Odrzuć żeton namierzania i tę kartę żeby wykonać ten atak.
Możesz zamienić jeden z pustych wyników na zwykłe uszkodzenie.

Millenium Falcon:
Tylko YT-1300, Tytuł
Twój pasek akcji zyskuje ikonę [Uników]
 
     
Barbus
[Usunięty]

Wysłany: Pon 05 Maj, 2014   Re: Sokół Millennium - prośba o pomoc w interpretacji kart

zvish napisał/a:

Han Solo:
Kiedy atakujesz możesz przerzucić wszystkie kości. Jeżeli zdecydujesz się to zrobić musisz przerzucić wszelkie kości jakie są możliwe.
(Czyli musi przerzucić albo wszystko, albo nic.)


Nie zawsze możesz przerzucić wszystkie kości. Każda kostka może zostać przerzucona tylko raz podczas jednego ataku. Jeśli przeciwnik kazał ci przerzucić jakąś kostkę, bo ma elusiveness, to Han nie może jej ponownie przerzucić.


Upgrady:

zvish napisał/a:

Luke Skywalker:
Tylko Rebelia
Po tym jak wykonasz atak nie przynoszący trafień, natychmiast wykonaj atak główną bronią. Możesz zamienić jedno [Skupienie] na [zwykłe trafienie].
Nie możesz wykonać innego ataku w tej rundzie.
(Tutaj szczerze powiedziawszy nie rozumiem tego znacznie. Zwłaszcza końcówki.)


Przetłumaczyłeś dobrze. Jeżeli zaatakujesz, ale nie trafisz, to możesz zaatakować jeszcze raz, ale tylko raz. Stąd dopisek, że nie możesz wykonać kolejnego ataku.

zvish napisał/a:

Weapons Enginer:
(Że se mogę mieć namierzone dwa różne statki jednocześnie. Drugiego zdania nie rozumieim :( )


Drugie zdanie mówi, że kiedy wykonujesz akcję namierzenia, możesz namierzyć dwa różne statki. Tak więc dostajesz dwa namierzenia na dwa różne cele, wykonując jedną akcję.

zvish napisał/a:

Draw Their Fire:
Kiedy przyjazny statek w zasięgu 1 otrzyma trafienie w jakimś ataku, możesz zebrać jedno krytyczne uszkodzenie za niego.
(tutaj to już totalnie nie wiem czy dobrze to rozumiem)


Przetłumaczyłeś dobrze.

zvish napisał/a:

Engine Upgrade:
Twój pasek akcji zyskuje ikonę [Boost]
(Cokolwiek robi ten Boost, bo w podsatwce tego nie ma ;P Pewnie będzi wyjaśnione w instrukcji do Sokoła)


Boost to akcja, która pozwala wykonać manewr skrętu lub na wprost z prędkością 1. A więc wykonujesz manewr wybrany na wskaźniku, a potem możesz jeszcze ruszyć się kawałek.

zvish napisał/a:

Assault Missiles:
Atak (Namierzony cel):
Odrzuć żeton namierzania i tę kartę żeby wykonać ten atak.
Jeżeli ten atak zada uszkodzenie, każdy wrogi statek w zasięgu 1 od broniącego się statku otrzymuje jedno uszkodzenie.


Powinno być "jeśli atak trafi". Oczywiście w zdecydowanej większości trafienie równa się z zadaniem uszkodzeń, ale w dodatku z Z-95 pojawi się pilot z umiejętnością odbiegającą od tej reguły.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 14