galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak Zacząć ?
Autor Wiadomość
Midnajt
[Usunięty]

Wysłany: Czw 14 Kwi, 2016   

bardzo pomocne linki!!! Serdeczne dzięki za nie, oczywiście jeżeli ktoś coś jeszcze ma do powiedzenia to chętnie poczytam.

Generalnie kolega z którym ''uczymy'' się grać, często wystawia Ducha, jakieś wskazówki? Czym polecacie go ugryźć najlepiej i w jaki sposób?
Ostatnio zmieniony przez Midnajt Czw 14 Kwi, 2016, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Michu
[Usunięty]

Wysłany: Czw 14 Kwi, 2016   

Cześć. Są na ten moment bodajże dwa "legitne" buildy na Ghosta:

Hera Syndulla - fun 2 play. Każdy statek z mniej niż 5 hp, który wejdzie w zasięg 1 zostaje anihilowany - stąd intelligence agent i pilot, staramy się bumpować.

-Autoblaster Turret
-Accuracy Corrector
-Zeb Orelios
-Inteligence Agent
+ Ezra/Sabine w Phantomie ("byle taniej")

Kanan Jarrus
(ten pilot wersja występuje do spółki właściwie tylko z Biggsem Darklighterem, który łamie focus wroga - jeżeli grasz ghosta z czymś innym, odpada ulepszenie Tactical Jammer)

Osobiście trochę tego pilota ograłem i na jakieś domowe bitwy przejdzie. Problem zaczyna się, kiedy przeciwnik wyciąga solidne asy (mamy PS 5), albo rakiety.

-turret jakikolwiek z wyjątkiem TLT, ale ja polecam Dorsal
-Fire Control System (może być też Sensor Jammer, albo Electronic Baffle) ale tutaj chodzi raczej o ekonomię akcji - atak 2 razy na turę? czemu nie z Target Lockiem.
1. 2 razy Recon Specialist ( + *tactical jammer)
2. Recon Specialist + Jan Ors ( + *tactical jammer)
3. Recon Specialist + Lando Calrissian ( + Experimental Interface)
+ Zeb Orelios w Phantomie (bo najtańszy)
 
     
Midnajt
[Usunięty]

Wysłany: Czw 14 Kwi, 2016   

1-Inaczej zdefiniuje pytanie: Jak najskuteczniej niszczy się ducha przy pomocy Imperium ? :P
bo w poście wyżej widzę buildy na ducha, a nie to miałem na myśli ;)

2- Czy dobrze rozumiem że ta broń
http://www.x-wing.pl/wp-c.../09/torpedy.png (torpedy jonowe)
nie zadaje dmg tylko zostawia żetony jonów?

3-natomiast ta
http://www.x-wing.pl/wp-c...4/09/jonowe.png (działko jonowe)
w przypadku gdy np mam 3x trafienie krytyczne to przeciwnik dostaje jeden zwykły dmg, oraz żeton jonów?
 
     
Shantruin
[Usunięty]

Wysłany: Pią 15 Kwi, 2016   

1. Strzelaj do niego, jeśli ma Phantoma i wieżyczkę autoblasterową, to nie daj się złapać w zasięgu 1.

2. Zadaje dmg oryginalnemu celowi jak normalnie, dodatkowo wszyscy w zasięgu 1 dostają po jonie.

3. Dokładnie tak.
 
     
Michu
[Usunięty]

Wysłany: Pon 18 Kwi, 2016   

co do ducha - bierej torpedy, unikaj pól rażenia (przód tył), co tu dużo mówić. Zrób to samo co przeciwnik stara się zrobić z imperialnym decimatorem
 
     
Midnajt
[Usunięty]

Wysłany: Pią 03 Cze, 2016   

nie wiedziałem gdzie wrzucić :)

http://www.belloflostsoul...ew-spotted.html
 
     
ext.lex
[Usunięty]

Wysłany: Pon 27 Cze, 2016   

Czy działa wam geordanr.github.io/xwing/ ? nie zlicza mi poprawnie punktów za statki,
 
     
Kosmakk
[Usunięty]

Wysłany: Sro 26 Paź, 2016   

Cześć

Planuje zacząć bawić się w x winga, padło na rebelie i chcialbym zapytać czy taki start ma jakiś sens ?

YT-1300: · Rey (45)
Marksmanship (3)
· Nien Nunb (1)
T-70 X-Wing: · Jess Pava (25)
Guidance Chips (0)
X-Wing: · Biggs Darklighter (25)
· R4-D6 (1)


Zakup zestawu startwego oraz heroes of the resistance expansion pack.

Czy da rade tym grać na jakimś poziomie turniejowym?
 
     
ext.lex
[Usunięty]

Wysłany: Sro 26 Paź, 2016   

na start ok a co do grania turniejowego to ... rebelia to raczej dolna półka ;) Guidance Chips chyba raczej nie ma sensu bo działa tylko na torpedy i rakiedy których nie masz. Na sokole wejdzie ci jeszcze tytuł
 
     
costi
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Paź, 2016   

Marksmanship jest kompletnie bez sensu jeśli nie wykonujesz min. dwóch ataków na rundę. Poza tym dokładnie tak samo sprawdza się focus, tylko dodatkowo można jeszcze na obronę go użyć jakby co.

Ja bym wywalił Marksmanship, nien numba i wstawił tam Finna, świetnie się uzupełnia z Rey. A jako talent można wziąć Trickshot albo Adaptację. A Biggsowi można (i warto) dołożyć Integrated Astromech.
 
     
NatsuDragneel
[Usunięty]

Wysłany: Nie 30 Paź, 2016   

Rebelia to żadna dolna półka. To było przez jumpmastery, które dostały już nerfa. Hotr do doskonały wybór na początek. Wypakuj rey, daj jej finna i wymień marksmanship i zastąp 2 xwingi jednym poe z rd2d. Brakuje ci niestety fajnych talentów (drapieżnik, push the limit), które dałbym na sokoła i poe, ale regen to najlepszy kierunek na początek.
 
     
ext.lex
[Usunięty]

Wysłany: Pon 31 Paź, 2016   

Rozpiska która proponuje NatsuDragneel jest jak najbardziej ok, ale ja nadal uważam ze rebelia oddstaje od Imperium i Scumów. Moze dlatego że lubie X-Wingi a one poza paroma wyjątkami oddstają od reszty.
 
     
mart
[Usunięty]

Wysłany: Czw 10 Lis, 2016   

Witam wszystkich. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad wkroczeniem w świat x-winga. Trochę poczytałem, trochę pooglądałem jednak nadal nie wiem wszystkiego co chciałbym wiedzieć a przede wszystkim nie chce samodzielnie zaczynać kupować statków bo może się to okazać nietrafionym strzałem i zmarnowaną kasą. Może ktoś z forumowiczów będzie potrafił wesprzeć radą za co byłym wdzięczny.

Gra będzie raczej do użytku domowego więc potrzebuje 2 frakcje, myślałem o Rebelii i Szumowinach. Jakie statki/zestawy polecacie zakupić żeby gra była ciekawa i zbalansowana?
 
     
ext.lex
[Usunięty]

Wysłany: Czw 10 Lis, 2016   

będa Ci potrzebne wzorniki manewrów, miarka zasięgu, kości oraz karty uszkodzeń które są w zestawach podstawowych a bez tego ani rusz, chyba ze kupisz oddzielnie (moje zostały zniszczone i osoba z tego formum podesłała mi swoje bo miała zapasowy komplet, jeszcze raz dziekuję Biafra). Przyda się też instrukacja ale ją można pobrać ze strony FFG lub polskiego wydawcy. Na początek zestaw podstawowy wystaczy do nauki, ale tam masz imperium (Tie sobie zostaw moze kiedyś przemalujesz i wystawisz jako rebelianckie ;) ) a ty chcesz Scumy więc możesz od razu na grubo 2xJM5000 albo coś innego ja bym brał Slave i wystawił z gunnerem i do tego jakies 2 małe statki moze Protectorate Starfighter ;)
Rebelniatom kupił bym Heroes of the Resistance, a zestaw startowy musisz sobie wybrać sam ale w starym jest R2-D2 a on na początek bedzie dla ciebie dużą pomocą ;)

zajrzyj sobie co jest w zestawach klik
 
     
mart
[Usunięty]

Wysłany: Czw 10 Lis, 2016   

Czyli reasumując:

-Zestaw startowy (lepiej stary)
-Asy Rebelii - tylko tu jest problem bo z tego co widziałem polskiej wersji nie kupie na chwile obecną nigdzie... Szykuje się jakaś reedycja może jak w przypadku podstawki?

Co do Scumów czytałem, że tam warto brać zestaw "Ścigani". Slave mi się bardzo podoba i też chętnie bym go brał ale... też nie da się go już kupić w wersji PL. No ale mamy więc w takim razie:

-2x JM5000 i zostaje nieco pkt licząc do 100. Zostawić je na ulepszenia czy wcisnę tam coś mniejszego jeszcze?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 13