czerpanie mocy z miejsc- kataklizm |
Autor |
Wiadomość |
mohomor [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 24 Sie, 2013 czerpanie mocy z miejsc- kataklizm
|
|
|
Jestem przed pierwsza partyjka kataklizmu w 3 osoby i nasuwa mi sie pytanie odnosnie miejsc, przegladajac ich efekty, wiekszosc ma je malo atrakcyjne czyli nasuwa sie pytanie: po co czerpav z nich moc? Dominacje dostaje sie za posiadanie danych miejsc. Czy czerpanie jest obowiazkiem jesli polozymy na miejscu jakas jednostke? Z tego co zrozumiałem to moge bronic miejsca jednostkami bezposrednio z pola bitwy czy musze miec jakas jednostkę na miejscu? Wtedy czerpanie mocy stawaloby sie takim ukrytym kosztem utrzymania miejsca we wladaniu i mialo by sens. |
|
|
|
|
Szoker [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 24 Sie, 2013
|
|
|
Ja osobiście uważam, że są bardzo atrakcyjne. Jeśli położysz jednostkę na miejscu to musisz wykonać wymuszony. Jeśli jednostka jest na miejscu to musi się bronić jeśli ktoś atakuje te miejsce, a jeśli jednostki nie są na miejscu to mogą go bronić. |
|
|
|
|
Łopata [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 04 Wrz, 2013
|
|
|
Jak kolega napisał powyżej, ale czerpane moce zależą od karty i decku jaki masz. Osobiście uwielbiam kartę miejsca którym poświęcam jednostkę aby zabrać komuś dominację. U orków z kartą "Niekończąca się horda" wymiata to Miejsce. Miejsce które daje 2 zasoby i 2 karty również rządzi. Wybrany GRACZ zyskuje 2 zasoby a INNY 2 karty. Wybierasz siebie jako jednego z graczy i sojusznika jako drugiego i rozdzielacie co chcecie wedle potrzeby. |
|
|
|
|
Szoker [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 05 Wrz, 2013
|
|
|
Możesz nawet sobie dać np 2 żetony a sojusznikowi 2 karty. |
|
|
|
|
|