galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Parrę pytań dotyczących kat imperium
Autor Wiadomość
Sever
[Usunięty]

Wysłany: Pią 01 Lut, 2013   Parrę pytań dotyczących kat imperium

Cześć, od niedawna gram z kumplem w Inwazję i tak się złożyło że gram Imperium i chciałbym byście mogli wyjaśnić mi kilka nieścisłości ;)

Wolna Kompania - http://deckbox.org/whi/Free%20Company - Czy ich Zwiad działa gdy atakuję strefę przeciwnika a on nie broni się żadną jednostką?

Przewaga Wysokości - http://deckbox.org/whi/Higher%20Ground - Czy jeśli jednostka Rycerzy pojawi się w strefie z tą kartą, w tej samej turze ją opuści i pojawi się ponownie to będzie miała wtedy +2 młotki?

Kapłani Wojownicy - http://deckbox.org/whi/Warrior%20Priests - Czy ich zdolność przekierowania obrażeń działa tylko w momencie gdy dostają obrażenia od jednostek, czy od jakichkolwiek przydzielonych (zakładałem że od jakichkolwiek, lecz nie jestem pewien)

Forteca Niczyja - http://deckbox.org/whi/Contested%20Fortress - Anuluję podczas KAŻDEJ tury, to znaczy że również podczas tury przeciwnika?

Świątynia Sigmara - http://deckbox.org/whi/Church%20of%20Sigmar - Czy jeśli przeciwnik używa efektu karty jednostki, który to efekt nie posiadałby kosztu, to i tak musi zwiększyć koszt o jeden? I czy dwie świątynie kumulują ilość kosztu?

Czujny Elektor - http://deckbox.org/whi/Vigilant%20Elector - Czy jeśli użyję go jako Dodatku, to dodaję innej jednostce zarówno młotki jak i wytrzymałość?

Czy jeśli jakaś jednostka nie ma młotków, to danym efektem zwiększającym ich ilość ta jednostka może je otrzymać i dzięki temu stać się jednostką która zadaje obrażenia?

Wiem że niektóre pytania mogą być banalne ale wolę się upewnić ;)
 
     
Pollus
[Usunięty]

Wysłany: Pią 01 Lut, 2013   

Cytat:
Wolna Kompania - http://deckbox.org/whi/Free%20Company - Czy ich Zwiad działa gdy atakuję strefę przeciwnika a on nie broni się żadną jednostką?

Zwiad działa jak ta jednostka przeżyje fazę pola bitwy. Mogą być obrońcy, byle by Kompania nie zginęła. Możesz też odpalić zwiad przy obronie Wolną Kompanią.
Cytat:
Przewaga Wysokości - http://deckbox.org/whi/Higher%20Ground - Czy jeśli jednostka Rycerzy pojawi się w strefie z tą kartą, w tej samej turze ją opuści i pojawi się ponownie to będzie miała wtedy +2 młotki?

Tak, za każdym razem jak wejdzie do tej strefy to zyskuje młotek.
Cytat:
Kapłani Wojownicy - http://deckbox.org/whi/Warrior%20Priests - Czy ich zdolność przekierowania obrażeń działa tylko w momencie gdy dostają obrażenia od jednostek, czy od jakichkolwiek przydzielonych (zakładałem że od jakichkolwiek, lecz nie jestem pewien)

Obojętnie jakie obrażenia są przekierowywane.
Cytat:
Forteca Niczyja - http://deckbox.org/whi/Contested%20Fortress - Anuluję podczas KAŻDEJ tury, to znaczy że również podczas tury przeciwnika?

Tak
Cytat:
Świątynia Sigmara - http://deckbox.org/whi/Church%20of%20Sigmar - Czy jeśli przeciwnik używa efektu karty jednostki, który to efekt nie posiadałby kosztu, to i tak musi zwiększyć koszt o jeden? I czy dwie świątynie kumulują ilość kosztu?

Świątynie kumulują się, przeciwnik dopłaca nawet jak akcja jest bez kosztu.
Cytat:
Czujny Elektor - http://deckbox.org/whi/Vigilant%20Elector - Czy jeśli użyję go jako Dodatku, to dodaję innej jednostce zarówno młotki jak i wytrzymałość?

Nie nie dodajesz, przestaje być unitem, tylko dodatkiem o podanej cesze.
Cytat:
Czy jeśli jakaś jednostka nie ma młotków, to danym efektem zwiększającym ich ilość ta jednostka może je otrzymać i dzięki temu stać się jednostką która zadaje obrażenia?

Tak
 
     
Sever
[Usunięty]

Wysłany: Pią 01 Lut, 2013   

Dzięki wielkie za pomoc ;)
 
     
Sever
[Usunięty]

Wysłany: Sob 02 Lut, 2013   

Mam jeszcze jedno pytanie, co do Friedricha Hemmlera
Jego zdolność mówi że musi zadać każdemu atakującemu i broniącemu po jednym nieanulowanym obrażeniu.

1. I teraz, rozumiem że działa to na zasadzie counterstrike'a, czyli po zadeklarowaniu atakujących i obrońców, Hemmler zadaje obrażenia, i te co mają jeden punkt obrony automatycznie wypadają z gry przed rozliczeniem obrażeń w normalnej walce?

2. Nieanulowane, znaczy że przebija się przez jakiekolwiek odporności, tak? Ale po walce, jeśli jednostka przeżyła to można je uleczyć czy przenieść?

3. Jeśli po zadaniu nieanulowanych obrażeń przez Friedricha, jednostka przeciwnika przetrwała i do tego miała zdolność: jeśli ta jednostka jest ranna, dodaj jej jeden młotek. To czy uwzględniać ten efekt przy normalnym rozliczaniu obrażeń podczas tej walki?
 
     
Pollus
[Usunięty]

Wysłany: Sob 02 Lut, 2013   

3razy tak
 
     
Swiety
[Usunięty]

Wysłany: Sob 02 Lut, 2013   

Cytat:
Jego zdolność mówi że musi zadać każdemu atakującemu i broniącemu po jednym nieanulowanym obrażeniu.

1. I teraz, rozumiem że działa to na zasadzie counterstrike'a, czyli po zadeklarowaniu atakujących i obrońców, Hemmler zadaje obrażenia, i te co mają jeden punkt obrony automatycznie wypadają z gry przed rozliczeniem obrażeń w normalnej walce?


Tak.

Cytat:
2. Nieanulowane, znaczy że przebija się przez jakiekolwiek odporności, tak? Ale po walce, jeśli jednostka przeżyła to można je uleczyć czy przenieść?


Tak, ale pamiętaj że umiejętność typu "przenieś pierwszy pkt obrażeń z tej jednostki.." to nie jest anulowanie obrażenia, więc wciąż można w ten sposób przenieść obrażenie.

Cytat:
3. Jeśli po zadaniu nieanulowanych obrażeń przez Friedricha, jednostka przeciwnika przetrwała i do tego miała zdolność: jeśli ta jednostka jest ranna, dodaj jej jeden młotek. To czy uwzględniać ten efekt przy normalnym rozliczaniu obrażeń podczas tej walki?


Tak
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 13