galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Start z Talizmanem
Autor Wiadomość
Stormoon
[Usunięty]

Wysłany: Wto 11 Gru, 2012   Start z Talizmanem

Witam mam do was pare pytań. (Nie miałem Talizmana lecz posiadam Runebound).
1.W jakim sklepie tanio kupie podstawke do gry?
2.Jakie dodatki polecacie?
3.Ile jest dodatków?
4.Zauważyłem ,żę galakta planuje dodruk dodatku,, źniwiaż,, ,czy dodrukowana wersja będzie się w jaki kolwiek róźnić od orginału?
5.Słyszałem o kartach promo powie mi ,ktoś jakie to karty

Oczywiście chodzi mi o najnowszą wersje Talizmana. Dziękuje za pomoc i pozdrawiam:)
 
     
Nemomon
[Usunięty]

Wysłany: Wto 11 Gru, 2012   

1. Ja kupuję prosto od Galakty, bo nie chce mi się szukać sklepów. Więc tutaj nie pomogę.

2. Osobiście bardzo sobie cenię Panią Jeziora oraz Królową Lodu. Aczkolwiek Smoki to taka mała kampania i w sumie też ciekawa.

3. 8 - Żniwiarz, Podziemia, Królowa Lodu, Góry, Pani Jeziora, Smoki, Wilkokłak, Miasto. Aczkolwiek premiera Wilkokłaka jest jutro, a Miasto jeszcze i po angielsku nie wyszło.

4. Nie będzie się różnić. Dodruk oznacza jedynie tyle, iż w sklepach zabrakło sztuk Żniwiarza, więc trzeba dodrukować nowe, by było co sprzedawać.

5. Sobowtór oraz Instruktor. Aczkolwiek później karty te pojawiły się jako ogólnodostępne z innymi nazwami (Koszmar i bodaj Akademia).
 
     
Stormoon
[Usunięty]

Wysłany: Wto 11 Gru, 2012   

Dzięki bardzo mi pomogłeś.
P.S nie chcesz tego lost legions sprzedać?(tak to ja cie męczyłem na gamekepper) :)
 
     
Nemomon
[Usunięty]

Wysłany: Wto 11 Gru, 2012   

Dalej nie chcę sprzedawać ;) . Aczkolwiek, jak je wtedy wrzuciłem do torby, by zrobić Ci zdjęcia, to do tej pory ich z niej nie wyciągnąłem. Innymi słowy, przez Ciebie byłem zmuszony spakować swoją kolekcję i nie mogę jej teraz oglądać, i chyba jeszcze długo nie będę mógł :P . Siedzi torba w szafie i czeka, aż znów je porozkładam....
 
     
Stormoon
[Usunięty]

Wysłany: Wto 11 Gru, 2012   

Ale może jednak zmienisz zdanie:) Beznadziejnie gra się zamiennikami :cry: prosze cię przemyśl to przystąpie na twoją cene za to:) Może już nie będe spamował Mutantami w przedziale dla Talizmana:) To jak coś pw.
 
     
finallyh
[Usunięty]

Wysłany: Pią 14 Gru, 2012   

Nemomon napisał/a:
..., bo nie chce mi się szukać sklepów...


A niech wyszukiwarka sama szuka ;)
i-szop
 
     
wonka
[Usunięty]

Wysłany: Pon 14 Sty, 2013   jeszcze jedno pytanie początkującego

Mam problem z takim poprowadzeniem rozgrywki, żeby była ona ciekawa. Bardzo czesto jest tak, że zapraszamy jedną czy dwie nowe osoby, żeby pokazac im grę i pograc w składzie większym niż dwu osobowy i po 1,5 godzinie zaczynam sie wstydzić, za tą grę :/
Ciągle wyciągamy przedmioty albo karty zapychacze czyli np Stajnie, Maga, Dobrodziejke etc. Przydatne karty ale leżą całą rozgrywke na polu i nie da sie wyciagnac nic innego juz tam. I co? mija długi czas poszukiwicze nie zdobyli nowych poziomów i tak sie szwędają.. do środka nie ma co iść bo tajemnych wrót nie sforsują, a w zewnętrznej krainie przypakowac można tylko w lesie skałach albo u czerodziejki..Czy tez macie taki problem? jak sobie z nim radzicie? Dokupiłam panią jeziora ale w sumie dalej jest tak samo, bo % wrogów w kartach przygód nie wzrósł jakoś szczególnie.. Pomocy!
 
     
Borg
[Usunięty]

Wysłany: Pon 14 Sty, 2013   

Gra jest bardzo losowa. Czasami faktycznie gramy godzinę czy dwie i niektóre postacie są ciągle słabiutkie, podczas gdy inne są momentalnie bardzo przypakowane, ale nie przypominamy sobie rozgrywki, w której wszyscy staliby w miejscu.
Ponadto gramy z Kosiarzem i czasami zdarza się, że jakaś postać ginie w trakcie i ktoś musi zaczynać od nowa. Wszystko zależy od rozgrywki i tego jak się ułożą karty. Ta gra tak ma niestety. Ale na brak wrogów nigdy nie narzekaliśmy. :)
 
     
Cyberpuncur
[Usunięty]

Wysłany: Pon 14 Sty, 2013   

Jak Wam te karty przeszkadzają to je wywalajcie.
Przedmioty np. po jednej turze niech znikają, nieznajomi, miejsca, możecie sobie
ustalić, że znikają po 3-5 turach, albo jak każdy uzna, że już czas.

Wymyślcie sobie zasady własne i tyle.
 
     
JollyRoger1916
[Usunięty]

Wysłany: Pon 14 Sty, 2013   

Spójrzmy prawdzie w oczy ta gra w porównaniu z innymi, nowszymi tytułami jest najzwyczajniej w świecie nudna. Ja zbieram z sentymentu i dlatego, że dosyć szybko będę mógł zacząć grać z dzieciakami. Chociaż nowe osoby w planszówkowym świecie ją zazwyczaj lubią, bo ma banalne zasady. Może jakiś planszowy dodatek doda rumieńców grze, jak chcesz jatkę to Smoki mogą się nadawać (nie jestem pewien, kupiłem jak była premiera i nawet raz nie grałem w T:MiM od tego czasu, a właściwie jeszcze dłużej).
 
     
Borg
[Usunięty]

Wysłany: Pon 14 Sty, 2013   

Ciężko nam powiedzieć jak jest przy samej podstawce. Od początku graliśmy z Podziemiami i Kosiarzem, a później z pozostałymi dodatkami, i kart tu jest na tyle dużo, że wcale tak często się nie powtarzają. Co do zalegania ich na planszy, to są zdarzenia i czary, które je skutecznie usuwają. Smoki faktycznie tworzą niezłą jatkę i zapewniają dużo szybszy rozwój postaci jeśli się dobrze kombinuje - prawie każda walka to punkt mocy lub siły do góry, ale także znacząco wydłużają rozgrywkę.
Zbyt częsta grany Talisman faktycznie może zacząć się nudzić - gra nie jest skomplikowana, nie wymaga specjalnie dużo myślenia i plansza jest zawsze taka sama.
 
     
wonka
[Usunięty]

Wysłany: Pon 14 Sty, 2013   

chyba zastosuje sie do rady CyberPancura :) bo tutaj nie jest problemem powtarzanie sie kart tylko mała szansa na wroga i zalaganie kart spowalniajacych.
kosiarz mysle ze tylko by nas iryował bo zamiast przyspieszyc rozgrywke to spowodowałby ylko ze po 2h ktos zaczyna od zera ;/
 
     
Borg
[Usunięty]

Wysłany: Pon 14 Sty, 2013   

Dla nas Kosiarz wprowadza do gry dozę niepewności i dodatkowe emocje. Nawet jak postać jest na tyle rozwinięta, że mało co jej zagraża, to jednak wciąż musi się wystrzegać Kosiarza, który mimo wszystko wcale tak często nie zabija. Natychmiastowa śmierć to tylko jedna z sześciu możliwości no i zawsze można wydać punkt losu. A jest też szansa na rozwój postaci.
No i dużo nowych kart przygód i czarów.
 
     
wonka
[Usunięty]

Wysłany: Pon 14 Sty, 2013   

aaaaaa :D no to nie jest tak źle :)

wybrałam kilka irytujacych nas kart, te wszystkie bagna, zamiecie powodujace utrate kolejki etc.. teraz jest 45 wrogów i "tylko" 99 pozostalych kart :D wyeliminowałam 31, jestem z siebie dumna :D
 
     
JollyRoger1916
[Usunięty]

Wysłany: Pon 14 Sty, 2013   

Bez sensu. urok tej gry opiera się na kartach przygód, których im więcej tym lepiej, bo nie wiadomo co wyskoczy, a odchudzone talie szybko się znudzą, bo po kilku rozgrywkach wszystkie kary zna się na pamięć.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 14