galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gra o Tron PBF #24 - Words Are Wind - Pole gry
Autor Wiadomość
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Pią 31 Maj, 2013   Gra o Tron PBF #24 - Words Are Wind - Pole gry

Tura 8

Faza akcji:
    Mapa:

    Kruk:
      Stark - zamiana rozkazu Karhold (wsparcie +1*) » (umocnienie władzy)

    Najazdy:
      Arryn - The Shivering Sea (najazd): pali Karhold (umocnienie władzy)
      Baratheon - Crackclaw Point (najazd): pali Blackwater (wsparcie)
      Lannister - The Reach (najazd): pali Kingswood (umocnienie władzy)

      Lannister - Harrenhal (najazd): brak efektu

    Marsze:
      Stark - Moat Cailin (marsz +1*): rycerz zostaje; rycerz » The Twins (bitwa)
      Arryn - Widow's Watch (marsz 0): brak efektu
      Baratheon - Storm's End (marsz +1*): rycerz » King's Landing (bitwa)
      Lannister - King's Landing (marsz 0): zdjęty

      Stark - White Harbor (marsz 0): wieża oblężnicza zostaje; rycerz » Widow's Watch (bitwa)
      Baratheon
      Lannister - The Twins (marsz -1): zdjęty

      Stark
      Baratheon

    Umocnienia władzy:
      Stark - Flint's Finger (umocnienie władzy*): mobilizacja/+1 żeton
      Stark - Castle Black (umocnienie władzy): +2 żetony
      Stark - Karhold (umocnienie władzy): +2 żetony - spalone
      Arryn - The Eyrie (umocnienie władzy): +2 żetony
      Baratheon - Dragonstone (umocnienie władzy): +2 żetony
      Baratheon - Kingswood (umocnienie władzy): +2 żetony - spalone
      Lannister - Lannisport (umocnienie władzy*): mobilizacja/+1 żeton
      Lannister - Riverrun (umocnienie władzy): +2 żetony
      Lannister - Seagard (umocnienie władzy): +2 żetony


Obecne karty Westeros:
    Talia I:
      New Information [dzicy] W kolejności rozgrywki, każdy gracz losuje jedną kartę Celu. Następnie każdy gracz wybiera jeden Cel z ręki i odkłada na talię Celów, którą należy przetasować.

    Talia II:
      Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

    Talia III:
      Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.


Gracze:


Karty rodów:

    Stark
      Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
      Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
      Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
      Greatjon Umber [2] [miecz]
      Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
      Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
      Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.


    Lannister
      Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
      Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]
      Ser Jaime Lannister [2] [miecz]
      Ogar [2] [wieża][wieża]
      Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
      Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1.
      Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika.


    Arryn
      Bronze Yohn Royce [4] Jeśli posiadasz więcej dostępnych żetonów Władzy od twojego przeciwnika, ta karta otrzymuje +1 do siły.
      Littlefinger [3] Jeśli kontrolujesz The Eyrie po tej bitwie, otrzymujesz tyle żetonów Władzy, ile wynosi podwojona wydrukowana wartość Siły karty Rodu twojego przeciwnika.
      Nestor Royce [2] [wieża][wieża]
      Lyn Corbray [2] [miecz]
      Lothor Brune [1] [miecz][wieża]
      Alayne Stone [1] Jeśli wygrasz bitwę i kontrolujesz The Eyrie, możesz odrzucić 2 ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zmusić twojego przeciwnika do odrzucenia wszystkich dostępnych żetonów Władzy.
      Lysa Arryn [0] Jeśli twój przeciwnik posiada więcej dostępnych żetonów Władzy od ciebie, otrzymujesz 3 żetony Władzy.


    Baratheon
      Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
      Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
      Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
      Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 so siły i symbol miecza.
      Melisandre [1] [miecz]
      Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
      Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.


Cele Rodowe:
    Stark - Kontroluj Winterfell i 5 lub więcej obszarów z Zamkami lub Twierdzami. [1]
    Lannister - Kontroluj Lannisport i King's Landing. [1]
    Arryn - Kontroluj The Eyrie i posiadaj więcej dostępnych żetonów Władzy niż inne Rody. [1]
    Baratheon - Kontroluj Dragonstone i King's Landing [1]

Wykonane Cele:
    Stark - 3
    Lannister - 4
    Arryn - 1
    Baratheon - 1

Punkty Zwycięstwa:
    Stark - 4
    Lannister - 6
    Arryn - 5
    Baratheon - 3

Zamki i twierdze (punkty mobilizacji):
    Stark - 4 (5)
    Lannister - 6 (9)
    Arryn - 1 (1)
    Baratheon - 3 (4)

Zaopatrzenie (kontrolowane beczki):
    Stark - 2 (2)
    Lannister - 6 (7)
    Arryn - 4 (4)
    Baratheon - 2 (2)

Żetony władzy:
    Stark - 6
    Lannister - 13
    Arryn - 17
    Baratheon - 4

Żetony Dominacji:
    Żelazny Tron - Stark
    Ostrze z Valyriańskiej Stali - Baratheon
    Kruk Posłaniec - Stark


Karty Westeros:

Talia I:
    Obecna:
      New Information [dzicy] W kolejności rozgrywki, każdy gracz losuje jedną kartę Celu. Następnie każdy gracz wybiera jeden Cel z ręki i odkłada na talię Celów, którą należy przetasować.

    Odrzucone:
      The Burden of Power Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) przesuwa żeton Dzikich na pozycję "0", lub b) wszyscy werbują nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
      Rally the Man [dzicy] W kolejności rozgrywki, każdy gracz werbuje jednostki na każdym obszarze zawierającym Zamek.
      Shifting Ambitions [dzicy] Wszyscy gracze wybierają 1 kartę Celu i kładą je zakryte w tym samym miejscu. Przetasujcie zakryte karty i odkryjcie je. Następnie, w kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera jeden z tych Celów i bierze go na rękę.
      Mustering [dzicy] Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
      The Burden of Power Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) przesuwa żeton Dzikich na pozycję "0", lub b) wszyscy werbują nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
      Rally the Man [dzicy] W kolejności rozgrywki, każdy gracz werbuje jednostki na każdym obszarze zawierającym Zamek.

    W talii:
      Famine [dzicy] Każdy gracz spada o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia i następnie w kolejności rozgrywki, redukuje armie.
      Shifting Ambitions [dzicy] Wszyscy gracze wybierają 1 kartę Celu i kładą je zakryte w tym samym miejscu. Przetasujcie zakryte karty i odkryjcie je. Następnie, w kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera jeden z tych Celów i bierze go na rękę.
      Ironborn Raid [dzicy] Każdy gracz, posiadający co najmniej 2 wykonane Cele w swojej strefie gry spada o 1 pozycję na torze Zwycięstwa.


Talia II:
    Obecna:
      Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

    Odrzucone:
      brak

    W talii:
      Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
      Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
      Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
      Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
      Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
      Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
      Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
      Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
      Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.


Talia III:
    Obecna:
      Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.

    Odrzucone:
      Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
      Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
      Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
      Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
      Jesienne deszcze [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
      Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.

    W talii:
      Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
      Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
      Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.


Dzicy:
    Siła: 0

    Obecna karta podejrzana przez:
      Stark

    Zużyte karty:
      Jeźdźcy mamutów
      Nadciąga horda
      Warg - Zwiadowca

    W talii:
      Cisza na Murze
      Gromadzą się nad Mleczną Wodą
      Najazd prewencyjny
      Zabójcy Wron
      Łupieżcy Grzechoczącej Koszuli
      Król za Murem
Ostatnio zmieniony przez Sardo Sro 14 Sie, 2013, w całości zmieniany 212 razy  
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Sob 01 Cze, 2013   

Tura 1

Faza planowania:
    Mapa:


Wszyscy wybrali swoje 3 Cele, także czekam na rozkazy :)
 
     
Beez
[Usunięty]

Wysłany: Sob 01 Cze, 2013   

moje rozkazy nie doszły ?
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Nie 02 Cze, 2013   

Beez napisał/a:
moje rozkazy nie doszły ?


Ach dotarły, ukryły się między innymi PW ;)
 
     
Dredzilla
[Usunięty]

Wysłany: Nie 02 Cze, 2013   

Moje beda wieczorkiem , sorki za zwłoke
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Nie 02 Cze, 2013   

Dredzilla napisał/a:
Moje beda wieczorkiem , sorki za zwłoke


Jak na razie dostałem tylko od Beeza rozkazy, więc nie tylko Ty zwlekasz :razz:
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Pon 03 Cze, 2013   

Tura 1

Faza akcji:
    Mapa:

    Kruk:
      Arryn

    Najazdy:
      Baratheon

    Marsze:
      Baratheon
      Lannister
      Arryn
      Stark

      Lannister
      Arryn
      Stark

      Lannister
      Arryn

    Umocnienia władzy:
      Baratheon - Dragonstone (umocnienie władzy*): mobilizacja/+2 żetony
      Lannister - Lannisport (umocnienie władzy*): mobilizacja/+1 żeton
      Arryn - The Eyrie (umocnienie władzy*): mobilizacja/+2 żetony
      Arryn - The Fingers (umocnienie władzy): +1 żeton
      Stark - Winterfell Port (umocnienie władzy): +1 żeton
Ostatnio zmieniony przez Sardo Sob 08 Cze, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Adam Badura
[Usunięty]

Wysłany: Pon 03 Cze, 2013   

Na Stoney Sept jest Marsz -1 (i mapka jest w tym poprawna).
 
     
Beez
[Usunięty]

Wysłany: Pon 03 Cze, 2013   

zmiana rozkazu na statu na def +2
 
     
tamten
[Usunięty]

Wysłany: Pon 03 Cze, 2013   

Najazd nie daje efektu, więc marsz ze storm end na craclaw point, zostawiam żeton
 
     
Adam Badura
[Usunięty]

Wysłany: Wto 04 Cze, 2013   

Lannister, Marsz -1 na Stoney Sept

Piechota na Riverrun.

Nie zostawiam Żetonu Władzy, bo jeden już leży.
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Wto 04 Cze, 2013   

Aktualizacja mapy:
 
     
Beez
[Usunięty]

Wysłany: Sro 05 Cze, 2013   

przepraszam za lagi w tym i nastepnym tygodniu - sesja.
marsz z twins na WH - dowodca na pw
(zostawiam żeton)
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Sro 05 Cze, 2013   

Bitwa o White Harbor

    Atakujący Arryn [0]
      Marsz -1 [-1]
      Piechur [1]
      Dowódca: Lysa Arryn [0] Jeśli twój przeciwnik posiada więcej dostępnych żetonów Władzy od ciebie, otrzymujesz 3 żetony Władzy.


    Obrońca Stark [5]
      Piechur [1]
      Wsparcie:
        Winterfell (wsparcie): rycerz, piechur [3]
        Moat Calin (wsparcie): piechur, wieża oblężnicza [1]
      Dowódca: Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.
      Ostrze z Valyriańskiej Stali - dostępne
      Przewaga na torze lenników


    Wsparcia innych graczy: brak


Stark wygrywa.
Arryn przegrywa, wycofuje piechura na The Twins i otrzymuje 3 żetony władzy.
Ostatnio zmieniony przez Sardo Sro 05 Cze, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Dredzilla
[Usunięty]

Wysłany: Sro 05 Cze, 2013   

catelyn
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.15 sekundy. Zapytań do SQL: 13