galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Kulgan
Pon 18 Lut, 2013
Podróż w dół Anduiny
Autor Wiadomość
zvish 


Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 792
Skąd: Gród Calisia/PTB
Wysłany: Pią 15 Lut, 2013   

Acha czyli radzisz że szkoda na babe Instynktu?
_________________
 
     
crabtree 
Klub Vortex


Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 783
Wysłany: Pią 15 Lut, 2013   

Thalin z Nieoczekiwaną Odwagą, a Eowina z Pancerzem Cytadeli. Eowina nic nie daje poza fazą Wyprawy, a Thalin może jeszcze przywalić Toporkiem!
 
     
JollyRoger1916 


Wiek: 37
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 542
Skąd: Kamieniec Wrocławski
Wysłany: Pią 15 Lut, 2013   

zvish napisał/a:
Acha czyli radzisz że szkoda na babe Instynktu?


Nie absolutnie, tylko pisałem, że w mojej talii nie ma wiedzy, więc muszę kombinować inaczej. Instynkt na Eowinę to bardzo dobra opcja, z wiedzą powinno się dać utrzymać ją przy życiu nawet bez pancerza.

crabtree napisał/a:
Thalin z Nieoczekiwaną Odwagą, a Eowina z Pancerzem Cytadeli. Eowina nic nie daje poza fazą Wyprawy, a Thalin może jeszcze przywalić Toporkiem!


Dokładnie, zwłaszcza, jak ma krasnoludzki topór, a najlepiej 2 :)
_________________
"Born to lose, live to win"
 
     
zvish 


Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 792
Skąd: Gród Calisia/PTB
Wysłany: Pią 15 Lut, 2013   

Tzn ona dostaje Instykt zawsze jak gramy na 2 z małżonką.
Tak samo Thalin dostaje zawsze Nieoczekiwaną i toporek.

A Eowyna to nawet w walce potrafi czasami wziąść udział, jak taki Eomund splynie jako mięso w walce :D



EDYCJA:
A tak wogóle to jeszcze u nas mistrzem tej przygody jest Dunhern. Dopakować dziada jakimś orężem i w 2 etapie się go naprawdę docenia.
_________________
 
     
JollyRoger1916 


Wiek: 37
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 542
Skąd: Kamieniec Wrocławski
Wysłany: Pią 15 Lut, 2013   

Tak na tym etapie rozwoju gry, na którym jesteś jest on rzeczywiście bardzo przydatny. Po Dwarrowdelf znacznie straci na znaczeniu, bo dopakowany Legolas + Dłonie na Łuku + hama wracający ja na rękę i można trolla sobie kasować w SP :D
_________________
"Born to lose, live to win"
 
     
crabtree 
Klub Vortex


Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 783
Wysłany: Pią 15 Lut, 2013   

Można dopakować Dunherna na kilka sposobów i wtedy rzeczywiście facet potrafi zrobić sieczkę w SP. Jeśli dodamy możliwości nowych kart, takich jak Dłonie Na Łuku czy Deszcz Kamieni to już w ogóle.
 
     
zvish 


Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 792
Skąd: Gród Calisia/PTB
Wysłany: Pią 15 Lut, 2013   

Na etapie gry juz stracił, dzieki Potomkom Thorondora i Sporom :D

Ale laska nim gra bo wyglada jak Brad Pitt hahahah.
To mu daje ten topór niech chłopak cos robi :D
_________________
 
     
crabtree 
Klub Vortex


Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 783
Wysłany: Pią 15 Lut, 2013   

zvish napisał/a:

Ale laska nim gra bo wyglada jak Brad Pitt hahahah.
To się nazywa bujna wyobraźnia :D
 
     
zvish 


Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 792
Skąd: Gród Calisia/PTB
Wysłany: Pią 15 Lut, 2013   

No ale sam zobacz - wygląda :D
_________________
 
     
chelcho 
karciankowy maniak


Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 104
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 15 Lut, 2013   

crabtree napisał/a:
chelcho napisał/a:

- Kram + zdolności bohaterów Wiedzy, wracany Górnikiem z Żelaznych Gór
Że tak spytam, w jaki sposób chcesz odzyskać Kram w ten sposób?

Chodziło mi o Ereborskiego Kowala - poprawiłem, dzięki
_________________
Zapraszam do sklepu http://www.xjoy.pl
Poradnik kupującego WP LCG: http://www.blog.xjoy.pl/w...nik-kupujacego/
 
     
Jahmel 

Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 60
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob 16 Lut, 2013   

Wczoraj podszedłem do scenariusza. Duch/Wiedza, Eowina, Glorfindel, Denethor. Posiadam tylko podstawkę (już niedługo hłe hłe...). Wszystko fajnie szło, trolek w pułapkę, armia jakaś już była więc szybko poszedł. Drugi punkcik scenariusza "Przeprawa..." szło całkiem dobrze, ale nagle skończyła się talia spotkań :shock: . Tak jak przypuszczałem zaczęły się pojawiać same "gwiazdy" i te ulubione efekty "po odkryciu" :) . Żeby nie to zagrożenie. Baja gra :)
 
     
zvish 


Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 792
Skąd: Gród Calisia/PTB
Wysłany: Sob 16 Lut, 2013   

Ano nas ostatnio caly czas wywalalo zagrożenie na tym scenariuszu. A tak żeśmy w niego śmigali, właśnie to jest fajne, czasami jak się gra zaweźmie to mozesz miec niewiem jakie reczy w talii i niewiem jak dobrze może iść a itak sie to jakos śmiesznie potrafi skończyć.
_________________
 
     
crabtree 
Klub Vortex


Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 783
Wysłany: Nie 17 Lut, 2013   

Gdy gramy na 2 osoby to bardzo ciężko przegrać, mając do dyspozycji karty ze wszystkich dodatków. Ja mam Beorna, Legolasa i Thalina, siora zabiera Eowinę, Glorfindela2 i Aragorna. Jak jeszcze wejdzie jej na rękę Pozdrowienie Galadrimów to już w ogóle jest lekko i przyjemnie.
 
     
zvish 


Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 792
Skąd: Gród Calisia/PTB
Wysłany: Nie 17 Lut, 2013   

No zapewne. My śmigaliśmy już ten scenariusz na samej podstawce jakoś. Osttanio postanowiliśmy się z nim kilka razy sprobować uzbrojeni w karty z 4 pierwszych CMP i właśnie zadziwiająca losowość tej gry zaowocowala kilkoma przegranymi z racji zagrożeni :D
Ja grając taktyką i wiedzą, często mam pełno postaci nie idących na wyprawę a czekających na fazę walki. Moja "ulubiona karta" - Ścigany Przez Cień :D
_________________
 
     
Faramir z Ithilien

Wiek: 41
Dołączył: 14 Maj 2008
Posty: 26
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro 31 Gru, 2014   

Ja wróciłem do tego scenariusza tak aby poprawić sobie humor łatwą wygraną. I gra mnie zadziwiła bo udało mi się to dopiero za ósmym razem. Dzięki temu wróciłem do gry bo "weszła mi na ambicję". I odkryłem jak fajnie działa talia ducha i przywództwa - wcześniej nigdy nie grałem takim zestawieniem a teraz nie widzę żadnej alternatywy poza użyciem talii przywództwa i innej sfery. Już nie mówie o tym,że Elanor nagle stała się bardzo użytecznym bohaterem choć wcześniej uważałem, że jest po to aby dopełnić talię ducha do trzech bohaterów. Uwolniłem się jeszcze od Denethora, który dla mnie ostatnimi czasy był podstawą drużyny na rzecz Gloina - i tu odkrycie talii przywództwa, na której opieram gre, wspomnę jeszcze, że ostatnim bohaterem jest Eowyn, bez której niemożliwe jak na razie jest zwiedzanie lokacji i etap wyprawy.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 13